پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
صبح امروز (یکشنبه) صورت گرفت:
صبح امروز (یکشنبه) سیزدهم دی ماه، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از مرکز آموزش 07 ارتش کازرون بازدید کرد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مرکز آموزش 07 کازرون، در این بازدید که با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولین شهرستان کازرون همراه بود، حجت الاسلام آل هاشم ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان پایور و وظیفه این مرکز، علت اصلی حضور خود را تکریم سرباز و مقام سربازی عنوان کرده و با گرامیداشت مقام شهید آیت الله نمر افزود: دشمنان اسلام هرکجای جهان، هر صدایی که از اسلام بر می خیزد را مورد هجوم خود قرار می دهند. ایشان همچنین با برشمردن توطئه های مختلفی که از ابتدای انقلاب تا کنون از سوی استکبار و عوامل آنان برای براندازی نظام اسلامی طراحی و اجرا شده را نشان دهنده این امر دانستند که انقلاب اسلامی همچون خاری در چشم مزدوران عالم است.

بازدید رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ج.ا.ا از مرکز آموزش 07 کازرون

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با اشاره به ایام الله نهم دی ماه روز بصیرت و بیعت امت با ولایت، بصیرت را لازمه ی برگزیدن راه حق از باطل خواند و افزود: در حوادث سال 88 برخی آگاهانه و برخی از روی جهل و غفلت در زمین دشمن بازی کرده و جدول دشمن را پر نمودند؛ ایشان در ادامه به بیان مواردی از عوامل پیدایش فتنه 88، پیامدهای فتنه و دست آوردهای نهم دی برای نظام و انقلاب پرداخت و گفت: علی رغم پیامدهای نامناسب زیادی که در حوادث فتنه سال 88 بود، این حوادث دست آوردهایی هم برای نظام داشت که اثبات نقش بی بدیل ولایت و رهبری در خنثی سازی توطئه دشمنان، تقویت پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب و نظام اسلامی و آشکار شدن نقش بصیرت و ولایتمداری مردم را از آن جمله اند.

بازدید رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ج.ا.ا از مرکز آموزش 07 کازرون

حجت الاسلام آل هاشم همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، لزوم داشتن بصیرت برای همه اقشار جامعه علی الخصوص نظامیان را بسیار مهم خوانده و گفت: یک رأی بیشتر همانند یک سیلی بیشتر است که به صورت دشمن زده می شود.

بازدید رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ج.ا.ا از مرکز آموزش 07 کازرون

 

نویسنده: سعید خسروی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹