پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۶۴۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۱
استاندار فارس در نشست خبری در مورد مساله تشییع شهدا:
سید محمد علی افشانی استاندار فارس با اشاره به اینکه روز چهارشنبه در نورآباد از شهدا استقبال می کنم، گفت: اختلافات سیاسی نباید در تشییع شهدا بروز و ظهور پیدا کند.

به گزارش کازرون نما به نقل از خبرگزاری شبستان: سید محمد علی افشانی، استاندار فارس دوشنبه (21دی) در جمع خبرنگاران با موضوع نشست خبری در خصوص مسئله تشییع شهدای گمنام در فارس، گفت: این مصاحبه با حساسیت مواجه می شود و امانت داری کنید که آنچه می گویم را بنویسید و برداشت خودتان را ننویسید.

استاندار فارس با اشاره به اینکه من فکر می کنم و به نظر می رسد عده ای منتظر بودند فرصتی ایجاد شود تا یک سری مطالب را عنوان کنند و یا اینکه نکاتی را که در ذهن خودشان بوده به میان آورند، یادآور شد: علت این بحث ها این بود که در روز پنج شنبه گذشته یک فاکس از مشاور ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهی جستجوی مفقودین به استانداری آمد، این فکس عنوان داشت که قرار است پیکر پاک یک صد شهید به فارس وارد شوند

رئیس شورای تامین استان فارس با یادآوری این مطلب که همزمان با ورود این نامه هم تعدادی از برادران سپاه حضور یافتند و اعلام کردند چنین مراسمی از 21 دی که امروز باشد انجام می شود، اظهار داشت: من مقداری فکر کردم و نامه ای تنظیم کردم و فرستادم که با حداکثر احترام برای شهدا، متن آن نامه تقاضای تغییر زمان حضور شهدا به استان بود.

نماینده عالی دولت در فارس با یادآوری این مطلب که در این نامه 2 نکته را عنوان کردم که ضرورت دارد، افزود: باید حرمت شهدا پاسداشت شود و تمام رده های مدیریتی را مدیون و وام دار شهدا می دانم، منظور من از فارسی نبودن آنان این بود که امروز خانواده ای منتظر آنان نبوده است و در یک فرصت دیگر هم می شود اینها به فارس بیایند.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه من این نامه را با نگاه به گذشته نگاشتم، در مرداد ماه تشییع انجام شد که خبر آن را از سایت شیرازه خواندم که گلایه کرده بودند و با توجه به این گذشته و آنچه در شبکه های اجتماعی بود، نوشتم احتمال دارد از تشییع شهدا بهره برداری های خاص شود، افزود: برای پیشگیری از تلقی بهره برداری انتخاباتی از مراسم تشییع شهدای قهرمان مظلوم گمنام، خواستم زمان تشییع به بعد از برگزاری انتخابات تغییر یابد.

این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که اگر تشییع شهدای پس از انتخابات برگزار می شد به نظر من تاثیرگذاری روی جوانان بهتر بود، تصریح کرد: این نامه یک نامه رسمی شماره دار بود و در کمال ناباوری و تاسف روی سایت قرار گرفت که روی سایت قرار دادن آن خلاف قانون است.

استاندار فارس با اشاره به اینکه این نامه باید با یک پاسخ منطقی مواجه می شد، تاکید کرد: نامه اداری روال دارد.

افشانی با اشاره به اینکه من پیشنهاد دادم زمان تغییر کند نه چیز دیگری، افزود: هیچ کجای نامه ننوشتم که تشییع برگزار نشود، من کسی نیستم که بگویم مراسم شهدا برگزار نشود.

وی با یادآوری این مطلب که برای تاثیرگذاری بیشتر خواستم زمان را تغییر بدهند، اضافه کرد: مدیریت استان باید در جریان این مسائل قرار می گرفت، من پنج شنبه ساعت 11 صبح فهمیدم.

استاندار فارس با اشاره به اینکه وظیفه ماست برای برگزاری حداکثری کوشش کنیم، افزود: آنچه که در نامه نوشتم باور قلبی ام بود و همه رده های مختلف جامعه خاصه مدیران مدیون شهدا هستند و وظیفه آنان اینست که بخشی از دین را ادا کنند در هر فرصتی که پیش آید

افشانی با اشاره به اینکه من بخشی از زندگی ام را در میادین نبرد در کنار شهدا گذرانده ام، اظهار داشت: پیشنهاد من برای هرچه باشکوه تر بود، آنچه در برخی از سایت ها آمده است در حد اتهام است.

وی با اشاره به اینکه شهدا متعلق به کل ملت ایران هستند و به هیچ نهاد جناح، حزب و جریان سیاسی و غیر سیاسی نیستند، اضافه کرد: در هنگام نبرد از همه اقشار بودند و اقشار مختلف جامعه در نبرد حضور داشتند.

افشانی با اشاره به اینکه هیچ کس حق ندارد شهدا را خاص یک جریان، تشکیلات بداند، افزود: اگر رزمندگان، جانبازان و شهدا نبودند معلوم نبود از کشور ما چیزی باقی مانده باشد، این امنیت کنونی و آرامش امروز مرهون خون شهداست.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه اگر کسی تلاش کند این شهدا را وابسته به جریان خاص کند، این بدترین کار ممکن است، اضافه کرد: جامعه ما به اتحاد، یکپارچگی و اتحاد نیازمندیم و به 2 انتخابات بسیار مهم نزدیک هستیم و بایستی مراسم استقبال از شهدا عامل یکپارچگی جامعه ما باشد.

رئیس شورای تامین استان فارس با تاکید بر اینکه بایستی تمام نسل ها بار دیگر از شهدا تاسی بگیرند و با آنان تجدید عهد کنند، گفت: اینها انسان های صادق، مخلص و پاک بودند که برای آزادی ما رفتند.

وی اضافه کرد: این وظیفه تک تک ماست که شهدا را قدر بدانیم و از این فضای تشییع شهدا مطلوب شود تا جوانان ما نیز یاد بگیرند و صادق باشند و شهدا همه هستی خود را بخشیدند تا ملت به خوبی و آرامش زندگی کنند.

افشانی با اشاره به اینکه اگر اختلاف سلیقه و سیاسی وجود دارد که هست، نباید در تشییع شهدا بروز پیدا کند، یادآور شد: نامه قبل از آنکه به من پاسخ دهند، روی سایت بود.

وی با یادآوری این مطلب که من از اتهامات برای خودم نگران نیستم، تاکید کرد: حق می دانم حرمت شهدا، بیش از آنچه که دیگران ادا می کنند، پاس داشته شود، آنچه آزار دهنده است اینست که یک مادر، پدر و یا همسر شهید این اتهام را باور کنند.

افشانی با اشاره به اینکه من اولین پنج شنبه حضورم در استان رفتم به گلزار شهدا و با شهدای دوران دفاع مقدس همچون شهید دوران، عهد و پیمان بستم، یادآور شد: هر شهر رفتم در گلزار شهدا حضور یافتم.

وی با اشاره به اینکه حیف است به جای اینکه دنبال برگزاری مراسم باشکوه بوده، به دنبال اتهام زدن باشیم، افزود: از فرمانداران، بخشداران می خواهم به خوبی مراسم برگزار کنند و کاری به این مسائل نداشته باشند

استاندار فارس با اشاره به اینکه از همه آحاد مردم می خواهم حضور پرشور داشته باشند، تاکید کرد: آنانی که به دنبال بهانه ای پیدا کنند حتما پیدا می کنند.

وی اظهار داشت: انتظار دارم در تمام روزهای تشییع شعارها و سخنرانی در شان شهدا باشد و از بیان مسائل همراه با کینه، نفرت و مسائلی که باعث شکاف اجتماعی می شود، پرهیز شود و روح شهدا هم شاد خواهد بود که مراسم تشییع عامل وحدت، یکپارچگی بوده و عدم شکاف اجتماعی شده است و در این صورت پدران، مادران و همسران شهدا هم راضی خواهند بود

مهندس افشانی با اشاره به اینکه من علاقمندم بدون دوربین و حواشی به خانواده شهدا سربزنم اگر هم این مسائل پیش نیامده بود نمی خواستم آن را اعلام کنم، تاکید کرد: آدم استخوان هاییش درد می گیرد و برای این همه ریا کاری، تزویر و دروغ، متاسفم و چرا بایستی باید مسائل شخصی خودم را اعلام کنم.

وی با اشاره به اینکه انسان هایی که گفتار و کردشان یکی بود، فقط شهدا بودند، یادآور شد: آنان خود را فدا کردند تا حقیقت را احیا کنند و برای اینکه بدانید اگر می خواهید بدانید چه کسی در مسیر شهداست ببینید چه کسی همچون شهدا صدق در گفتار دارند و از همه چیز خود می گذرند و هیچ نمی خواهند.

استاندار فارس با اشاره به اینکه متاسفانه عده ای از خون شهدا برای خودشان استفاده می کنند، افزود: تلاش می کنم اگر کاری از دست من برای خانواده شهدا و مردم برآید انجام دهم.

وی با اشاره به اینکه کمتر دولتی است که حامی شهدا باشد، اضافه کرد: من در روز تشییع در نورآباد حضور خواهم یافت.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه امیدوارم تا رسیدن به انتخابات فضای توام با آرامش و نشاط باشد، افزود: مردم را به حضور در مراسم استقبال و انتخابات پیش رو تشویق کنید.

رئیس شورای تامین فارس با اشاره به اینکه ایجاد امید، تلاش برای حذف نفرت، کینه، خشونت و شکاف اجتماعی وظیفه امروز ماست، تصریح کرد: نقد بزرگترین کمک به مدیران است البته نقد با اتهام تفاوت دارد.

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
4
2
بابا اینقدر یک مسئله کوچک رو بزرگ نکن...شهدا چه ربطی به بازیهای سیاسی دارن... هیچکس تو مراسم تشییع، فکر بازیهای سیاسی نیست.
حالا بر فرض که یک عده انگشت شمار، چهار تا شعار از روی احساسات زودگذر دادن، با این بهانه باید فیض و سعادت بزرگ حضور در تشییع شهدا رو از مردم دریغ کنیم؟!
الان تو هیچ استانی، چنین برداشتی از مراسم تشییع شهیدان نداشتن جز فارس و جناب استاندار که انگار خودشون میخوان با این سخنان به حواشی دامن بزنن... واقعا زشت بود که دیشب رسما این خبر رو از اخبار سراسرس شبکه دو (بیست و سی) اعلام کرد. آخه کدوم استاندار همچین حرفی زده و چنین نامه ای نوشته که تو نوشتی، جناب استاندار؟ خوشم اومد که سردار باقرزاده هم خوب جوابت داده...عبرت بگیر، عبرت.
اصلا من نمیدونم که چرا هر دولتی روی کار میاد، یک استاندار مورد دار و پرحاشیه برای فارس انتخاب میکنه. اون از احمد زاده کرمانی تو دولت قبل با این همه جنجال و این هم از افشانی تو این دولت... انگار قرار نیست این استان، روی آرامش به خودش ببینه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
شما اول خبر رو خوب بخون بعد خواستی قضاوت کنی قضاوت کن..شما و امثال شما هستید که میخواید از یک نامه بر ضد دولت بهره برداری سیاسی کنید..وگرنه به قول جناب استاندار چه دلیلی دارد که یک نامه رسمی و شماره گذاری شده رو بر خلاف قانون بر روی سایت قرار دهید و برعلیه دولت تدبیر و امید اقدام کنید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
1
1
تو هم رو دلت خودت وخیلی جناحی نظر دادی . فقط از استاندارای اصلاحطلب انتفاد کردی . یعنی استاندارای احمدی نژاد همشون نرمال بودن که هیچ اشاره ای نکردی ؟ شما عدالتتون اینطوریه ؟
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
0
1
به کوری چشم دشمنان و بدخواهان، استقبال از شهیدان عالی بود....
کازرون نما! تو هم یه فکری برای خودت بکن، من به تنوع سلایق سیاسی معتقدم، ولی سایت شما شده پاتوق کسانی که ظاهرا با انقلاب و شهدا و ولایت فقیه مشکل اساسی دارن... ببین چیکار کردی که این حضرات، سایت جنابعالی رو برای کامنت گذاشتن و اظهار نظر انتخاب کردن... مطمئنا مدیریت سایت از چهره های وفادار به نظام و انقلاب هستن، ولی نمیدونم شهدا این وسط چه کاره هستن که کار خوانندگان سایت شما به مخالفت با شهدا هم رسیده..، اینو میشه از ذوق زدگی بعضی کامنت گذاران سایت از رفتار استاندار فهمید. انگار بعضی ها حتی، تشییع شهدا رو هم برای خودشون خطر بزرگی میبینن...خدا هممون رو به راه راست هدایت کنه ... این رو از سر دلسوزی برای خودتون گفتم و لازم نیست منتشر کنید، اگر سایتتون با دو کامنت افراد سالم و صالح و معتقد به نظام پر بشه بهتر از اینه که یه دو جین آدم با افکار مبهم و مغرض به انقلاب و کینه توز نسبت به ولایت فقیه، بیان و ده تا ده تا کامنت بذارن. موفق و پیروز باشید.
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
سایت کازرون نما تنها تلاش می نماید که امکان اظهار نظر تمامی سلایق و دیدگاهها با رعایت چارچوب های شرعی و قانونی محیا گردد. البته ما هم می توانیم فقط نظرات مربوط به یک دیدگاه را منتشر کنیم و سایر نظرات را منتشر ننماییم،اما معتقدیم که جذب حداکثری و دفع حداقلی مد نظر مقام معظم رهبری در حوزه فعالیتی ما که یک رسانه دیجیتال است اینگونه محقق نمی شود. 
دوست عزیز حذف و جلوگیری از شنیده شدن صدای کسانی که بر خلاف نظر ما نظری دارند، و سایتی که در آن فقط حرف موافق باشد و به به و چه چه، فقط گول زدن خودمان است. یعنی اگر بنده جلو نشر نظری که به قول شما مخالف با نظام باشد را بگیرم، یعنی مخالفی برای نظام نیست؟ ما در این مقوله با دو رویکرد مواجهیم. یا اجازه دهیم که نظرات مخالف هم ابراز شود تا هم فرد احساس سرکوبی و خفقان و فضای بسته نکند و هم خشم و عصبانیت وی تخلیه و کم کم آرای وی به سمت منتطق مداری و استدلالی سوق پیدا کند و هم با بیان نظرات و در صورت خطا و اشتباه، فرصت پاسخگویی و شفاف سازی و نقد آرا برای همه فراهم گردد. به قول معروف تا مرد سخن نگفته باشد / عیب و هنرش نهفته باشد.
راه دیگری هم آن است که مخاطب را ناامید کنیم و با دست خود او را به سمت سایتها و رسانه ها و فضاهای مجازی دشمنان این نظام که تعدادشان تا دلمان بخواهد زیاد و جاذبه هایشان تا دلتان بخواهد رنگارنگ است بفرستیم. جایی که فرشهای قرمزی برای آنها پهن کرده و در چشم به هم زدنی، یک معترض ساده را به یک مخالف و دشمن جدی بدل می کنند.
دوست عزیز چرا وقتی نظام جمهوری اسلامی ظرفیت های بالایی را برای بیان عقاید و آراء و سلایق و نظرات مختلف فراهم نموده و فضای نقد را همواره به عنوان عرصه ای برای ورود جوانان و عموم مردم ترسیم نموده، ما از این فضا استفاده ننموده و دچار خود سانسوری شویم؟
بنابراین تنها کاری که ما انجام داده ایم این است که اجازه داده ایم همه صداها شنیده شود و این البته کار آسانی هم نیست؛ چون روزانه وقت بسیار بسیار زیادی از بنده می گیرد. زیرا من برای تایید نظرات گاهی لازم است بارها و بارها آنها را بخوانم تا بتوانم اصلاحات و ویرایش لازم را بر روی انها انجام دهم تا هم به حرف نهفته و بار معنایی نظر خدشه وارد نشود، و هم رعایت حریم های شرعی و قانونی در آن شده و قابل انتشار باشد. ولی بااین همه این سختی را به جان می خرم چون معتقدم اینکار به نفع نظام می باشد؛ و موجب دلگرمی تمامی جریانهای فکری درون نظام می گردد وقتی ببینند اجازه دارند حرف خود را بیان کنند؛
و البته همه می توانند نظرات را با استدلال و منطق نقد کنند و چه بسا با همین جریان آزاد بیان اندیشه و نظرات، بتوان از انحرافات فکری برخی افراد، با صبر و حوصله و منطق قوی جلوگیری کرد. شاید هم لازم باشد گاهی مواقع، ما از برخی اندیشه های اشتباه و سوء برداشتهای خود دست برداریم و آنها را اصلاح کنیم.
شاد باشید
علی بحرانی - مدیرکازرون نما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
2
2
جناب محمد زشت برای بیست وسی واون کسایی هست که از شهدا که برای یک هدف پاک و مقدس رفتند برای خودشان بهره برداری می کنند،آقای استاندار بسیار درست و صحیح فرمودند و نباید قداست و احترام شهید به بهانه بهره برداری های سیاسی از بین بره
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
0
باسلام
اقای ناصرگویاشمابافضای ازادمخالفی.بزرگترین لطمه راافرادی مثل ... به نظام انقلاب ورهبری میزنند.بزرگترین مخالف ولایت فقیه ونظام ... وافکاری ... ست.درهمین قضیه سفارتخانه عربستان افکاری مثل ... ریختند و سفارتخانه را اتش زدندوکف وسوت زدندودلشان خوش که مامسلمانیم وولایی ودیگران کافروغیرولایی. ودیدیدکه ایران فرصت خوبی گیرش امده بودتادربعددیپلماسی فشارسنگینی برعربستان واردکندوموج محکومیت اقدام شنیع وزشت عربستان همگانی شود اما در اقدامی عجیب گروهی خودسرکه به ظاهرخودراولایی میدانندبااتش زدن سفارت عربستان شیخ نمرواعدام ناعادلانه وی به حاشیه رفت وحتی برادرشیخ نمرمجبورشدبه جای اینکه اعدام برادرش رامحکوم کندبگویدحمله به سفارتخانه هامحکوم است.بهتراست ازفضای احساسی و ... بیرون اییدوکمی عاقلانه بیندیشید و عاقلانه سخن برانید.تمام ملت ایران باهرگرایشی دربرابرشهداسرتعظیم فرودمی اورند پس خواهشاامثال ... باتفکرات جهت داروحزبی وگروهی وجناحی خود به ولایت فقیه وشهداونظام اسیب نزنید
سلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
0
گروهی هستند که از ابتدا تا انتها ضد فعالیتهای انقلابی بوده و هستند و خواهند بود، ولی گاهی مصلحت و منافعشان ایجاب می کند که به طور مقطعی از ولایت فقیه و انقلاب دم زده و اصطلاحا در آشفته بازار سیاست، خود را استتار کنند تا به آرزوهایشان برسند. این روزها هم بهانه ای پیدا کرده اند به اسم حمله به سفارت عربستان تا به خیال خودشان ژست روشنفکرانه و تعقل بگیرن. البته من هم با حمله به سفارت کشورها مخالفم و به نظرم کار انقلابی اصولا باید پرستیژ خاص خودش رو داشته باشه مثل کاری که سپاه تو خلیج فارس با شناورهای آمریکا کرد. اولا حمله به سفارت عربستان یک کار اشتباه بوده، ما هم قبول داریم، ولی اینگونه دیگری را متهم کردن و عقده های سیاسی تان را سر کسی خالی کردن، نشان از عصبانیت بی حد و حصر شما دارد. آقای همشهری، شما که ناصر را به مخالفت با آزادی بیان متهم می کنی، چطور خود به این راحتی آقای ناصر را هم سنگ افرادی میدانی که به سفارت عربستان حمله کردند...شما علم غیب داری یا نماینده خدا هستی؟! اگر ناصر هم مثل جنابتان با حمله به سفارت عربستان مخالف باشد، چه جوابی به خدا میدی؟! چطور خود را عقل کل خوانده ای و امثال ناصر را به کارهای غیرعقلانی متهم می کنی؟! شما کلا عادت داری که اگه کسی مخالفت کامنت گذاشت، به کار غیر عاقلانه متهم کنی؟!
اینهم آزادی بیان شماست دیگه...هر کی مخالف شما شد میشه بی عقل ...و البته شما هم منبع تعقل و تدبر....متاسفم برای کسانی که سخنانشان با شخصیت خودشان هم در تناقض است.
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
0
باسلام خدمت دوست عزیزسلامی.چندنکته خدمت شما

1_گروهی قبل ازانقلاب درجریان انقلاب نبودندوبه دلایلی که اینجاجای بحثش نیست حاضرنشدندبه انقلابیون بپیوندندحاضرنشدندسختی مبارزه راتحمل کنندحاضرنشدندان زمان ازولی فقیه ورهبری دران زمان حمایت کنندحاضرنشدندسختی زندان وفشارحکومت ان زمان راتحمل کننداماباپیروزی انقلاب چرخشی 180درجه ای کردندکم کم خودراانقلابی وولایی دانستندودوستدارنظام وبه نوعی لباس تظاهرروریابرتن کردندوخودرامیراث دارانقلاب کردندوازقبل انقلاب امام ومردم خوب دارندجیبشان راپرمیکنند.زمانیکه شاه درایران حکومت میکردامام ومردم رایاری نکردندوحالا که انقلاب پیروزشده قلم میزنندکه رای مردم درحکومت اسلامی بی تاثیراست.وهمینهاانقلابیون وکسانی که سینه هایشان سپرگلوله های شاه شدراضدولایت وضدانقلابی میدانندواین هم ازطنزهای تاریخ ایران دردوران معاصراست
2_انهایی که به تندروی خوکرده اندوتصمیمات عاقلانه رابرنمیتابندچندسال پیش هم به سفارت انگلیس حمله کردندوشکستندواتش زدندبه فرزندشهیدمطهری که نماینده مجلس شورای اسلامی است هم درشیرازباچوب وچماق برخلاف قوانین ومقررات حمله کردند به لاریجانی درقم حمله کردندبرعلیه نوه خمینی کبیردرتهران شعاردادندکه حتی رهبرانقلاب ازایشان دلجویی کردندوده هاوصدهانمونه دیگر واینهاست استفاده ازاشفته بازار برای چپاول مردم برای اینکه شکم هاراپرکنندوگنده.وامروزدرفضای مجازی طنزتلخی رواج پیداکرده که فردابرویم فلان سفارت رابگیریم پس فردابرویم فلان سفارت رابگیریم ویانه همه سفارتخانه هاراباهم به اتیش بکشیم وچندکاغذبیرون بیاوریم وبگوییم همه سفارتخانه هاجاسوس خانه هست
3_شماچرایکباروبرای همیشه به امثال اقای ناصرتذکرنمیدهی؟ که درست نیست که هرروزچوب وچماق دست بگیرید ومردم این سرزمین که خون دادن درانقلاب وشهیددادندراضدولایت وضدانقلاب وخائن و...خواندچراقاطعانه نمیگوییدکه حمله به سفارتخانه هامحکوم است.چه کسی بود که درمشهدموضع گرفت که حمله به سفارت عربستان کاردرستی بود؟ایانه وزیردولت قبل موضع گرفته که حمله کنندگان به سفارت راکاری نداشته باشید
3_چراتاکسی نقدمیکندبلافاصله نیزه هایتان رابه سویش روانه میکنیدبلافاصله اوراضدولایت وخائن وامریکایی و....مینامید. تاکی بااین ابزارمیتوانیدمردم راازداشتن حق وحقوقشان منع کنید؟چراازفضای بازاینقدرمیترسید؟چرااقایی همچون ناصرحتی از کامنت یک شخص زیرمطالب کازرون نمابه ستوه می ایدوگرمیگیرد؟ایااینست فضای ازادوباز؟تریبون هاکه ماشالله همه دست امثال اقای ناصراست.شماازنوشتن یک کامنت هم حتی تنتان میلرزد.
درودبرمخالف من ودرودبرمنتقدمن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹