پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۵۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۹
با حضور مدیر ورزش و جوانان کازرون:
هفته گذشته جلسه هماهنگی امور ویژه هیات کشتی شهرستان کازرون با حضور جاوید منصوری مدیر جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون تشکیل شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، این جلسه با حضور تنی چند از اساتید و پیشکسوتان، قهرمانان، ورزشکاران و مسئولین هیات کشتی شهرستان کازرون و با هدف خوش آمدگویی و استقبال از مدیر جدید ورزش شهرستان کازرون و نیز ارائه گزارش 9 ماهه فعالیت های صورت گرفته در کشتی کازرون در سال جاری به منظور برنامه ریزی برای توسعه و بهبود کشتی در آینده برگزار شد.

در این جلسه رضاصداقت از مدیران سابق ورزش شهرستان کازرون و دبیر هیات کشتی، به نمایندگی از سایر شرکت کنندگان ضمن خوش آمدگویی به جاوید منصوری مدیر جدید ورزش شهرستان کازرون و معرفی اعضاء هیات کشتی، برخی مسایل و مشکلات اساتید و مربیان را بیان کرد.

جلسه پیگیری و بررسی مسایل هیات کشتی شهرستان کازرون برگزار شد.

احمدی رئیس هیات کشتی شهرستان کازرون نیز در بخشی دیگر، با ارائه گزارش مفصلی از فعالیت های صورت گرفته در هیات کشتی در 9 ماهه سال جاری بیان کرد: هیات کشتی کازرون از جمله برترین هیات های استان فارس است  که در سایه تلاش اساتید و مربیان و صبر و کوشش و قناعت کشتی گیران خود، و با غلبه بر تمامی محدودیت های موجود توانسته اند کارنامه ی درخشانی از خود بجای بگذارند. محدودیت فضای تمرینی و مسابقات به همراه کمبود مالی از دیگر نکات اصلی بیان شده از سوی احمدی رئیس هیات کشتی شهرستان کازرون بود.

در پایان جلسه و بعد از اظهار نظر کلیه شرکت کنندگان، جاوید منصوری رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون ضمن قدردانی از زحمات تمامی افراد فعال در جامعه کشتی کازرون بیان کرد: ورزش کشتی کازرون از جمله سرآمدترین و موفق ترین رشته های ورزشی شهرستان کازرون است که حضور پهلوانان و اساتید و جوانان اخلاق مدار در این رشته ی اصیل توانسته است فضای تربیتی و آموزشی مناسب و بهره وری را ایجاد نماید. ایشان با تبیین نقش نظارتی اداره ورزش و جوانان کازرون و هیات های فعال در این اداره، خواستار توجه جدی به ارزیابی و دریافت بازخورد از فعالیت های انجام شده در چند ماهه اخیر شد.

جذب حمایت های خیرین مشتاق به حضور در جامعه ورزش، توجه به اصول اخلاقی و تربیتی، استفاده حداکثری از توان کارشناسان ورزش، پرهیز از حواشی زاید و مخرب، فراهم کردن محیط اخلاقی مناسب برای حضور پیشکسوتان در تمامی رده های آموزشی و ترویج فرهنگ قدردانی و تشکر در ورزش از جمله دیگر نکات بیان شده از سوی جاوید منصوری بود.

نویسنده: سرویس ورزشی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی سرکاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
0
0
یعنی کازرون تو چهار روز اخیر همی آخرین خبرش بیده...فعال نیستیا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹