پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴
با حضور عباس حسین پور:
با حضور عباس حسین پور مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، جلسه انجمن اولیا و مربیان ورزشی کازرون با دعوت از اولیاء ورزشکاران، مربیان ورزشی و تنی چند از اساتید و پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی دوشنبه شب گذشته به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی میعاد برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، در این جلسه مدیریت ورزش شهرستان کازرون ضمن تقدیر و تشکر از عباس سیروس مسئول باشگاه فرهنگی و ورزشی میعاد و تقدیر از زحمات و حمایت های والدین ورزشکاران و نیز ارج نهادن به تلاشهای اساتید و بزرگان ورزش کازرون، در خصوص مسایل تربیتی و اخلاقی در حوزه ورزش بیان کرد: روانشناسی ورزشی از جمله علوم رفتاری مهم در ورزش است که باتوجه به بهره مندی جامعه اسلامی ایران از نعمت و معجزه قرآن کریم و کرامات ویژه اهل بیت(ع)، می توان فضای پرورشی و تربیتی مناسبی با استفاده از موازین و اصول اخلاق و معرفت اسلامی در ورزش ایجاد کرد و تربیت بدن بدون تربیت اخلاقی کاری بیهوده و موقتی است.

جلسه  اولیاء و مربیان ورزشی کازرون در باشگاه فرهنگی ورزشی میعاد کازرون برگزار شد

در این مراسم از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان کازرون، از افتخار آفرینی ورزشکار با اخلاق و جوان کازرونی آقای حامد سلیمانی تقدیر و تشکر شد.

حامد سلیمانی عضو تیم ملی "او اسپورت" کشور می باشد که زیر نظر فدراسیون ورزشهای رزمی عنوان نایب قهرمانی جهان را کسب کرده اند.

جلسه  اولیاء و مربیان ورزشی کازرون در باشگاه فرهنگی ورزشی میعاد کازرون برگزار شد

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲