پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۴۴۴
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
خطیب جمعه کازرون:
حجت الاسلام محمد خرسند، خطیب جمعه کازرون از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست از ولخرجی‌های بیش‌ازاندازه، تبلیغات غیرقانونی، سابقه و مشخصه اطرافیان و همچنین بیش‌ازاندازه کوپن سخنرانی کردن، بالا بردن توقعات مردم، سیاه‌نمایی عملکرد گذشته و جلوه دادن خود به‌عنوان فرشته نجات توجه کنند چراکه مردم تمام این موارد را رصد می‌کنند.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کازرون، با گرامیداشت نهم آذرماه سالروز شهادت عالم ربانی و مجاهد مرحوم آیت‌الله سید حسن مدرس در سال 1316 توسط نوکران رضاخان قلدر در سخنانی اظهار داشت: شهید آیت‌الله مدرس یکی از مردان بزرگ و کم‌نظیر تاریخ ایران به‌شمار می‌رود که در طول حیات خود همواره با ظلم و ستم مبارزه می‌کند.

وی، روحیه مقاومت، سازش‌ناپذیری، عمل به تکلیف، نترسیدن در ادای وظیفه، تیزبینی و قدرت تشخیص توطئه‌ها، نفوذ کلام و قاطعیت در مواضع و گفتار را ازجمله ویژگی‌های شهید مدرس برشمرد و گفت: امروز باید یاد و خاطره این عالم ربانی زنده نگاه داشته شود و نیز مجلسیان سعی کنند راه ایشان را ادامه دهند.

امام‌جمعه کازرون با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه مجلس در رأس امور است از نمایندگان مجلس خواست متوجه حساسیت موقعیت خود باشند.

خرسند به دو انتخابات مهم پیش رو ازجمله مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: امسال کسانی باید وارد مجلس شورای اسلامی شوند که شایستگی این منصب حساس را داشته باشند چراکه به فرموده حضرت امام (ره) مجلس عصاره ملت است.

وی بابیان اینکه نماینده مجلس باید مردمی، دردکشیده و آشنا به مشکلات جامعه باشد متذکر شد: مردم در انتخابات پیش رو باید دقت لازم را داشته باشند و به کسانی رأی دهند که رفاه‌زده و تازه از راه رسیده و وابسته به مافیای قدرت و ثروت نباشند.

خطیب نماز جمعه کازرون، از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست از ولخرجی‌های بیش‌ازاندازه، تبلیغات غیرقانونی، سابقه و مشخصه اطرافیان و همچنین بیش‌ازاندازه کوپن سخنرانی کردن، بالا بردن توقعات مردم، سیاه‌نمایی عملکرد گذشته و جلوه دادن خود به‌عنوان فرشته نجات توجه کنند چراکه مردم تمام این موارد را رصد می‌کنند.

خرسند به برگزاری اجلاس اخیر رؤسای جمهور کشورهای تولیدکننده گاز در تهران و دیدار با مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: دیدار بسیار مهم رئیس‌جمهور روسیه که با لغو عرف رایج دیپلماتیک و بدون تشریفات استقبال به‌طور مستقیم از فرودگاه به دیدار رهبری می‌شتافت در دنیا بسیار حائز اهمیت است و نشان از نعمت ولایت و امامت دارد.

وی مورد هدف قرار گرفتن هواپیمای نظامی روسیه که بلافاصله پس از بازگشت رئیس‌جمهور این کشور توسط ترکیه صورت گرفت را بیانگر گران تمام شدن این سفر برای آمریکا و حامیان آن عنوان کرد و افزود: تعظیم رئیس‌جمهور مقتدر روسیه در برابر منطق اسلامی و علوی بیانگر برکات اهل‌بیت عصمت و طهارت و ولایت و امامت است.

امام‌جمعه کازرون در پایان با گرامیداشت هفتم آذرماه روز دلاورمردان نیروی دریایی، تجمع 20‌ میلیونی مسلمانان در اربعین حسینی در شهر مقدس کربلا که در یک کشور جنگ‌زده‌ای مانند عراق که در نزدیکی‌های آنان تروریست‌های خون‌آشام کمین کرده‌اند را نوعی نمایش قدرت دوستداران عصمت و طهارت برشمرد و خاطرنشان کرد: اربعین حسینی تجدید میثاق با شهیدان، ادامه راه شهدا و تکمیل‌کننده انقلاب عاشورا است.

 

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
0
خدا رحمت کنه پدر و مادر شما را حاج اقا پدر ما را در اوردند از بسکه میان خونه و میرن ای کاش زود تمام بشد برفت
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
1
باسلام

1_حاج اقاخرسندشمادرشهرستان داری قدرت هستیدمواظب باشیدافرادخاصی به شما متصل نشوندحالا یاازطریق رخنه ونفوذدراطرافیان شما ویانزدیکی به خودشما.
چشمان مردم روشن وبازاست واگرکاندیدایی بخواهددرشهرستان به شما به عنوان قدرت متصل شودویااینکه شما بخواهیدباقدرتی که درشهرستان داریدشخصایاازطریق اطرافیان کاندیدایی راموردحمایت قرارردهیدمردم متوجه خواهندشد.ان شالله مردم کسانی که به مافیای قدرت وثروت درشهرستان وصل میشنودرای نخواهندداد
2_حاج اقااگراقای پوتین بلافصله به دیداررهبری می رودبه خاطرمنافع روسیه است.
همین جورپیش برودفرداپس فردابه دورازذهن نیست که بگوییداقای پوتین مسلمان وشیعه شده
منافع روسهاونیازانهابه ما باعث میشودکه اقای پوتین به این اقدام دست بزندوالا همه روسهارامیشناسند.
اقای پوتین طی سالهای گذشته بابرگه ایران منافع زیادی عایدکشورش شده.
اگرایشان شیعه بودودربرابرشیعه واسلام تعظیم میکردحاظرنمیشدقطعنامه های تحریم علیه ایران راامضاکندکه دران زمان حتی صدای احمدی نژادهم درامد.
پس بهتراست درمسائل تحلیل های مدبرانه ارائه دهیم ونه احساساتی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
آقا دمت گرم . در خصوص دیدار پوتین و رهبر معظمانقلاب میخواستم یه چیزایی بنویسم که جنابعالی به نحوی در بند دوم نظرت اجمالاٌ توضیح دادید.
اگه بخاطر داشته باشید اردوغان هم جند سال پیش یه دیدار به همراه خانوادشون با مقام معظم رهبری داشتند و مراتب ارادت خود و خانوادشون رو به استحضار ایشون رسوندند که در چند ماه پیش دیدیم که همه چیز رو فراموش کردند و چه جسارتهایی کردند.
ای کاش از گذشته یاد بگیریم که ارتباط همه ی کشورها با همدیگه بر اساس منافعشون هست نه ارادت به ایران و ایرانی و اسلام و ولایت. و ما هم بر اساس منافع ملی مون با همه ی کشورها ارتباط برقرار میکردیم. چه روسیه باشه و چه آمریکا. فقط باید چشمامونو باز کنیم تا کلاه سرمون نره. نه از ترس کلاه رفتن به سرمون قطع ارتباط کنیم.
حرف حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
0
0
آقاي خرسند شما اگر تونستي اين بادمجان دور قاب چين هاي ... مثل ... ، ... ، ... و ... را مهار كن مردم خيلي از امثال من وشما آگاه تر هستند
روشنگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
2
با سلام خدمت امام جمعه محترم کازرونی ها. مردم شریف شهرستان ... نیستند که هر چه کسی بخواهد نثار انها کند. ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی مافیای قدرت نداریم و شخص رهبر عزیز سید بزرگوار علی زمان ایت الله خامنه ای ابر قدرتمند کشور است و شخص اول مملکت می باشند. مافیای ثروت داریم و در راس انها اقازاده ها یا حامیان مالی انها هستند که یکی از انها خواسته یا نا خواسته در شهرستان کازرون وجود دارد و در شیراز نیز بنگاه معاملاتی برای رای مردم دایر کرده و همه می دانند و رفت و امدهای زیادی با دوستان و همکاران ... در شهرستان کازرون دارد و زیر زره بین مردم شریف کازرون قرار دارد. ستاذ مبارزه با مفاسد اقتصادی باید ثروت این شخص را اعلام نماید و منبع درامد را با اطلاع مردم برساند و گرنه خود مردم دست به افشاگری خواهند زد. در مورد از راه رسیدها باید عرض شود که مجلس خدمتگذار مردم را نماینده واقعی مردم می داند نه پست و مقام غصبی شخص را. نمایندهای قبلی کازرون اگر کارنامه مثبتی دارند بگوئید تا مردم از ایشان حمایت کنند. جناب اقای خرسند شما مالک اشتر علی در کازرون هستید از روز قیامت بترسید و مردم را به تقوا و عدالت و صبر دعوت کنید و سیاست بازی در شان مالک اشتر نیست. برای مکتب و وحدت و عدالت تلاش کنید تا هم خدا و هم خلق خدا از شما راضی باشند.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
0
0
با عرض سلام و ادب خدمت خوانندگان محترم سایت و البته دوست رسواگر ما: کاش قبل از نوشتن عجولانه مطلب خودت یه بار دیگه صحبت هاب کامل امام جمعه محبوب و دلسوز شهر کازرون رو مرور کنی بعد دست به گذاشتن نظر می کردی و تصورات ذهنی خودت رو در نگاه نظر ذیل صحبت های ایشون میذاشتی.حاج اقا خرسند با دید باز و صحه صدر کامل بر تمام نقاط ضعف و قوت کاندیدا نظارت داره و با اکثر اونا البته با مراجعه به دفتر دیدارهای داشته و تمام اونا رو نصیحت و در راستای انتخاباتی سالم و پرنشاط توصیه های لازم رو نموده است و همچنان که فبلا فرمودند قصد ورود به طرفداری از هیچ کاندیدای رو نداره
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
0
1
باسلام خدمت دوست خوب محمدکه نقدی برنوشته من زده اند
دوست عزیز
چراشمااگرکسی نقدی ونظری برامام جمعه شهربنویسدبرافروخته میشوید؟چرااینقدازنقدامام جمعه میترسید؟ایاایشان قدیس است ونمیتوان نظرونقدی برحرفهای اوداشت؟
گفته ایدامام جمعه محبوب ودلسوز
خودمیدانیدامام جمعه ازطرف مردم انتخاب نمیشودکه شمامیگودیدمحبوب است.اگرایشان درانتخاباتی شرکت کنندوبتوانندرای اکثریت لازم راکسب کننداونوقت است که میتوانیدبگوییدمحبوب است
درحال حاضرایشان امام جمعه هست وهمیشه هم پشت تریبون سخنور .ای کاش فضای ازادبرقرارمیشدوایشان روبروی مردم ورسانه های شهرستان حاضرمیشدوپاسخ سوالات ونظرات مردم رامیداد که بیعیدمیدانم اینچنن اقدامی صورت پذیرد چون وقتی امثال شما ازیک نقدساده وکوچک برامام جمعه برافروخته میشویدوای برروزی که بخواهندباحضورمردم ورسانه هاعملکردامام جمعه رادرشهرستان موردنقدوبررسی قراردهند البته درفضایی بدون رعب ووحشت مردم میتوانندبااسودگی خاطرنقدهاونظراتشان رابیان کنند
دوست عزیزگویاشماهنوزدرفضای زمان احمدی نژادومحدودکردن دیگران هستی وهنوزداری هاله نورمیبینی ومتوجه نیستی نسیم ارامی وزیدن کرده
امام جمعه هم انسانی است که امکان اشتباه وخطادارد
خیلی هاحرف میزنندامادرعمل جوردیگری هستندوتظاهرمیکنند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
0
0
چطور هنوز هیچ نشده رنگ عوض کردی معلوم نیست رسواگر یا همشهری . جمله اخر خیلی ها حرف میزنند اما در عمل جور دیگر هستند و تظاهر میکنن رو یه بار با افکار و رفتار خودت قیاس بده ببین خودت و اطرافیانت اینطور نیستید و صدالبته که نیستید و.همین بدان که امام جمعه با واسطه از طرف مردم انتخاب میشه و در این چند سال امام جمعه محبوب و مردمی کازرون همیشه در کنار مردم و حامی انان بوده و هست .مگه احمدی نژاد چکارت کرده که اینچنین برافروخته هستی
اصولگرايان بهوش باشيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
0
1
مبادا ! فرصت طلبان عوام فريب كه همفكر و هم مشرب جريان انحرافي بوده و هستند و در زمان نمايندگي شان در مجلس پازل سياه اين فرومايگي را تكميل كرده اند در شهرستان پر افتخار 1100 شهيد كازرون دوباره قدرت بگيرند.

مبادا ! رانت خواران معامله گر با
سو استفاده از صداقت مردم شهرستان بويژه روستائيان عزيز دوباره عرض اندام كنند.

مبادا ! حاميان قاچاقچيان و خلافكاران (كه اين دوره نيز با حمايت مالي و ليكن در سايه) خلافكاران خواهان بازگشت به عرصه قدرت و زراندوزي و تباني با پيمانكارن خاص هستند مجددا بساط عيش و نوش راه بياندازند.

... مبادا آنانكه حتي در ظاهر متدين به ارزش ها نيستند دوباره در پي استحاله و به سخره گرفتن حرمت و مقدسات اين مردم عزيز باشند.

هر چند ما مطمئن هستيم شوراي نگهبان قانون اساسي محكم و قاطع سد راه اين ابن الوقت هاي تازه بدوران رسيده و فرصت طلبان بي هويت و زالو صفت خواهد بود. انشالله و تعالي
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
0
1
دوباره سلام به دوست خوب محمد.

سخن اولم درودبرمنتقد
سخن دومم جمله شریعتی است:خدایاکاری کن تاایمان نام ونان برایم نیاورد قوتم بخش تاازانان باشم که پول دنیامیگیرندوبرای دین کارمیکنندنه ازانان که پول دین میگیرندوبرای دنیاکارمیکنند
سخن سوم:احمدی نژادتنهامن رواتش نزده احمدی نژادیک کشورویک ملت رااتش زد .احمدی نژادده هاسال کشورروعقب برد.
نمونه:بیکاری ،تورم،فقر،بابک زنجانی،رحیمی،مشایی،قطعنامه هاکاغذپاره،هاله نور،عوام فریبی،فضای بسته،تحمیل تحریم اقتصادی برملت،بگم بگم بگم،ایجادتفرقه وانشقاق درکشور،سه هزارملیاردو.......
سخن چهارم:خواهشاکمترکنار ... بنشین وبگوشمامغزسیاسی و......هستید
اجازه بدید .... براساس واقعیات ومدبرانه موضع گیری کنه نه احساسی
سخن پنجم:بازهم تاکیدمیکنم امام جمعه ازطرف مردم انتخاب نمیشودکه بتوانیدصددرصدبگوویدمحبوبیت دارندزمانی میتوانیداین سخن رابگوویدکه مردم ایشان راانتخاب کنندورای اکثریت به ایشان داده شود.
درضمن پیشنهادی کردم وان اینکه امام جمعه دریک فضای ازاد اجازه دهندمردم ورسانه های شهرستان نقدهاونظرهاشان درباره ایشان رابیان کنند چون اینکه تعدادمعدودی ازافراد اطراف ایشان باشندوبرای منافع خودشان فقط چاپولسی ایشان راکننددردی ازمردم دوانمیکند درفضای ازادامام جمعه محترم هم به ... پی خواهندبردوهم نقاط قوتشان رابهترمیفهمند
سخن اخرم مث اینکه خیلی ... میبینی به امام جمعه نقدمیشه
رسواگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
0
خدمت همه دوستان سلام و عرض ادب دارم،همین طور که دوستان متوجه شدن در این مدت اقای که خودش هزار مشکل داشته و داره از سالهای قبل که از جمله ... در سالهای ۶۷ در بوشهر و هم اینکه در شهر کازرون تخلفات ... (...) و خوردن .... که بعنوان امانت جهت رضایت قاتل در نزد وی سپرده شده بود عنان تصمیم گیری شهرستان رو به دست بگیره و بطور مداوم ارتباط با ... و رفت امدزیاد در ... و حمایت از کاندیدای که وابسطه به ثروت و قدرت است چه انتظاری وجود داره که این چنین افرادی که مضرر به حال جامعه اسلامی هستند درمجلس وارد نشوند.بنظر شما چطور میشه جلو تبانی و ... انتخاباتی رو بگیرید و افراد مردمی و شایسته وارد مجلس بشه؟؟؟؟!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
0
درود بر امام جمعه مردمی و محبوب شهرستان کازرون،الحق و الانصاف نشان تلاش و ولایتمداری جنابعالی زبان زده عام و خاص است.انشاا..خدا توفیق بده .یاعلی مدد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
0
نجابت: آقای روحانی شما “احمدی‌نژادی‌ترین” فرد در سپهر سیاسی کشورید
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های مستقل در حضور رئیس جمهور: پس از ۸۰۰ روز، تنها ۴دقیقه فرصت یافته‌ایم، با رئیس قوه مجریه صحبت کنیم/ رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که کسی را که در کرسنت یک طرف دعواست به وزارت نگذارد

به گزارش فتن، متن اظهارات رضا نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در حضور رئیس جمهور در دانشگاه شریف بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

باعرض سلام خدمت حضار گرامی به ویژه جناب آقای روحانی

جناب آقای روحانی!

گفتنی ها فراوان است و مجال کم. نیک مستحضرید که پس از 800 روز، تنها 4دقیقه فرصت یافته ایم، تا با شما به عنوان رییس قوه مجریه صحبت کنیم. لکن از آنجاییکه در همه‌ی این دوسال، تریبون های یکطرفه ی طرفداران شما برای تشکر و تمجید سیاستهای شما به راه بوده است و خواهد بود، بنده به نمایندگی از اتحادیه متبوع انتقاداتی فارغ از فضای تعارف و تقدیر عرض می‌نمایم. همچنین از همین تریبون از تمامی زحمات شما و کابینه تشکر می‌کنم.

ناظران سیاسی معتقدند که هر کدام از وزارتخانه های کابینه‌ی شما سهمیه‌ی یک جریان، گروه یا شخص خاص بوده، که البته پس از گذشت این دوسال و اختلافات درون کابینه، این گمانه تقویت هم شده است. در این میان، از شما خواهش می‌کنیم، دانشگاه را از گود بازیهای سیاسی خارج کرده و بگذارید دانشجویان مسیرطبیعی خود را طی کنند. مسیر علم و اخلاق و پیشرفت. هرچندمنافع عده ای کاسب به خطر بیفتد.

جناب آقای روحانی!

هشت برابر آن صد روزی که شما از آن یاد کرده بودید، می گذرد و آش همان آش است و کاسه همان کاسه! در اقتصاد با ابداع واژه‌هایی طنزگونه چون تورم صفر،عبور از رکود، و رفتارهایی رابین هودی چون توزیع سبدکالا و تخصیص وام بیست و پنج میلیونی، آن هم نه به نفع معیشت مردم، بلکه برای خالی کردن انبارهای خودرو نشان دادید، برنامه جامعی برای اقتصاد نداشتید، چنانچه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، در جلسه پیش از انتخابات 24خرداد با شما، این بی برنامگی را یادآور شده بود.

در دولتِ مذاکرات، برای توجیه راهبرد غلط وابسته کردن همه امورات کشور به سیاست خارجه، آسمان-رسیمان بافته، صغری و کبری چیدید و گفتید کربلا درس مذاکره است، اشتباه گفتید! در روزهای توهین به نبی مکرم اسلام، وزیرخارجه کشور هتاک را در آغوش گرفتید، اشتباه کردید. نباید همه چیز را به سیاست خارجه گره می زدید.در همه‌ی روزهای پیاده روی و دست دادن و امثالهم،333روز سفیر جمهوری اسلامی پشت درهای سازمان ملل ماند، نفت به استناد نامه 4وزیرتان، با کاهش 60 درصدی قیمت مواجه شد. سفره مردم کوچک تر شد.

در همه این روزهای مذاکرات، با آن همه طمطراق در دیپلماسی، از حاکم جزیره بحرین تا وزیر گستاخ سعودی، از اردوغان تا رییس جمهور کشور 800هزارنفری جیبوتی، یکی یکی به ملت ایران توهین کردند.
فاجعه‌ی فرودگاه جده و حوادث منا رخ داد. کمتر کسی اگر به واسطه تبلیغات دوساله، به راهبرد مذاکرات خوشبین بود، بعد از فاجعه منا دریافت که متاسفانه رویکرد حضرتعالی در سیاست خارجی، هیچ بخشی از منافع ملی ما را تامین نکرد. با این حال هنوز از این سیاست اشتباه بازنگشتید، چنانچه چندروز بعد از حادثه تلخ منا، وزیر خارجه ما از تحکیم مودت با آل سعود سخن گفت.

جناب حجت الاسلام روحانی!

از آنجایی که دولت شما فاقد گفتمان سیاسی و اجتماعی است، به نظر میرسد برای جبران این خلا، آینده سیاسی خویش را به کسانی گره زده اید، که سابقه خود را در بزنگاه ها نشان داده اند و هیچگاه دلسوز شما نبوده و شما را معاون اول کابینه ی آقای هاشمی رفسنجانی می دانند. اینان دیر یا زود چه در صورت وصول مطالباتشان و چه بالعکس آن، پروژه «عبور از روحانی» را کلید خواهند زد. ما نمی خواهیم عبور از روحانی مطرح شود. ما رییس جمهوری می‌خواهیم مستقل، که بر اساس آنچه شعار داده عمل کند. اگر مدعی مدیریت غیرعقلانی در دوره های قبل می شود، خود عقلانی عمل کند. اگر مدعی دروغ و آمار سازی در دوره های قبل است، خود آمارسازی نکند و راست بگوید.

وزیری را به مصدر امور نگذارد که در کرسنت یک طرف دعواست. وزیری را به کار نگمارد که به خاطر نخریدن خودروی بی کیفیت، ملت را خائن خطاب کند. ما رییس جمهوری می خواهیم که در مقابل نقد، که به فرموده امام(ره) موهبت الهی است، خضوع کند و منتقدان را بزدل و ترسو و بی سواد و بی شناسنامه خطاب نکند و آنها را حواله به جهنم ندهد.

آقای روحانی شما به رفتارهایی از رییس جمهور قبلی منتقد و معترض بوده‌اید و رای خود را بدان استوار کرده اید، که امروز خود فاعل بسیاری از آنان هستید. شاید اگر اکنون در فضای سیاسی کشور چرخی بزنیم، حضرتعالی احمدی نژادی ترین فرد، در سپهر سیاسی کشور باشید.
پاسخ ها
محسن
| United States |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
فتن چیه؟حالا که حرف از کرسنت شد باید عرض کنم که در هر زمانی قوه قضاییه هست که وظیفه داره به این جرایم رسیدگی کنه.حالا بگذریم که اون موقع قوه قضاییه کجا بوده و طرف کی رو گرفته.
بهتره فتن یه کم هم از پرونده های انباشته شده تو این هشت سال بنویسه که با انتشارش آبروی نظام به خطر میوفته.
هرچند تعدادی امثال بابک زنجانی.خاوری.رحیمی.و اختلاسهای ریز و درشت رو شدن ولی این شاید درصد کمی از هنر نمایی احمدی نژادباشه
حالا که میخواین از بی عدالتی دم بزنین منصف باشین و همه زوایا رو در نظر بگیرین
کمتر کسی هست که از شاهکار احمدی نژادخبر نداشته باشه و همه میدونن دست چه عواملی آلوده هست
پس بجای بزرگ کردن کرسنت که تقریبا تازه معروف شده به بقیه هم بنگریم که خانمان ما جوانان رو برباد داد.
کازرون نمای عزیز لطفا نسر دهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
0
باسلام خدمت دوست خوبم ناشناس

بنده نیزبه بعضی نقدهادراین نوشته قائلم اما واما

اری اکنون که هشت سال دوران ... ریاست جمهوری احمدی نژاد تمام شده و جامعه ایران فهمیده که احمدی نژادیسم چه به حال و روز کشور اورده و مردم از تفکر احمدی نژادی ها تبری میجویند طرفداران دیروز وی که ان هشت سال خاموش بودند و صدایشان به خاطر منافعشان وقدرتشان درنمی امدامروزکه عرصه را تنگ میبینند و سیل اگاهی و دانایی مردم دارد تندروی انها را منزوی میکند حتی به سردمدارشان احمدی نژادهم رحم نمیکنند.
این دوست عزیزاقای نجابت گویا فراموش کرده طی هشت سال دولت احمدی نژاد نقد به ایشان هم تابو بود و تاکسی نقد میکرد برچسپ امریکایی و بیگانه و خارجی و فتنه گر و ساکتین و... میخورد.
حالا خوبه اقای روحانی طی چندسال گذشته در دانشگاه حاضر شده و امسال هم صدای دانشجویان رو شنید اما اقای احمدی نژاد شنیدن صدای دانشجو هیچ بلکه پاسخ دهید جند بار در دانشگاه حضور یافت.
خدا وکیلی اگرشیوه اقتصادی احمدی نژاد ادامه پیدا میکرد چه به حال و روز کشور می امد چندتا بابک زنجانی های دیگه بایدبیت المال رومی دزدیدند و احمدی نژاد صداش هم درنمی امد ایا اگر تندروی های تفکر احمدی نژادی ادامه پیدا میکرد نمیبایست الان پوتین میپوشیدیم و باتمام جهان میجنگیدیم.البته ملت ایران ازجنگ نمیترسند اما چرا به واسطه بی تدبیری و تندروی بخواهیم ملتمان رابه کشتن دهیم.
دولت تدبیر و امیدنقدهایی دارد اما خداروشکرخداروشکر از احمدی نژاد خلاص شدیم چون اخرش جنگ روبرمون تحمیل میکرد و میشدیم کشوری مثل افغانسان وعراق جنگ زده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
0
احسنت به جناب نجابت عزیز.واقعا که واقعیت رو گفتی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹