پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۸
خطیب جمعه کازرون:
حجت الاسلام محمد خرسند امام‌جمعه کازرون با بیان اینکه اقدامات اخیر آمریکا نقض صریح برجام است، گفت: آمریکا ذره‌ای قابل‌اعتماد نیست و کسانی که به آمریکا اعتماد می‌کنند یا مغرض، یا خائن یا ساده‌لوح هستند.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کازرون با اشاره به آغاز سال نو میلادی اظهار داشت: این سال جدید در شرایطی آغاز می‌شود که بشریت دچار مشکلات و گرفتاری‌های متعددی شده که نتیجه سیاست‌های استکباری کشورهای زورگوی مسیحی است.

وی افزود: امیدواریم که این کشورها در سال جدید به خود بیایند و بدانند دود این سیاست‌ها به چشم خودشان نیز خواهد رفت، همان‌طور که دیدیم در برخی کشورهای اروپایی جشن آغاز سال نو به دلیل احتمال حملات تروریستی لغو شد.

خرسند به مناسبت‌های هفته از جمله 13 دی‌ماه سالروز ابلاغ پیام تاریخی حضرت امام به گورباچف نیز اشاره کرد و بیان داشت: حضرت امام در آن نامه به‌ خوبی وضعیت کمونیست را در آینده پیش‌بینی کردند و هشدار را به آخرین رهبر شوروی دادند و گفتند مشکل اصلی کشور شما مسئله اقتصاد و مالکیت و آزادی نیست بلکه عدم اعتقاد واقعی به خداست که غرب را به بن‌بست کشیده یا خواهد کشید.

امام جمعه کازرون به نامه‌های مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و غربی نیز اشاره کرد و گفت: جنس پیام‌های مقام معظم رهبری نیز از همان جنس نامه امام و برای نخستین بار است که یک رهبر دینی به‌طور مستقیم جوانان غربی را مورد خطاب قرار می‌دهد و درباره اسلام با آن‌ها سخن می‌گوید.

خرسند 16 دی‌ماه روز شهدای دانشجو را گرامی ‌داشت و تصریح کرد: در این روز ده‌ها دانشجوی جوان ما به فرماندهی شهید سید حسین علم‌الهدی در هویزه به شهادت رسیدند و باعث شدند حماسه‌ بزرگی رقم بخورد و امروز دانشجویان ما باید الگوی خود را این شهدای عزیز قرار دهند تا در مسیر درست حرکت کنند.

وی به 17 دی‌ماه سالروز فرمان رضاخان قلدر مورد کشف حجاب اشاره کرد و گفت: حجاب یکی از ضروریات دین مبین اسلام است که بسیاری از ارزش‌های والای انسانی در گرو حفظ آن بوده که تأثیرات مثبت روانی اجتماعی و خانوادگی دارد.

امام‌جمعه‌ کازرون در بخش پایانی صحبت‌های خود به اقدامات خصمانه اخیر آمریکا نسبت به ملت ایران پرداخت و خاطر نشان کرد: وضع تحریم‌های جدید علیه ایران در عین ‌حال توافق هسته‌ای یا برجام باعث می‌شود ما به عدم صداقت آمریکا پی ببریم.

وی ادامه داد: آمریکا ذره‌ای قابل‌اعتماد نیست و کسانی که به آمریکا اعتماد می‌کنند یا مغرض، یا خائن یا ساده‌لوح هستند.

خطیب جمعه کازرون با اشاره به این‌که اقدامات اخیر آمریکا نقض صریح برجام است، تصریح کرد: با این شرایط باید بگوییم برجام در عمل بر باد است.

 

نویسنده: سرویس سیاسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰