پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
اين‌كه اين موضوع اتفاقي، مديريت شده و يا تركيبي از اين دو است در مقايسه با سنگين‌تر شدن وظيفه‌ي ناظران و مجريان انتخابات از اهميت كمتري برخوردار است. علاوه بر اين مطابق با اعلام وزير كشور نمايندگان تمام نامزدها مي‌توانند تا آخرين لحظه‌ بر روند برگزاري انتخابات و حتي شمارش آرا نظارت دقيق داشته باشند.

به گزارش كازرون نما؛ يكي از ويژگي‌هاي اين دوره از انتخابات مجلس شوراي اسلامي تشابه نام‌ خانوادگي برخي نامزدهاي مطرح در اين انتخابات است.

به عنوان نمونه سه نامزد با نام خانوادگي دهقان و دهقاني (غلامرضا دهقان ناصرآبادي، حجت‌الله دهقاني، امان‌الله دهقان‌فرد)، دو نامزد با نام خانوادگي شفيعي (محمدعلي شفيعي سيف‌آبادي، يعقوب شفيعي)، دو نامزد با نام خانوادگي طبيب لقماني (سيد علي‌نقي طبيب لقماني،سيد محمدتقي طبيب لقماني) و سه نامزد با نام خانوادگي رضازاده و رضاييان (حسين رضازاده، پيمان رضاييان و شکرالله رضاييان‌پور) در ميان اسامي نامزدها به چشم مي‌خورد.

اين‌كه اين موضوع اتفاقي، مديريت شده و يا تركيبي از اين دو است در مقايسه با سنگين‌تر شدن وظيفه‌ي ناظران و مجريان انتخابات از اهميت كمتري برخوردار است.

علاوه بر اين مطابق با اعلام وزير كشور نمايندگان تمام نامزدها مي‌توانند تا آخرين لحظه‌ بر روند برگزاري انتخابات و حتي شمارش آرا نظارت دقيق داشته باشند.

ان‌شاءالله با ارزيابي موفقيت‌آميز برگزاري انتخابات الكترونيك در كلان‌شهرها اين تجربه پس از آن در تمام حوزه‌هاي انتخابيه به اجرا گذاشته شود.

برچسب ها: تشابه نام
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹