پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون در آستانه 16 آذر:
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در آستانه روز دانشجو با صدور بیانیه‌ای بر حضور پرشور و آگاهانه دانشجویان که مبداء تحولات کشور هستند در عرصه‌های انقلاب تاکید کرد.

به گزارش کازرون نما، بسیج دانشجویی دانشگاه آزداسلامی واحد کازرون در آستانه روز دانشجو با صدور بیانیه ای بر حضور پرشور و آگاهانه دانشجویان که مبداء تحولات کشور هستند در عرصه های انقلاب تاکید می کند و با اشاره به تلاش دشمن در دوران پسا برجام  بر بستن روزنه های نفوذ تاکید می ورزد و با انتقاد از عدم برخورد با سران فتنه خواستار محاکمه فتنه گران می شود.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شانزده آذر نماد غلبه انسان‌هایی بیدار و آگاه، بر تاریکی‌های زمانه خویش و نماد همیشه در صحنه و هوشیار بودن دانشجو و دانشگاه در تمامی تحولات کشور است.  

 16 آذر روزی است که لاله‌های وطن در خون خویش غلتیدند تا آرمان های دانشجوی مسلمان قربانی نشود. دانشجوی ایرانی در هر برهه ای از حیاتش اثبات کرده است که بینشی عمیق نسبت به اوضاع موجود در اجتماع دارد و به موقع و پیشاپیش همگان واکنش نشان داده است.

دانشجو مظهر بیداری و دانشگاه نماد آگاهی ‌رسانی و مبدا تحولات کشور است استقلال، آزادی و امنیت فضای دانشگاه به موازات استقلال،‌ آزادی و امنیت روانی و اخلاقی جامعه است. محدود کردن دانشگاه به معنای عدم تحرک و پویایی جوانان انقلابی و مسلمان ماست.

امسال روز دانشجو برای ما دانشجویان بسیجی رنگ و بوی دیگری دارد. رنگ اربعین 20 میلیونی، رنگ حسین‌بن‌علی‌بن‌ابیطالب ... آری! یاد امام حسین(ع) و واقعه عاشورا همواره در قلب امت بیدار اسلام زنده است و آن‌چنانکه حضرت زینب(س) پیام‌رسان حقیقت عاشورا بود ما دانشجویان نیز جهت تحقق آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌ الله امام خامنه‌ای(مدظله العالی) از تلاش باز نخواهیم ایستاد و تا نوای لبیک یا حسین را در سرتاسر گیتی طنین انداز کنیم ان شاء الله از پای نخواهیم نشست.

و اما چند نکته :  

این روزها زمزمه‌هایی به گوش می رسد که دشمنان اسلام به صرافت افتاده‌اند تا خواسته‌های مکتوم و مشترک خود را درباب مذاکرات هسته‌ای عملی کنند و درانگاره‌های خویش برای‌ مان دندان تیز می‌کنند، ما را با آن‌ها چه کار؟!

اما در مورد مذاکره کنندگان انقلابی و مورد وثوق داخل:

همانطور که مشی بسیج در مورد اسلاف شما دفاع از حق و کوتاه نیامدن از آرمان های انقلاب اسلامی بوده است نصایحی که بیان می‌شود بر همین گزاره استوار است.

کاش بدانیم دانش هسته‌ای را نباید به مسائل اقتصادی گره بزنیم تا خدای ناکرده اگر خدشه‌ای به روند مذاکرات وارد شد ندای الرحیل ثبات قیمت نفت و دلار سکه و طلا بلند شود و کاسه وای چه کنم به دست بگیریم.

کاش بدانیم همان‌طور که دراین 37 سال انقلاب بر سر «ما می‌توانیم» که ارثیه بت شکن قرن برای ما بود، ‌استوار مانده‌ایم و بعد از این هم به حول و قوه الهی دست از آن نخواهیم کشید. کاش بدانیم نیروی فکر و بدنه انسانی جوانان این مرز و بوم چندین برابر بیشتر از پلوتونیوم ها و زراد‌خانه‌های هسته‌ای است...

کاش بدانیم پیر مرادمان خامنه‌ای رهبر به تاسی از امام خمینی آمریکا را مستکبری می‌داند که از مطامع خود کوتاه نخواهد آمد.

«استکبار وارد هر کشوری می‌شود، سعی می‌کند آن کشور را تهی کند، یعنی تا هر جا بتواند، همه چیز آن کشوررا به نفع خود مصادره کند.» امروز خود آمریکایی‌ها یعنی همان دستگاه تبلیغاتی‌ای که در صف مقدم، و بعضی قلم به مزدهای واقعا حقیر و پست، شاید هم یک عده گول خورده و غافل در داخل کشور ما خیال می‌کنند که اگر آمریکا ارتباطاتش با کشوری مثلا جمهوری اسلامی عادی شد و رابطه برقرار کردند، ناگهان همه مشکلات اقتصادی ملت ایران حل خواهد شد. اگر کسی این طور فکر کند، خطای عظیمی مرتکب شده است.

هنوز فتنه و فتنه‌گران از یادمان نرفته‌اند. « انما بدءوقوع الفتن، اهواءتتبع و احکام تبتدع یخالف فیها کتاب الله و یتولی علیها رجال رجالاً علی غیر دین» به درستی که « شروع هر فتنه‌ای، هواپرستی و بدعت‌گذاری در احکام آسمانی است. نوآوری‌هایی که قرآن با آن مخالف است و گروهی بر گروه دیگر سلطه و ولایت یابند که برخلاف دین خداست»(نهج البلاغه- خطبه 50 )

فتنه نحس سال 88 نمونه بارز رزمایش شرارت استکبار علیه انقلاب اسلامی بود که با سفاهت و حماقت پیاده نظام های داخلی،‌ طرح چالش در نظام اسلامی را کلید زدند.

انکار نتیجه صریح و قانونی انتخابات، دامن زدن به توهم تقلب و تلقین آن به گوش گنگ اذهان مغبون، ‌اردوکشی های خیابانی، ‌سلب امنیت و آرامش،‌ و ایجاد اختلال در زندگی روزمره ملت،‌  وارد آوردن آسیب ها و خسارت های فراوان به اماکن عمومی و اموال مردم،‌ تهییج جوانان و احزاب سیاسی و به آتش کشیدن مسجد و پایگاه های بسیج مردمی و شهادت مظلومانه هموطنان در این بلوای غبارآلوده،‌ قسمتی از بندهای جرائم سبک سران فتنه بود که این قصاوت و بلاهت را در روز عاشورای سال 88 به اوج خود رسانده و حرارت قلب های عزاداران حسینی را دوچندان کرده تا حجت خدا بر مردم تمام شده باشد و به چشم خود ببینند که «هذا یوم تبرکت به بنو امیه و فرحت به ال زیاد و ال مروان..» یعنی چه ...

 لذا در این برهه زمانی همچون سنوات گذشته بر خود فرض می بینیم که ناگزیر به این موضوع گریز ناپذیر اشاره کنیم که از دستگاه قضا انتظار می‌رود با سران فتنه ای که کوچک ترین جرم شان بغی و افساد فی الارض بوده است قاطعانه برخورد کند و آن ها را به اشد مجازات برساند.

در پایان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون،‌ ضمن پاسداشت روز 16 آذر،‌ روز استکبار ستیزی، عهد قدیمی خود را بامقام عظمای ولایت، ‌حضرت امام خامنه ای، آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب تازه می‌کند و همنوا با شهدا زمزمه می‌کند که:‌ تا شرک و کفر هست، ‌مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم.

منبع: تنویر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸