پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
فرماندار کازرون خبر داد:
عملیات ساخت یک مجتمع اقامتی تفریحی در کنار امامزاده بی بی حلیمه خاتون در بخش کنارتخته از توابع شهرستان کازرون آغاز شد.

به گزارش کازرون نما، حمیدرضا گرامی فرماندار شهرستان کازرون، روز چهارشنبه بابیان این مطلب بیان داشت: این مجتمع بزرگترین پروژه زیارتی و سیاحتی این شهرستان محسوب می شود و با توجه به این که این امامزاده علاوه بر استان فارس مورد تکریم مردم استان های خوزستان و بوشهر است، ساخت این مجتمع در این مکان برای جذب گردشگر بسیار مناسب است. 
حمیدرضا گرامی، تصمیم اجرای این پروژه را از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کازرون ارزشمند دانست و گفت: امیدواریم پس از به بهره برداری رسیدن این مجتمع، شمار گردشگرانی که به این شهرستان سفر می کنند بیش از پیش افزایش یابد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کازرون هم اظهار داشت: این مجتمع در زمینی به مساحت 13هزار متر مربع در سه مرحله ساخته می شود که مرحله نخست آن بازسازی و توسعه حرم امامزاده بی بی حلیمه خاتون است، مرحله دوم ساخت مکان های تفرجگاهی در کنار این امامزاده و مرحله سوم احداث زائر سراست. 
مهدی کامیابی افزود: برای مرحله نخست این پروژه که شامل توسعه و بازسازی این امامزاده است، افزون بر 10میلیارد ریال هزینه خواهد شد. 
مسئول فنی احداث مجتمع اقامتی تفریحی کازرون هم اظهار کرد: هزینه پیش بینی شده برای اجرای کامل سه مرحله این پروژه بیش از 30میلیاردریال است که از محل نذورات مردم به این امامزاده، کمک های خیرین و استفاده ازتسهیلات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تامین می شود.
کاظم حمیده افزود: امیدواریم که این پروژه تا پنج سال آینده به اتمام برسد. 
امامزاده بی بی حلیمه که از نوادگان امام موسی کاظم (ع) است که در 60 کیلومتری جنوب کازرون در بخش کنارتخته این شهرستان قرار دارد .

نویسنده: سرویس خبر
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳