پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴
مدیر آموزش و پرورش کازرون:
به همت مدارس استثنایی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، مراسم روز جهانی معلولان در سالن کانون شهید عسکری این شهر با حضور کاظم عباسی مدیر آموزش و پرورش و تعدادی از مدیران شهرستان کازرون برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، مراسم گراميداشت روز جهاني معلولان با حضور کاظم عباسی، مدیر آموزش و پرورش، سیدمهدی مکی، شهردار، شهیدیان، رئیس شورای شهر، کارشناسان کمیته امداد و معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش این شهر و دانش آموزان مدارس استثنایی و خانواده‌های آنها در سالن کانون شهید عسکری کازرون برگزار شد.

برابری فرصت ها باید مدنظر قرار گیرد

مدیر آموزش و پرورش کازرون با ارائه اسلایدهایی از توانمندی معلولین در موردِ اراده قوی آنان گفت: این روز، روز انسان هایی است که توانسته اند از مغزشان جهت غلبه بر نقص شان به خوبی استفاده کنند و به نظر من امروز، روز انسان های توانمند است.

وی همچنین در حاشیه این مراسم اضافه کرد: روز جهانی معلولان، بهانه‌ای است که سطح توانمندی‌های معلولان را به جامعه خودمان اعلام کنیم.

برابری فرصت ها باید مدنظر قرار گیرد

عباسی اظهار کرد: یکی از شعارهای به حقی که در این روز بیان می‌شود، بحث برابری فرصت‌هاست و اگر این برابری در همه لایه‌ها مورد توجه قرار گیرد، بخش اعظمی از مشکلات این قشر که اقلیت بزرگی از جامعه را تشکیل می‌دهند، رفع می‌شود.

در ادامه شهردار کازرون نیز با اشاره به وظیفه شهرداری در ارائه خدمات به معلولین گفت: متأسفانه تاکنون به دلیل نبود قوانین مستحکم، در اراه خدمات به این عزیزان چندان موفق نبوده ایم.

برابری فرصت ها باید مدنظر قرار گیرد

گفتني است در اين مراسم که به همت مدارس استثنایی امام جعفر صادق، خرد و ریحانه2 برگزار شد، از دانش‌آموزان معلول برگزیده علمی، فرهنگی، ورزشی و قرآنی استثنایی کازرون تقدير به عمل آمد و در حاشیه مراسم نیز نمایشگاهی از آثار و توانمندی‌های دانش‌آموزان استثنایی در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری و صنایع دستی در معرض دید شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

نویسنده: ایمان مرتجز
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳