پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۶۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷
امام جمعه کازرون در تجمع محکومیت اعدام شیخ النمر:
امام‌ جمعه کازرون در تجمعی که بعداز ظهر امروز (یکشنبه) در حوزه علمیه این شهر به مناسبت شهادت آیت الله شیخ محمدباقرالنمر به دست رژیم آل سعود برگزار شد گفت: خون شهید آیت‌الله النمر ماهیت پلید رژیم آل سعود را برملا خواهد کرد و زمینه زوال این رژیم آمریکایی را فراهم می‌کند.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام‌ محمد خرسند بعدازظهر امروز(یکشنبه) در تجمعی که در حوزه علمیه این شهر به‌مناسبت محکومیت اقدام حکام آل سعود در اعدام آیت‌الله النمر برگزار شد اظهار داشت: خون این شهید بزرگوار ماهیت پلید رژیم آل سعود را برملا خواهد کرد و زمینه زوال این رژیم آمریکایی را فراهم می‌کند.

امام‌جمعه کازرون با تسلیت شهادت آیت‌الله النمر گفت: این شهید بزرگوار نخستین عالمی نیست که در راه مظلومیت اسلام و اهل‌بیت(ع) خونش به‌ناحق ریخته می‌شود و تاریخ شیعه از نام مبارک علمایی که در راه دفاع از اسلام و اهل‌بیت(ع) و کیان امت اسلامی به شهادت رسیده‌اند پر است.

وی اضافه کرد: خون مبارک این علما مانند یک مشعل نورانی راه را برای تمام مبارزان عالم روشن کرده و می‌کند، همان‌طور که خون علمای شهید فیضیه باعث تسریع در پیروزی انقلاب اسلامی شد، خون این شهید بزرگوار نیز ماهیت پلید رژیم آل سعود را برملا خواهد کرد و زمینه زوال این رژیم آمریکایی را فراهم می‌کند.

خرسند با طرح این سؤال که جرم این شهید بزرگوار چه بود تصریح کرد: آیا این شهید اسلحه به دست گرفته و اعلان‌جنگ مسلحانه داده یا کسی را ترور کرده بود؟ امام جمعه کازرون افزود: جرم این شهید فقط خطبه‌های آتشین وی بود که می‌گفت شیعیان به‌اندازه جمعیتشان باید در مقدرات کشورشان دخالت داشته باشند، همان حرفی که مردم بحرین نیز می‌زنند اما آنان را سرکوب می‌کنند.

وی ادامه داد: در دنیایی که دم از دموکراسی می‌زنند، سازمان‌های حقوق بشر و دولت‌های غربی به‌ویژه آمریکا این صحنه‌ها را می‌بینند و سکوت می‌کنند و موضع‌گیری آن‌ها به‌گونه‌ای است که به حکام آل سعود بر نخورد و حتی این اقدام را نیز محکوم نمی‌کنند.

خرسند در ادامه گفت: نظام جمهوری اسلامی که از صدر تا ذیل منتخب مردم است را متهم به دیکتاتوری و غیردموکراتیک بودن کرده و هرساله علیه جمهوری اسلامی قطعنامه صادر می‌کنند، در حالی‌که هیچ حرفی در مورد رژیم قرون‌وسطایی عربستان سعودی که نه مجلس و نه قانون اساسی دارد و تمام مقدراتش را یک حاکم فاسد تعیین می‌کند به زبان نمی‌آورند.

وی در پایان ضمن درخواست از دولت برای برخورد با رژیم آل سعود گفت: دولت باید در برخورد با آل سعود قاطعیت و صلابت بیشتری نشان دهد و حکام آل سعود باید پاسخی سخت و پشیمان‌کننده ببینند تا دست به جنایت جدیدی نزنند.

نویسنده: سرویس سیاسی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
0
0
لطفا این نظر مرا از باب نصیحت قلمداد کنید و آن این که واقعا در کازرون ...........؟ هر مناسبتی برگزار می شود ...... !این همه علمای بزرگ ، کارشناسان ارشد سیاسی ، بین المللی ، فرهنگی ، امنیتی ، دینی و صدها عالم بزرگ کازرونی در سطح کشور وجود دارد ! چرا از وجود این بزرگان بهره برداری نمی فرمایند ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹