پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
با حضور عباس حسین پور:
به دعوت اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، جلسه توجیهی- آموزشی هیأت های ورزشی کازرون با حضور مدیر این اداره و تمامی روسای هیأت های ورزشی کازرون در محل کانون رضوان برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما، در این جلسه عباس حسین پور  مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از زحمات روسای هیأت های ورزشی بیان کرد: تعامل سازنده و ارتباط مستمر روسای هیأت های ورزشی و اعضای فعال آنها با اداره ورزش و جوانان کازرون، می تواند زمینه ساز پیشبرد اهداف ورزش شهرستان باشد.

حسین پور در بخشی دیگر از سخنان خود با توجه به حضور فعال و همیشگی جامعه ورزش در برنامه های مناسبتی و فرهنگی، خواستار برنامه ریزی مناسب و درخور هیأت های ورزشی برای اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه سلام شد.

جلسه توجیهی – آموزشی روسای هیات های ورزشی برگزار شد.

در این جلسه عباس حسین پور با بیان نکات توجیهی – آموزشی، خواستار توجه و انجام این نکات گردید.

نکات بیان شده شامل موارد زیر بودن:

*باتوجه به فعال بودن بخش خبری روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کازرون و به منظور اطلاع رسانی اخبار ورزشی لازم است هیأت های ورزشی در اسرع وقت اخبار حوزه ی فعالیت خود را به اداره ارائه کنند.

*روسای محترم هیأت های ورزشی لازم است نظارت کافی و مستمری بر اماکن و باشگاه ها و کلاسهای ورزشی مربوط به رشته ورزشی خود داشته باشند و در تمامی رده های سنی لازم است مربیان دارای کارت مربیگری فعال باشند.

*رعایت موازین اخلاقی و اسلامی در حریم های فرهنگی و ورزشی

*هماهنگی کامل هیأت های ورزشی با اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون در انجام امور اداری و ارتباط با ادارات ، موسسات و نهادها

*شایسته است هیأت های ورزشی ابتدا مسائل و مشکلات خود را درون حریم هیأت و از طریق کمیته انضباطی هیأت خود پیگیری نمایند.

*ارتباط مستقیم با مردم و مردم داری و تکریم ورزشکاران و جوانان می تواند قدرت جذب هیأت های ورزشی را ارتقا بخشد و باعث کسب بازخورد مثبت و رضایت عمومی می شود.

*لازم است کلیه ورزشکاران دارای کارت بیمه ورزشی باشند و از این طریق در قالب هیأت های ورزشی سازماندهی شوند.

*لازم است روسای محترم هیأت های ورزشی تعامل مناسبی با خیرین مشتاق حوزه ورزش داشته باشند و محیط جذابی را برای فعالیت این عزیزان برای انجام فعالیت های خداپسندانه شان ایجاد کنند.

جلسه توجیهی – آموزشی روسای هیات های ورزشی برگزار شد.

در پایان نیز حسین پور با بیان گزارش مختصری از عملکرد فرهنگی و ورزشی و مالی شهرستان در چند ماهه ی اخیر بیان کرد: در حال حاضر با تلاشهای انجام شده مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل اعتبارات ماده 180 برای اولین بار در این سطح جهت انجام پروژه های عمرانی ورزشی شهرستان جذب شده است و مبلغ سیصد میلیون تومان نیز از محل کمک مالی خیر محترم حاج خراسانی یدالهی جهت تکمیل سوله فلزی نیمه تمام مجموعه ورزشی شهداء کازرون پس از 8 سال جذب کرده ایم و از طرف دیگر با پیگیری های مجدانه مسئولان محترم ارشد شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس مبلغ صد میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی جذب شده است که هفتاد  میلیون آن جهت انجام تعمیرات سالنهای ورزشی در حال حاضر در دست اقدام است و مبلغ سی میلیون تومان باقیمانده نیز تا چند روز آینده برای تامین تجهیزات لازم ورزشی شهرستان اختصاص داده خواهد شد.

ایشان در بخش دیگر خواستار توجه جدی به امر آموزش در هیأت های ورزشی گردید.

در پایان مراسم از سوی مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون با اهداء یک دست لباس گرم ورزشی از شرکت کنندگان در جلسه تقدیر شد.

نویسنده: سرویس ورزشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹