پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۵۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

4- راه رفتن انتخاباتی هم مدل مخصوص به خودش داره از جمله تند گام برداشتن یا آهسته رفتن، هر چند شاعر می فرماید: رهرو آن نیست که گه تند و گه آهسته رود/ رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود، اما چون معمولا کمتر اتفاق می افته که یه نامزد انتخاباتی بتونه یه مسیر را آهسته و پیوسته بره شما هم مجبور هستید که این گونه راه برین چون مردم نمی ذارن و در طول مسیر مزاحم می شن یعنی نامزد انتخاباتی شما مجبور می شه به ایسته یعنی وایسه و بعضی از سوال ها را پاسخ بده یا بعضی از سلام و احوالپرسی ها را جواب بده به همین خاطر راه رفتن شما هم تحت تاثیر راه رفتن نامزدتون قرار می گیره! این جاست که راه رفتن شما هم انتخاباتی میشه یعنی بی خودی برای کسی قدم بر نمی دارین و گام هایی که بر می دارین حساب شده برداشته میشه و برای یه عده ایی خوب گام بر میدارین در حد پریدن و برای کسانی دیگه لنگان لنگان و این هم یکی از راه و روش های انتخاباتی شدنه! البته گام های استوار برای رسیدن به مقصد که در اون هدف خداوند و بندگان خدا باشه قدم هایی ست که انتخاباتی نیست و شهروندی است.

5- دویدن انتخاباتی، شما باید دونده ی خوبی باشین چون نامزد انتخاباتی شما برای رفتن و حاضر شدن بر سر وعده یا رسیدن به جلسه سوار ماشین می شه و شما باید تندی بدوید و سوار ماشین تون بشین که اون طرف تر پارک شده تا مبادا دیر برسین و از قافله عقب بیفتین، دویدن در طول انتخابات خیلی مهمه و هرکی با سرعت بیشتری بدوه برنده می شه که از قدیم گفته اند دونده برنده است! در اصل دویدن باید برای رأی جمع کردن باشه و هر چه شما سرعت بیشتری داشته باشین بالطبع زودتر از رقیب یا زودتر از حامیان رقیب خودتون به روستاها و بخش ها و حتی قله ی کوه قاف می رسین و در عوض بیشتر بیعت می گیرین یعنی بیشتر حامی پیدا می کنین یعنی بیشتر رأی جمع می کنین پس تا می تونین در این مدت مانده به انتخابات بدوین چون دویدن هزار تا خاصیت داره هم برای سلامتی خوبه هم ورزیده می شین و بعد از انتخابات برای گرفتن یه نامه توی این اداره و اون اداره هر چی بدوین خسته نمی شین و در کل قضیه بعد از انتخابات بر اساس نوع دویدن تون در زمان انتخابات اگه نامزد انتخاباتی شما رأی کافی برای رفتن به مجلس نیاورد می تونین با هم در دوهای اعتراض به تخلفات در رأی گیری و دوهای استقامت یا مارتن یا دو سرعت یا دو امدادی یا دو به خاطر یه تکه نان یا دوهای رایج در این شهرستان شرکت کنین و جایزه بگیرین!

6- سخن گفتن، یکی از مهمترین کار انتخاباتی شما گفتار و سخن گفتن و حرف زدن تون است که باید تاسی و برگرفته از سخنان نامزد انتخاباتی شما باشه که در جلسات خصوصی از زبان ایشان شنیده اید یعنی باید مثل اون نامزد حرف بزنید راهکارهایی که نامزد انتخاباتی شما برای درست کردن و تغییر و تحول و دگرگون کردن شهرستان کازرون ارایه داده شما باید صد چندان بیشتر برای دیگران و برای جذب مردم بیان کنید یعنی سخن گفتن شما باید کاملا انتخاباتی باشه یعنی طوری باید حرف بزنین و روی صحبت های خودتون پافشاری کنین که خودتون هم اورتون بشه که این چیزایی که می گین صحت داره و در توان نامزد انتخاباتی شما هست که انجام شون بده چون اگه به حرفایی که می زنین ایمان نداشته باشین مردم هم می فهمن و دیگه فایده ای نداره،

مثلا اگه نامزد انتخاباتی شما گفت می خوام کازرون را به فرمانداری ویژه ارتقاء بدم شما بایستی بگی نامزد ما توانایی داره که کازرون را استان و پایتخت کنه و حتی دستش میاد که از کازرون یه کشور بسازه! حتی شما به جای نامزد انتخاباتی خودتون باید به مردم شهرستان قول بدین که تونل بناف و محرم که یکی از پنجاه سال پیش و دیگری از چند سال پیش تعطیل شده هر دو را با هم و در همون دوره ی نمایندگی نامزدتون افتتاح می کنیم!

اگه ایشون گفت می خواد کارخانه ی کاشی سرامیک را احیاء کنه شما باید بگین که نامزد انتخاباتی ما می خواد کارخانجات صنعتی و سیمان سازی و پتروشیمی درست کنی بیاره! و اگه اون نامزد محترم گفت قصد داره که کاری بکنه تا جاده ی شیراز به بوشهر از کنار کازرون رد بشه شما باید بگین که نامزد انتخاباتی تون می خواد جاده ی شیراز بوشهر را از سر خیرات رد کنه تا توی این مسیر ما آش و آشکارده به بوشهری ها بدیم و به جاش قلیه ماهی و انرژی اتمی که حق مسلم ماست ازشون بگیریم و هم بگین که نامزد انتخاباتی تون می خواد از کازرون تا بوشهر بندر کشتی رانی بزنه و کشتی های نفتی بیاره بغل دست دکل میدون شهدا تا دسترسی مردم به نفت برای بردن سر سفره شون بهتر بشه!

و اگه گفت کازرون قابلیت داشتن فرودگاه داره شما بگو نامزد انتخاباتی تون قراره فرودگاه بین المللی بزنه تا پروازهای خارجی سراسر استان از کازرون انجام بشه و قراره کارخانجات صنعتی درست کنه تا همه ی فرزندان این شهرستان سر کار برن!

اگه ایشون گفت می خواد صنعت توریسم را در کازرون احیاء کنه شما باید بگین که نامزدتون می خواد آثار باستانی جدید بسازه تا توریست هایی که از دیدن شهر تاریخی بیشاپور و نقش برجسته های تنگ چوگان و غار شاپور و معبد آناهیتا دل زده و خسته شده اند بیان به این آثار جدید سر بزنن، اگه نامزد انتخاباتی شما در یه جلسه ی خانگی گفت که نیروگاه گازی خیلی آب مصرف می کنه و دلیل عمده ی خشک شدن دریاچه ی پریشان وجود همین غول های عظیم گازیه و قول داد که بردارتش شما بگو که قراره نامزد انتخاباتی تون نیروگاه گازی را تعطیل و برچیده کنه و به جاش باغ و گل و گیاه و درخت بکاره و بایستی کلام و گفتار تون از خود نامزد انتخاباتی تون غراتر وشیوا تر باشه، اگه نامزد انتخاباتی شما در شعارهایش گفته که می خواد شهرستان کازرون را از رکود و عقب گرایی بیرون بیاره شما باید بگین که نامزد انتخاباتی ما می خواد رکورد بزنه و می خواد کارهایی را که نماینده های قبلی نتونستن انجام بدن یا نتونستن به اتمام برسونن در سال اول نمایندگی اش تمام کنه، باید از قول نامزد انتخاباتی خودتون به مردم قول بدین که قراره دریاچه ی پریشان را پر آب کنه و قراره توی دشت برم درخت بکاره و قراره که از تنگ تیکاب به کوه قبله تله کابین بزنه و یه سری قول و وعده هایی که نامزد انتخاباتی تون روحش هم خبر نداره!

ولی قول ها و وعده هایی که شما به جای نامزد انتخاباتی خودتون به مردمی که دارین ازشون رأی جمع می کنین می دین بایستی خیلی دهن پر کن باشه و بایستی نشون بده که کارهای مهمیه و الا بعضی از این مردم اگه بهشون گفتین که نماینده های مجلس کارشون فقط قانون گذاریه و نامزد انتخاباتی شما وقتی توی مجلس رفت نمی تونه و نباید فرماندار و بخش دار و رؤسا و مسوولان اداره جات و نهادها را عوض کنه و نمی تونه خیابونا آسفالت کنه و قرار نیست که لوله کشی گاز کنه و نمی تونه توی مراسم دور از جون تون فوت خویشاوندان تون شرکت کنه و نمی تونه سربازی بچه های شما را درست کنه و نمی تونه پسر یا دخترای شما را سر کار ببره عمراً اگه به نامزد انتخاباتی شما رأی بدن! پس تا می تونین بهار سبز کنین و وعده و وعید بدین چون انتخاباتی شدین!

نویسنده: بهادر ریاضی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
1
1
سلام وخسته نباشی خدمت جناب ریاضی چرا دور قبل اینها راننوشتی خودت کم برای نماینده فعلی دویدی بروفیلمهایش راببین بعد درمورد خودت قضاوت کن خدایی
سید
|
United States
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
1
2
عالی بود
صاحب جان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
0
2
منظور بهادر خودش بود نماینده ای که خیلی ها دویدند ولی بعدش هیچی دیگه ولی این دوره قراره عسلو بیاد کازرون و مردمشهرستان عسل بخورن و نفت بیارن سر سفره مگه نشنیدی
که بعضی از کاندیدها گفتن که ما سه هزار نفر شاغل کردیم ودنبال ده برابر کردن این رقم هستیم بهادر بدو بچه ها بدوید که این با. میخوان نفت بدن شلغم روش هست بچه ها بدوید که اینبار همتون صاحب خانه میشود بچه ها بدوید که اینبار فرق میکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳