پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۸
با حضور معاون پارلمانی و حقوقی وزیر ورزش:
روز سه شنبه مورخ 17/9/94 جلسه ی ویژه ای باحضور دکتر خادم معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، در محل اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد و طی آن از حاج خراسان یدالهی خیر فعال در حوزه ورزش کازرون تقدیر شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، در این جلسه معاونت وزیر ورزش و جوانان با پرداختن به موضوعات تخصصی حوزه ورزش مانند وضعیت مالی، عمرانی، حقوقی و کمیسیون ماده 88، خواستار توجه جدی مسئولین به این امور شد. ایشان ضمن قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و سایر مدیران ستادی، حضور خیرین در ورزش را زمینه ساز پیشرفت ورزش دانست و در خصوص خیر کازرونی حاج خراسانی یدالهی و نحوه ی جذب حمایت های خداپسندانه ایشان، از مدیر ورزش کازرون توضیح خواست.

عباس حسین پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون که به نمایندگی از جامعه ورزشی کازرون در این جلسه حضور داشت، در توضیح این مورد بیان کرد: در چهار ماهه ی اخیر، همه توان خود را برای جذب حمایت های خداپسندانه ی خیرین گذاشته ایم و در روز تاسوعا اقدام به رایزنی با حاج خراسانی یدالهی کردیم و ایشان در روز عاشورای حسینی با انجام بازدید میدانی از مجموعه ورزشی شهدای کازرون، آمادگی کامل خود را برای تکمیل سوله فلزی نیمه تمام این مجموعه اعلام کرد و مبلغ 350 میلیون تومان برای تکمیل و تحویل آن به اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون اختصاص داد؛ که هم اکنون این پروژه به همت این خیر بزرگوار در حال تکمیل شدن است.

خیرکازرونی از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد تشویق قرار گرفت.

از دیگر نکات قابل توجه این جلسه حضور فعال سمن میراث پریشان بود که سیاح پور از اعضاء این سازمان مردم نهاد فعال در حوزه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و محیط زیستی شهرستان کازرون، گزارش عملکرد مناسبی به شرکت کنندگان ارائه کرد که مورد تشویق حضار قرار گرفت.

از جمله صحنه های ویژه این جلسه، قیام شرکت کنندگان به احترام خیر کازرونی حاج خراسانی یدالهی بود که به پاس حرکت خداپسندانه ایشان به مدت سی ثانیه برای ایشان دست زدند.

نویسنده: سرویس ورزشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳