پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۴۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳
صبح روز جمعه 06/09/94 مسیر کوهپیمایی کوه مشرف به پارک طالقانی، جولانگاه کوهنوردان و سایر ورزشکاران در اولین دوره مسابقه دو کوهستان (اسکای رانینگ) کازرون بود.

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان کازرون،  این مسابقه که با حضور پرشور شرکت کنندگان و تماشاچیان از ساعت 30/6 صبح در انتهای جاده سلامت جنب باغ مرحوم پیرویان همراه بود به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره کوهنوردان فقید کازرون در دو رده آقایان و بانوان برگزار گردید. در آغاز 22 نفر دونده مرد از گروه های کوهنوردی، هیات دو میدانی، هیات دوچرخه سواری کازرون و شرکت کنندگان آزاد با نواخته شدن سوت آغاز مسابقه از ساعت40/7 مسافت 6 کلیومتری  مسیرکوه پیمایی پارک طالقانی را تا محل گذر کوهنوردان دویدند و آقایان علی نصیری، فرشید صلاحیان و سجاد شهریاری به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب نمودند. درادامه با 30 دقیقه تاخیر 14 نفر بانوان کوهنورد از همان محل، مسابقه را آغاز و مسیر 5/5 کیلومتری مسابقه را تا نقطه پایان، پارک پیروز همجوار مرکز ام ار ای بیمارستان ولی عصر (عج) دویدند و درنهایت خانم ها مهسا قناعتی، نگین حسامی  و میترا مولایی به ترتیب مقام اول تا  سوم راکسب نمودند.

اولین دوره مسابقه دو کوهستان در کازرون برگزار شد.

مراسم اهداء جوایز با سخنرانی یداللهی رئیس هیات کوهنوردی و حسین پور رئیس اداره ورزش و جوانان به منظور تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری و اهداف مسابقه همراه بود. درپایان به نفرات اول تا سوم گروه آقایان و خانم ها مدال،حکم قهرمانی و پلاک طلا اهداء شد و به نفرات چهارم تا هفتم هر گروه لوح تقدیر و بسته محصولات غذایی شارونا تقدیم گردید. همچنین با توجه به تفاوت سنی گروه های شرکت کننده در مسابقات، از کوهنوردان پیشکسوت اول تا سوم به ترتیب آقایان عبدالکربم نوذری، محمد تقی گلستان و نجف بنیادی با اهداء مدال، حکم قهرمانی و پلاک طلا قدردانی به عمل آمد.

لازم به ذکر است این مسابقه با برنامه ریزی و تلاش های بی وقفه کارگروههای آموزش و فنی و روابط عمومی هیات کوهنوردی با حمایت مالی  شرکت محصولات غذایی  شارونا و همراهی و همکاری صمیمانه اداره ورزش و جوانان، اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی و هیات دوچرخه سواری شهرستان کازرون برگزار گردید.

نویسنده: سرویس ورزشی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
1
0
واقعا براتون متاسفم اقای یدالهی شما نفری پنج هزارتومن از ورزشکارا گرفتی اسپانسر هم گرفتی که بعد بیای 30هزارتومن بگیری واقعا ... سر ورزش کازرون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
0
1
باسلام و تقدیر و تشکر از ارکان هیات کوهنوردی که با تمام محدودیت ها و کمبودها چنین مسابقه ارزشمندی رو برگزار نمودند تا استعداد های شهرستان شناسایی بشه . من فکر می کنم این نوع مسابقات می تونه زمینه ای بشه برای شرکت در مسابقات استانی و کشوری و کسب مقام در این مسابقات. ارزش ریالی جایزه اهمیتی نداره ، کار کار خیلی خوبی بوده خدا قوت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
1
ضمن تشکر از نظرات ابرازی لازمه که این مطلب بیان شود که برگزاری این مسابقه درطول تاریخ کوهنوردی کازرون بی سابقه بوده است . این برنامه حاصل تلاشهای بی وفقه ارکان هیات بوده که خالصانه به رغم مشکلات اقدام به برگزاری این مسابقه نمودند.خروجی این مسابقه شناسایی استعدادها ی جوان بوده است . به نظر می رسد ارزش معنوی این برنامه را نباید با ارزش مادی ان مقایسه نمود . هرچند که شاید ارزش مادی ان کم بوده است اما حداقل می توان به رسم یابود فرض نمود. اما همین بس که کار بزرگی در تاریخ کوهنوردی بوده است. وبا استقبال روبرو شد نفس جایزه دادن مهمه . بالاخره درهر برنامه ای کاستیهایی وجود داره اما مهم تجربه اندوزی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲