پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۴
با موضوع هماهنگی برگزاری انتخابات:
جلسه شورای اداری بخش جره و بالاده با موضوع هماهنگی برگزاری انتخابات در بخش با حضور حمیدرضا گرامی فرماندار و رییس هیأت اجرایی شهرستان کازرون و علوی بخشدار،حاج آقا بهرامی امام جمعه و اعضا هیأت های اجرایی و نظارت بخش جره و بالاده و معتمدین این بخش به منظور هرچه بهتر و قانونمندتر برگزار شدن انتخابات برگزار گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بخشداری جره و بالاده، سید مجتبی علوی بخشدار جره و بالاده در این جلسه با اشاره به مسایل به وجود آمده در چند روز گذشته، از جمله شهادت شیخ باقرالنمر رهبر شیعیان عربستان توسط آل سعود، این موارد را با توجه به موقعیت زمانی و مکانی وقوع ان و مسایل اتفاق افتاده بعد از ان را از توطئه های دشمنان جهت بی ثبات نشان دادن کشور عزیز ما دانست و افزود: علی رغم تمام توطئه ها و مکر و حیله دشمنان داخلی و خارجی، امروزه به لطف خدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از امن ترین کشورها در خاورمیانه و جهان می باشد.

جلسه شورای اداری بخش جره و بالاده برگزار گردید

رییس هیأت اجرایی انتخابات بخش جره بالاده افزود: مردم ما با مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفند، جواب محکمی به دشمنان خواهند داد؛ و بار دیگر حضور در صحنه خود را به اثبات خواهند رساند.

بخشدار جره بالاده در رابطه با برگزاری انتخابات در این بخش هم گفت: معتمدین و هیأت اجرایی بخش از میان افراد بیطرف و مومن و مورد اعتماد مردم از همه نقاط بخش انتخاب شده است و با اشاره به برگزاری بیطرفانه و قانونمند انتخابات گفت: تخطی از قانون از هیچ فردی پذیرفته نیست و هیأت های اجرایی و عوامل برگزاری انتخابات به عنوان امین و امانتدار مردم و کاندیداها موظف به حفظ این امانت و آراء که حق الناس می باشد هستند.

در ادامه محسن شیبانی کارشناس سیاسی و انتخابات بخش جره بالاده نیز در سخنانی به روند برگزاری انتخابات و کارهای انجام شده جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات در بخش اشاره نمود و افزود: معتمدین از تمام نقاط بخش و از بین کلیه گروه ها و سلایق و اقوام انتخاب گردیده و آنها نیز هیأت اجرایی توانمندی را از بین خود انتخاب نموده اند.

شیبانی افزود: برای اخذ رای در این بخش 36 حوزه اخذ رای در نظر گرفته شده است و حتی برای دور افتاده ترین نقاط و عشایر نیز صندوق اخذ رای اختصاص یافته است؛ تا همه بتوانند از این حق قانونی خود بهره ببرند

جلسه شورای اداری بخش جره و بالاده برگزار گردید

حمیدرضا گرامی فرماندار شهرستان کازرون دیگر سخنران این مراسم بود که طی سخنانی با تسلیت شهادت آیت ا... شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان، در ابتدا به گزارشی از خدمات ارایه شده در این بخش پرداخت و با اشاره به روند اجرایی و ساخت سد نرگسی و کمک های صورت گرفته به این پروژه عظیم ملی، انجام این پروژه را تحولی بزرگ در منطقه دانست. وی همچنین به پیگیری احداث راه بخش جره و بالاده به کهمره شیراز اشاره کرد و گفت: کمک ها و منابع مالی خوبی جهت این پروژه اختصاص داده شده است و پیگیر ادامه کار می باشیم.

گرامی همچنین اضافه کرد در بحث گردشگری در منطقه، به خصوص قابلیت نرگس زارها، خصوصا در یکی دو سال گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته و امسال نیز با جلسه ای که امروز در نرگس زار گرفته شد، ان شاءالله این جشنواره را به نحو مطلوب با همکار بخشداری جره و بالاده، شهردار و دهیار جره، امسال نیز برگزار خواهیم نمود.

گرامی درباره وضعیت دریاچه پریشان نیز افزود: تدابیر بسیار خوبی اندیشیده شده و تصمیم گرفته شده که از سد نرگسی سهمیه ای هم برای دریاچه در نظر گرفته شود؛ و مبلغ 50 میلیارد تومان توسط جناب آقای نوبخت دستور صادر شده است که به زودی به پیمان گذاشته می شود

فرماندار شهرستان کازرون همچنین افزود: تلاش ویژه ای صورت گرفته و شهرستان کازرون به عنوان پایلوت گیاهان دارویی انتخاب شده است و قطعه زمینی در همین بخش در روستای نرگس زار که متعلق به اوقاف بود برای این امر در نظر گرفته شده است.

جلسه شورای اداری بخش جره و بالاده برگزار گردید

گرامی در بخش دیگری از سخنان خود به جریان های باطل با محوریت وهابیت، شیطان و شیطان صفتانی مانند طالبان، القاعده و داعش ساخته شده توسط عربستان سعودی اشاره کرد و گفت: امروزه سرمنشا اصلی تروریست در دنیا به خصوص کشورهای اسلامی، از کشوری سرچشمه می گیرد که خود داعیه اسلام و خادمین حرمین شریفین را دارد؛ و همه اینها توطئه هایی است بر علیه جمهوری اسلامی ایران، و ملت ما باید هوشیار باشد و برعکس دشمن حرکت کند و عکس حرکت دشمن هم در این موقعیت حضور در حماسه بزرگ هفتم اسفند یعنی انتخابات می باشد.

رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان کازرون افزود: باید مردم را تشویق به حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد اصلح متخصص و متعهد نماییم که هر رای تیری به قلب دشمن و مایوس نمودن دشمنان است.

گرامی افزود: آنچه وظیفه من و شما در جایگاه حقوقی به عنوان مجریان انتخابات است، رعایت اصل بی طرفی در انتخابات است؛ که این امر اعتماد مردم را بالا می برد تا مردم بدانند حق الناس بودن را در عمل اجرا می کنیم و در هیأت اجرایی نیز بر همین اصل و رعایت مراحل قانونی، هر 28 نفر داوطلب تایید شدند و هیأت نظارت نیز با در نظر گرفتن خداوند و حق الناس بودن و با توجه به وظایف قانونی خود، به صلاحیت ها رسیدگی خواهد کرد.

وی گفت در انتخاب اعضا شعب حداکثر دقت را داشته باشیم و مواظب جنگ روانی و شایعه سازی و دروغ سازی به خصوص در فضای مجازی باشیم.

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲