پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
روز پنجشنبه گذشته، جاوید منصوری مدیر جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون به همراه تنی چند از فعالان جامعه ورزشی به دیدار حجت الاسلام و المسلمین خرسند امام جمعه کازرون رفت تا علاوه بر ارایه ی برنامه های مدیریتی خود، از پندهای اخلاقی، معنوی و مدیریتی ایشان در مسیر پیشبرد و تعالی اهداف ورزش شهرستان استفاده کند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کازرون، در ابتدای این دیدار منصوری گزارش مختصری از توانمندی های ورزش کازرون به همراه برنامه های اصلی مدیریت امور ورزشکاران و جوانان ارائه و بیان کرد: بهره گیری از اندیشه ی بزرگان و معتمدین و بکارگیری عملی پندهای اخلاقی و تربیتی در مدیریت ورزش می تواند علاوه بر ارتقاء سطح هدفگذاری و برنامه ریزی، موجب کسب رضایت حداکثری مردم و نیز ایجاد فضای تربیتی و پرورشی مفید و پربار در ورزش کازرون شود.

دیدار مدیر جدید ورزش و جوانان شهرستان کازرون با امام جمعه

حجت الاسلام و المسلمین خرسند امام جمعه کازرون نیز ضمن خوش آمدگویی به منصوری مدیر جدید ورزش شهرستان کازرون و آرزوی موفقیت برای ایشان و نیز با بیان اهمیت توجه به اصول اخلاقی و تربیتی در ورزش بیان کرد: جامعه ورزش شهرستان کازرون محیطی مستعد است که از ظرفیت های منحصر بفرد انسانی در تمامی رده های سنی بهره مند است؛ که لازم است علاوه بر توجه به تربیت بدن و جسم، برنامه های ویژه پرورشی و تربیتی برای تقویت معنویات  و اخلاق اسلامی نیز در این محیط تدارک دیده شود.

دیدار مدیر جدید ورزش و جوانان شهرستان کازرون با امام جمعه

امام جمعه کازرون عدالت در توجه و حمایت از تمامی رشته های ورزشی را نشانه ی تلاش خداپسندانه دانستند و بیان کرد: در کنار استقرار نظم و عدالت لازم است رشته های سرآمد و پرطرفدار شهرستان که در عرصه های ملی و بین المللی حرفی برای گفتن دارند همسو با توسعه ی ورزشهای همگانی حمایت مستمر شوند.

دیدار مدیر جدید ورزش و جوانان شهرستان کازرون با امام جمعه

مردم داری، توجه ویژه به فضایل اخلاقی، هدف گذاری های صحیح در برنامه های ویژه جوانان، پرهیز از حواشی آسیب زا، احترام به بزرگان و اساتید و بهره گیری از توان بزرگان و نخبگان، استفاده از توان فنی کارشناسان مجرب در هیات های ورزشی، توجه به برنامه های مناسبتی و جذاب، ترویج اخلاق مداری و احترام به اساتید و... از جمله دیگر نکات مهم بیان شده از سوی حجت الاسلام و المسلمین خرسند امام جمعه شهرستان کازرون بود.  

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اذان صبح
۰۴:۳۶:۱۴
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۵۲:۲۶
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۰۳