پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
با هدف آسیب شناسی برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم وصفر و تجلیل از دست اندرکاران مراسم دهه اول محرم همایش عاشوراییان چهارشنبه شب در کازرون برگزار شد.

به گزارش کازرون نما، در این همایش که با حضور هیات های مذهبی شهرستان کازرون و مسئولین و دست اندرکاران در مسجد حضرت عباس فرهنگ شهر کازرون برگزار شد، حمیدرضا گرامی فرماندار کازرون گفت: غم و مصیبت اصلی جریان عاشورا در صحرای کربلا آن بود که کسانی آمده بودند در مقابل امام حسین(ع) صف آرایی کردند به نام دین آمده بودند نه بنام کفار.
وی گفت: وظیفه ما در قالب عزاداری ها باید این باشد که روی این مسئله کلیدی دست بگذاریم چون می بینید که با افکارهای مختلف مثل بهایی، وهابی و داعش برای منحرف کردن اسلام چه جنایاتی می کنند.
گرامی افزود: باید در عزای امام حسین(ع) خودمان را در محرم و صفر محدود نکنیم و در طول سال برنامه هایی داشته باشیم.
وی ادامه داد: نباید در برنامه ها دچار افراط و تفریط شویم. محور ولایت فقیه است چراغ راه مشخص است وحول این محور باید حرکت کنیم .
در این مراسم کوروش حسن زاده رئیس هیات های مذهبی کازرون گفت: امسال به لطف خدا و همت تمام دست اندرکاران و نیروهای انتظامی مراسم ایام محرم به نحوه مطلوب و در امنیت کامل برگزار شد و اگر اشکال کوچکی هم بود با تذکر به مسئول هیات برطرف شد.
در ادامه سید نصرت الله احسانی فر مدیر تبلیغات اسلامی کازرون با قدردانی از تمام هیات های عزاداری گفت: درعزای حسینی این جناح و آن جناح مطرح نیست همه از هرمی تبعیت می کنیم که راس این هرم ولایت فقیه قرار دارد.
در پایان از ادارات و نهادها و فرماندهی سپاه و نیروهای انتظامی و مداحان جوان هیئت های عزاداری قدردانی شد.

نویسنده: سرویس خبر
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸