پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۵۴۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
به مناسبت روز جهانی حمل ونقل:
در تقویم کشور 26 آذر ماه به پاس خدمات طاقت فرسای ناوگان خستگی ناپذیر حمل و نقل کشور و برای آگاهی هر چه بیشتر جامعه با نقش و جایگاه مهم بخش حمل و نقل در اقتصاد ایران زمین، به عنوان « روز حمل و نقل » انتخاب شده است.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی شهرداری کازرون، روز پنج شنبه گذشته، سیدمهدی مکی شهردار کازرون و اعضای شورای اسلامی شهر کازرون از سازمان های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و پایانه حمل و نقل کازرون بازدید نمودند.

در این دیدار دوستانه، شهردار کازرون ضمن تبریک این روز بر ضرورت شکل گیری هر چه سریعتر مدیریت حمل ونقل بار و مسافر و اختصاص اتوبوس به سازمان های حمل و نقل همگانی و تسریع در روند اجرایی نوسازی تاکسی های فرسوده تاکید نمود.

پیمان پیران مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی هم با اشاره به اهمیت حمل و نقل در اقتصاد کشور گفت: یکی از مهمترین دغدغه های مجموعه مدیریت شهری، نوسازی و گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر است. با توجه به توسعه روزافزون شهرها و لزوم ارائه خدمات شهری ارزنده و در خورشأن مردم، رفاه حال شهروندان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. در همین راستا، حوزه حمل و نقل همگانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پیران تصریح کرد: متأسفانه به دلیل کمبود بودجه و اعتبار، ناوگان حمل و نقل عمومی در کل کشور دچار فرسودگی است که ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کازرون نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کرامت الله دادآفرین رئیس تاکسیرانی کازرون نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات انجام گرفته شده در ساماندهی پایانه حمل ونقل شهر سبز اظهار کرد: از سال گذشته در جهت نوسازی و تجهیز پایانه حمل ونقل شهر سبز بالغ بر 1 میلیارد ریال هزینه گردیده و هم اکنون این پایانه با بهره گیری از امکانات سرمایشی و گرمایشی، استراحتگاه رانندگان، تجهیز نمازخانه پایانه، نظم و ساماندهی تاکسی تلفنی پایانه در حال حاضر در مسیر خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان محترم گام بر می داریم.

لازم به ذکر است تعیین روزی به این نام در سال 1376 به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و برای آگاه سازی جامعه با نقش و جایگاه بخش حمل و نقل، از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور صورت گرفت. لذا 26 آذر روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان و سایر دست اندرکاران و شاغلان بخش حمل و نقل همگانی کشور و فرصتی مناسب برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است.

نویسنده: رحیم زارع
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
0
0
البته در کنار خدمات باید از ... های ایشان هم نام می بردید،حیف شد.
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
0
0
ما آخر نفهمیدیم امثال ... چه زحمتی میکشند که هر چند وقت یکبار ازشان تقدیر و تشکر میشود؟ از بس که گفتین خودش هم باورش شده یک کاری میکنه وگرنه چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.
حبيب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
0
0
اقاي زارع 26آذر در سال 1363 بنا به فرمان تاريخي امام (ره )
جهت تخليه بنادر نامگذاري شده بنام روزحمل ونقل وراهداري
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
0
0
خیلی خوبن والو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
0
0
اول اطلاعاتتون کامل کنین بعد خبر بزارید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸