پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۶۶۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰

1. در خبرها آمده بود كه دكتر محمدصادقي نماينده كازرون كه در انتخابات پيش رو در مركز استان كانديدا شده است ضمن آنكه خود را مديون مردم كازرون دانسته كه او را به نمايندگي رسانده‌اند با اشاره به سال‌هايي كه در شيراز زندگي كرده، خود را به نوعي شيرازي ناميده است.

 2. شنيده شده برخي از كسانيكه براي اصولگرايان ليست انتخاباتي مي‌بندند در نظر دارند يكي از نامزدهايي كه از حوزه انتخابيه شيراز كانديدا شده را براي كانديداتوري در كازرون متقاعد كنند. اين در حاليست كه نامزد مورد نظر هيچ‌گاه در كازرون زندگي نكرده و از مشكلات آن شناختي ندارد. نمي‌دانم اگر اين شخص واقعا براي كانديداتوري به كازرون بيايد آيا او نيز مديون مردم اين ديار خواهد شد؟ و اگر چنين شد در پايان مسئوليت خويش خود را اهل كجا خواهد ناميد!

 3. هيأت نظارت بر انتخابات پس از تلاش‌هاي فراوان موفق نشد صلاحيت افرادي چون دكتر محمود رصافياني كه سال‌ها در اين شهر زندگي كرده، مسئوليت داشته و از كارنامه‌ي مشخصي برخوردار است را احراز كند! (يادآوري مي‌شود كه عدم احراز صلاحيت با رد صلاحيت فرق دارد) اما همين هيات موفق به احراز صلاحيت افرادي شده كه از هيچ‌گونه كارنامه‌‌ي مشخصي براي ارزيابي ميزان توانمنديشان در نمايندگي شهرستان بزرگي چون كازرون برخوردار نيستند.

 4. هيأت نظارت همچنين با تلاش فراوان موفق شده عدم صلاحيت افرادي را احراز كند كه در دوره‌ي قبل ناتواني خود از احراز صلاحيت آنها را اعلام كرده بود. اين در حالي است كه گفته مي‌شود مساله جديدي به پرونده‌ي آنها اضافه نشده است!

 اميدواريم شوراي محترم نگهبان، هيات‌هاي نظارت را در انجام بهتر مسئوليت آنها ياري رساند.

کازرزون نما از مقالات همشهریان عزیز با گرایشات مختلف استقبال می کند

نویسنده: ع. آگاه
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
0
قسمتی از سخنان دکتر فریدون عباسی در کازرون: «بنده متولد آبادان هستم اما اصالتا کازرونیم و خوشحالم که مردم این شهر مرا پذیرفتند و بنده علاوه بر رجوع به روستای دوان (برای دید و بازدید اقوام)، سال 58 در روستای مهرنجان مأمور به خدمت بودم و از این طریق آشنایی با منطقه کازرون دارم و چندصباحی هم با شهید مصلحیان همراه و همکار بودیم و بیش از 8 سال هم در دانشگاه میهمان شیرازی ها بودم و من در این مدت از اصل خودم دور نشدم و زیاد به کازرون سرزدم که البته بی سرو صدا بوده است.»
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
2
0
منتظر باشین محمد صادقی برمیگرده کازرون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
میخوام ... برنگرده. هر جند اگر قصدش برگشت بوده از اول، خیلی سوتی بزرگ و استراتژیکی داده با اون اظهار نظر جالب شیرازی بودنش! دیگه اگرم محبوبیتی داشت که نداشت همونم ریخت!
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
0
.درست شنیدیدبرادرعزیز.گویا چهره های اصلاح طلب کازرون روردصلاحیت کردن واصولگراهای سنتی تمایل دارن فریدون عباسی روازکازرون کاندیداکنن.انتخابات کازرون روگویاگروهی درکازرون از ... .گویاگروهی 10الی15نفره از پیش کاندیدای مردم شهرستان کازرون روانتخاب کردن.
بااین اوصاف احتمالا اصلاح طلبان کازرون انتخابات را ... .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
کازرون نمای عزیز. این مطلب خودش اینقدر ناقص بود یا شما اینقدر ناقصش کردید!!؟ خدا برادر من اگر کار شماست کلا ننویسیدش! چه کاریه؟ اگرم کار دوست خودمون هست آقا لطفا متن کامل بنویسید و اینقدر ....... نگذارید! با تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰