پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۵۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
با تایید صلاحیت معتمدین پیشنهادی توسط هیات نظارت:
مهندس علوی بخشدار جره بالاده گفت: با تایید صلاحیت کلیه معتمدین پیشنهادی توسط هیات نظارت بخش جره و بالاده، اعضا هیات اجرایی انتخابات این بخش مشخص گردیدند؛ که برای اولین بار معتمدین بخش از میان کلیه اقشار جامعه از جمله بانوان انتخاب شده اند.

به گزارش کازرون نما، با توجه به تایید صلاحیت هر 30 نفر معتمدین پیشنهادی توسط هیات نظارت بخش جره و بالاده، جلسه معتمدین بخش با حضور علوی بخشدار این بخش، عسکری فر ریاست دادگاه بخش و نماینده دادستان، سعادت پور نماینده ثبت احوال، جوکار رییس هیات نظارت و معتمدین بخش به منظور انتخاب 8 نفر اعضاء هیات اجرایی بخش در محل بخشداری جره بالاده برگزار گردید.

هیات اجرایی انتخابات بخش جره بالاده مشخص شدند

در ابتدای این جلسه مهندس علوی بخشدار جره و بالاده ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور حاضرین در جلسه در خصوص روند برگزاری انتخابات و حساسیت آن در شرایط کنونی توضیحاتی ارایه داد و ضمن دعوت همگان به شرکت گسترده در انتخابات از معتمدین بخش نیز خواست ضمن رعایت بی طرفی کامل، اهالی را به شرکت گسترده در آزمون بسیار بزرگ انتخابات پیش رو دعوت کنند.

مهندس علوی رییس هیات اجرایی بخش، همچنین ضمن تشکر از حسن نیت اعضا هیات نظارت بخش در تایید صلاحیت همه معتمدین پیشنهادی در همان مرحله اول، اعلان کرد: سعی نمودیم از کلیه اقشار و گروه ها و طیف ها و سلایق و از کلیه نقاط بخش معتمدین را انتخاب نماییم؛ به گونه ای که برای اولین بار در منطقه، از بانوان نیز به عنوان معتمدین بخش دعوت به عمل آمد.

هیات اجرایی انتخابات بخش جره بالاده مشخص شدند

در ادامه جوکار رییس هیات نظارت بر انتخابات بخش طی سخنانی از معتمدین خواست ضمن مطالعه کامل قوانین و مقررات انتخابات، شرایط را برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و بدور از هرگونه حاشیه فراهم آورند. وی معتمدین و اعضاء هیات اجرایی را به رعایت بی طرفی و پایبندی در اصول اخلاقی و امانت داری توصیه و دعوت نمود

هیات اجرایی انتخابات بخش جره بالاده مشخص شدند

در پایان رای گیری جهت انتخاب 8 نفر از اعضا هیات اجرایی برگزاری انتخابات خبرگان رهبری صورت گرفت و افراد مشروحه ذیل با به دست آوردن اکثریت آراء به عنوان اعضا هیات اجرایی بخش انتخاب شدند

هیات اجرایی انتخابات بخش جره بالاده مشخص شدند

آقایان: هوشنگ غزنوی پور، فتح ا... اردشیری، ارسلان رستمی، مهرداد ایلان، امیر مختار ایمانی، علی رضایی، نعمان سهرابی، عبدالرسول دهقان

همچنین آقایان محمدطاهر ابونصری، جعفر صفری، آیت ا... عبدالهی، سعید بلوعی و عیسی عابدی به عنوان اعضا علی البدل انتخاب شدند.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بالاده ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
1
0
جناب علوی این معتمدین را کی انتخاب کرده و کی میگه اینا معتمدین هستن???بهتر بود بگید ک هر جور دوس داشتین انتخاب کردینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
0
0
راست میگه اینا که هیچی ... نمیشه به قول باید بگی ... بوده
شیبانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
0
0
دوستان عزیز همانطور که در متن خبر امده است معتمدین از کلیه اقشار و گروهها و سلایق و از تمام نقاط بخش با اولویت رعایت بیطرفی کامل و کسانی که سابقه خوب کاری و تجربه اجرایی داشتن انتخاب شده و هیات اجرایی توسط خود همین معتمدین بدون هیچگونه دخالت بخشداری یا سایر نهادها انتخاب گردیده اند ترکیب هیئت اجرایی انتخاب شده نیز از همه گروهها و سلایق و نقاط بخش ولی با رعایت اصل بیطرفی کامل در روند اجرایی انتخابات می باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اذان صبح
۰۴:۴۷:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۵:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۴
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۱۷
اذان مغرب
۲۰:۰۱:۲۵