پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۵۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
امام جمعه کازرون:
حجت الاسلام و المسلمین خرسند امام جمعه ی کازرون در مراسم اجتماع مردمی 9 دی در میدان شهدای کازرون ، ضمن گرامی داشت 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت گفت:این روز یکی از یوم الله های ملت ایران است.در این روز ملت ایران پس از 8 ماه فتنه ای که فتنه گران به رهبری آمریکا و اسرائیل راه انداخته بودند سربلند بیرون آمدند.نباید فراموش کرد که در رأس کل فتنه ها به ویژه فتنه 88 آمریکا و اسرائیل است.

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه کازرون، حجت الاسلام و المسلمین خرسند امام جمعه ی کازرون در مراسم اجتماع مردمی 9 دی در میدان شهدای این شهر، با بیان این که امروز هم آمریکا دشمنی اش را با ملّت ایران کنار نگذاشته است تصریح کرد:علی رغم این که توافق  هسته ای برای اجرای برجام صورت گرفته است امّا هر روز به هر بهانه ای قطع نامه های گوناگونی صادر می کنند.یک روز تصمیم می گیرند نزدیک به 2 میلیارد دلار از ثروت مردم ایران را مصادره کنند و زمانی تصمیم می گیرند که 28 کشور که قبلا برای ورود به خاک آمریکا احتیاج به ویزا نداشته اند اگر اتباع آن ها در 5 سال گذشته تا امروز به ایران سفرکرده باشند برای ورود به آمریکا با محدودیت مواجه می شوند.

9 دی درس عبرتی به همه جریانات سیاسی است

خرسند با طرح یک سؤال از سران فتنه گفت:از کسانی که فتنه 88 را به وجود آوردند سؤالی داریم و آن این است که شما قبل از انتخابات 88 می گفتید فصل الخطاب ولایت فقیه است ، پس چرا پس از خطبه ی 29 خرداد مقام معظم رهبری تمکین نکردید؟چرا فردای آن روز در سالروز اعلان جنگ مسلحانه منافقین علیه نظام در سال 60 هواداران خود را به خیابان ها کشاندید؟می دانید که از این فضا سوء استفاده شد به طوری که مسجد را آتش زدندو قرآن ها در آتش سوخت.به پایگاه بسیج حمله کردند و چند بسیجی را مظلومانه به شهادت رساندند.دو زن را فقط به خاطر این که چادر به سر داشتند غریبانه و مظلومانه به شهادت رساندند.شما این صحنه ها دیدید و محکوم نکردید.شما که دم از امام و خط امام می زدید و هنوز هم می زنید،مگر امام نفرمود اگر روزی آمریکا و اسرائیل از شما تعریف کردند بدانید حرکت شما انحراف دارد.چطور پس از حمایت آن ها از شما اعلام برائت از آن ها نکردید و به فتنه انگیزی خود ادامه دادید و 8 ماه کشور را دچار التهاب کردید.

وی با بیان این که سران فتنه از بهمن ماه 88 در حصر قرار گرفته اند اظهار داشت:این ها 9 ماه پس از شروع فتنه در حصر قرار گرفته اند.این ها بعد از 9 دی ماه هم زمان با خیزش کشورهای عربی گفتند مثل آن کشور ها در تهران هم این کار را انجام می دهیم.امروز می بینید وضعیت سوریه و لیبی و بحرین و ... به چه شکلی است.این کاری ضد امنیت ملّی کشور بود.این جا بود که نظام آن ها را در حصر قرار داد.این در شرایطی بود که در همان ایام فتنه نیز ادله ی فراوانی علیه آن ها وجود داشت و هنوز هم وجود دارد که اگر لازم باشد باید در یک محکمه ی اسلامی و انقلابی پاسخ گوی عملکرد خود باشند.

امام جمعه ی کازرون با اشاره به این که در آستانه ی انتخابات هستیم به احتمال تکرار دشمنی دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: امروز جامعه ی ما بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی و همزبانی دولت و ملت و اقشار مختلف جامعه نیاز دارد.دشمن شاید دوباره بخواهد به بهانه ی انتخابات در کشور فتنه انگیزی کند. جریانات سیاسی باید مراقب گفتار و موضع گیری های خود باشند.بایستی همه در مقابل قانون تمکین کنند.همه قانون و ولی فقیه را فصل الخطاب بدانند.دولت ، شورای نگهبان و دستگاههای نظامی و امنیتی هرکدام یک وظیفه دارند. هرکس باید به وظایف خود و به مرّ قانون عمل کند.هیچ کس در کار دیگری دخالت نکند.قانون راهکار قرار داده است که اگر روزی کسی اعتراضی داشت از راه قانون ورود پیدا کند.

حجت الاسلام محمد خرسند در پایان با اشاره به امنیت موجود در کشور خاطر نشان کرد:امروز به برکت ولایت فقیه و نیروهای مسلح و اطلاعاتی و امنیتی ، جمهوری اسلامی ایران امن ترین کشور خاور میانه است. در فرانسه 8 نفر فرد مسلح یکی از مدرن ترین رژیم های اروپایی را در عرض چند ساعت دچار بحران کرد. ولی 8 ماه در کشور ما فتنه انگیزی شد ولی بحران به وجود نیامد.9دی ماه88 3 روز پس از عاشورا بود ، وقتی مردم دیدند فتنه گران آن برخورد را با عزاداران امام حسین کردند و پرچم یا حسین را آتش زدند و به خیمه های حسینی حمله کردند خون غیرت حسینی شان به جوش آمد و خود جوش به صحنه آمدند و حماسه 9 دی ماه را رقم زدند.این حماسه باید درس عبرتی باشد به ما و همه ی جریانات سیاسی که از مکر دشمن غافل نشویم.

 

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
0
0
آفرین حاجی. خیلی خوب تبیین کردی مسئله را. آفرین. روشن شدیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳