پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
به همراه طلاب حوزه علمیه کازرون:
حجت الاسلام و المسلمین خرسند امام جمعه ی کازرون به همراه حاج آقا محمود صحرایی مدیر حوزه علمیه کازرون و جمعی از طلاب این حوزه برای عرض تسلیت در منزل طلبه ی شهید مهدی طاهری که پیکر مطهر این شهید پس از 32 سال تفحص شده است حضور یافت.

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه کازرون، امام جمعه ی کازرون در این دیدار که خانواده ی این شهید نیز حضور داشتند گفت: خدای بزرگ را شاکریم که توفیق حضور در خانه ی این شهید بزرگوار و زیارت پدر و سایر اعضای خانواده ایشان را نصیب ما کرد. انشاالله توفیق ادامه راهشان هم نصیب ما بشود.

امام جمعه کازرون در منزل شهید مهدی طاهری حضور یافت + عکس

خرسند با اشاره به تفاوت شهادت با مرگ های عادی گفت:  تفاوت شهادت با مرگ های عادی همین است که وقتی بعد از 32 سال پیکر شهید و آثاری از جسم ایشان پیدا می شود و باز می گردد تحول ایجاد می کند. وقتی ایشان تشییع می شد، اصلاً تصور این نبود که ایشان 32 سال پیش شهید شده است و این از امتیازات شهید است و این هم به خاطر اتصال شهادت به کربلا و امام حسین (ع) است. ایشان خاطرنشان کرد: همانگونه که اربعین امام حسین بعد از 1373 سال، 25 میلیون زائر با پای پیاده به کربلا می روند، این نشان دهنده ی این است راه ترسیم شده توسط امام حسین (ع) هنوز زنده و پابرجاست؛ شهدا هم چون در این مسیر حرکت کرده و می کنند، این قانون شامل حال آن ها هم می شود.

امام جمعه کازرون در منزل شهید مهدی طاهری حضور یافت + عکس

ایشان در رابطه شهید مهدی طاهری نیز گفت: شناختی دورادور از ایشان داشتیم. شهید طاهری از طلبه هایی بود که علاوه بر تحصیل علم مشتاق حضور در جبهه بود و شهادتش نیز تحول ایجاد کرد و در نهایت بازگشت پیکرش نیز باعث ایجاد یک تحول معنوی در جامعه گردید.

امام جمعه کازرون در منزل شهید مهدی طاهری حضور یافت + عکس

ما هم سعی کنیم در این مسیر قدم برداریم، چرا که اسلام و انقلاب در هر مقطعی به مجاهدت و تداوم راه شهدا احتیاج دارد. زمان جنگ به یک شکل و اکنون هم به شکل دیگری. باید با استفاده از آثار و سخنان این شهدا فرهنگ سازی کرد.

امام جمعه کازرون در منزل شهید مهدی طاهری حضور یافت + عکس

در این دیدار برادر شهید مطالبی درباره ی این شهید بزرگوار بیان کرد.

امام جمعه کازرون در منزل شهید مهدی طاهری حضور یافت + عکس

امام جمعه کازرون در منزل شهید مهدی طاهری حضور یافت + عکس



نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳