پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸
به میزبانی شهرداری:
در روز یکشنبه گذشته جلسه هماهنگی امور ورزش شهر کازرون به میزبانی شهرداری کازرون و باحضور شهردار و اعضای شورای شهر و مدیر ورزش و جوانان کازرون برگزار شد.

به گزارش کازرون نما، این جلسه با هدف توسعه زیرساخت های ورزشی، تسهیل روند اداری مسائل مشترک میان اداره ورزش و جوانان شهرستان و شهرداری کازرون، مرور تفاهم نامه های پیشین و تنظیم برنامه های مشترک مانند بازدیدهای میدانی از پروژه ها و زیرساختهای عمرانی ورزشی تشکیل شد.

مکی شهردار کازرون ضمن تقدیر از زحمات عباس حسین پور بیان داشت: شهرداری کازرون به صورت ویژه به موضوع پیشبرد اهداف ورزش و توانمندسازی جوانان ورود خواهد کرد و به زودی برنامه بازدید خود از مجموعه ورزشی شهدای کازرون را جهت توسعه این مجموعه و خصوصا زمین چمن شماره 3 خواهیم داشت که بعد از بازدید، پیشنهادات عمرانی خود را به اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون ارائه خواهیم کرد.

عباس حسین پور مدیریت ورزش و جوانان کازرون نیز ضمن قدردانی از شهردار  و اعضای شورای اسلامی شهر کازرون بیان کرد: اقدامات عمرانی ورزشی مناسبی در چند ماهه اخیر داشته ایم و همه این نوع اقدامات جز با همکاری و همدلی مردم و مسئولین ارشد شهرستان امکان پذیر نبوده است؛ و امید است به همت شهردار محترم و اعضای دلسوز و مردمی شورای اسلامی شهر کازرون اقدامات موثری در آینده ی نزدیک از سوی ایشان شاهد باشیم.

حسین پور در ادامه گزارش عملکرد عمرانی مالی و ورزشی حوزه مدیریتی خود را بیان کرد که از نکات قابل توجه گزارش ارایه شده از سوی مدیریت ورزش و جوانان شهرستان کازرون، می توان به رشد مناسب در کسب عنوان های ملی و بین المللی، جذب حداکثری حمایت های مالی خیرین در 4 ماهه اخیر، افزایش قابل توجه جذب بودجه های عمرانی جهت مناطق محروم با همکاری مسئولین ارشد شهرستان کازرون و استان از محل بودجه های ملی، استانی و ماده 180 اشاره کرد. 

نویسنده: سرویس ورزشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷