پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۴۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
عباس حسین پور خبر داد:
عباس حسین پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون از آغاز تعمیرات سالن های ورزشی شهرستان کازرون از محل اعتبارات تملک دارایی خبر داد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، عباس حسین پور در این خصوص بیان کرد: با پیگیری ها و حمایت مسئولین ارشد شهرستان، مبلغ 100 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی جذب شده است که 70 میلیون تومان آن جهت انجام تعمیرات اساسی سالنهای ورزشی کل شهرستان می باشد و 27 میلیون تومان آن در حال حاضر تفویض شده است که تاکنون تعمیرات سالنهای ورزشی پینگ پنگ و کف پوش و سقف سالن تختی کازرون انجام گردیده و سالنهای دیگر نیز در دست اقدام است. 

نویسنده: سرویس ورزشی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
kazeroon
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
0
خدا وکیل چند از این حسین پور پول گرفتی که اینهمه ازش خبر میذاری
از عکسش دیگه حالم بهم میخوره
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام.
خوشبختانه کازرون نما تاکنون حتی 1 ریال از هیچ ارگان و نهاد دولتی چه جهت درج اخبار و  حتی سفارشی مبنی بر انعکاس اخبار دریافت نکرده است. رسالت کازرون نما به عنوان یک سایت خبری - تحلیلی شهرستان کازرون، انعکاس خدمات و فعالیت های انجام گرفته و البته مشکلات و نواقص این شهرستان می باشد. بنابراین برای انجام این رسالت، نیازی به دریافت پول ندارد.
شما به عنوان یک مخاطب از اینکه اخبار و گزارش اقدامات انجام شده یک دستگاه دولتی منتشر می گردد ناراحت و معترض نباشید، بلکه شما باید به آن دستگاه هایی که گزارش و اطلاع رسانی نمی کنند، معترض و مطالبه گر باشید. این حق شما و بقیه مردم است که بدانند مسئولین و دولت مردانشان روزانه چه اقداماتی در جهت خدمت رسانی به آنها انجام می دهند. این کار، ضمن شفاف سازی فعالیت ها، به مردم کمک می کند تا بتوانند دوره های مدیریتی مختلف را با هم مقایسه و توانمندی و تاثیر مدیران را در حل مشکلات و وزن آنها را در معادلات شهرستان بسنجند.
دوست عزیز، در حقیقت این اخبار اداره ورزش و جوانان نیست که زیاد منتشر می شود، بلکه این به چشم آمدن ناشی از کم بودن اخبار و گزارشات سایر ادارات است. تا کنون ادارات و نهادهایی مانند کمیته امداد امام خمینی، اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، بخشداری جره و بالاده، هلال احمر، جهادکشاورزی، دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز آموزش 07 ارتش و کم و بیش ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری، خود را در مقابل مردم پاسخگو دانسته و اخبار خود را به اطلاع مردم می رسانند(البته برخی ادارات هم اخبار خود را از طریق رسانه ها و جراید دیگر اطلاع رسانی می کنند که باز فرقی نمی کند و مهم اطلاع رسانی و اهمیت به مردم به عنوان ولی نعمتان حکومت است) و فراموش نکنید که هرچه گردش و تبادل اطلاعات بیشتر باشد، کارها شفاف تر و احتمال فساد و خطا کمتر می شود.
کازرون نما معتقد است مخاطبان خوب و فهیمی چون شما، می توانند به جای انتقاد از انتشار زیاد اخبار، فعالیت های گزارش شده را نقد و بررسی کنید و کازرون نما آماده انتشار دیدگاه شما و سایر مخاطبان در این زمینه می باشد و نیز قشر تحصیل کرده و فهیم جامعه ما باید این دیدگاه غلط را کنار بگذارند که هرکسی که فعالیتی انجام می دهد، به قصد کاندیدای نمایندگی مجلس شدن است؛ و در نظر بگیرید که اگر کسی می خواست کاندیدی شود، چند ماه قبل باید از سمت های دولتی خود استعفا داده بود و اکنون کسانی که در پست های مدیریتی هستند، دیگر برای انتخابات اسفندماه نمی توانند کاندید شوند.
در پایان باز یادآور می شود که سایت کازرون نما، به اخبار دریافتی از ادارات و نهادهای مختلف به یک دید نگاه می کند و تنها و تنها رسالت و اطلاع رسانی و مخاطبانمان برای ما اهمیت دارند.
شاد باشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
0
باسلام
خدمت اقای حسین پورعرض کنیداستخرهای سرپوشیده کازرون هردوتاتعطیل هست
استخرکارگران روزانه حداقل 200نفرروبه سمت خودش میکشاندوجوانان زیادی اوقات فراغت خودشون روازاین طریق میگذراندند.استخرالزهراهم که چندین ماهه کلاتعطیله
بهتربودمدیریت بهتری صورت میگرفت تااین دواستخرسرپوشیده باهم تعطیل نمیشد
به نظرم اقدام فوری جهت راه اندازی حداقل یکی ازاین استخرهاصورت پذیرد
اقای حسین پورخودقائلنددرشرایط جامعه امروزواین همه زمینه های فسادو.....چقدجذب حتی یک جوان به سمت تفریحات سالم اهمیت دارد
ازکازرون نما ممنون میشم زودتراین نظررومنتشرکنن تابه گوش مسوولین برسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
0
0
با سلام
احساس میکنم حضور در جلسات نمایشی و سایر جلسات غیر مرتبط ، شاید تا حدود زیادی لوس شدع باشد و در اصطلاح عمومی، تابلو شده است..
برادر عزیز آقای حسین پور، با توجه به عزل و نصب مجدد شما، اگر این روش را برای بقا انتخاب کرده اید، بنظر تابلو می اید..
شما فردی توانا هستید و در عمل میتوانید خودتان را نشان دهید،اینهمه حضور در عکس و خودنشانی، لوس شده و تقریبا همه متوجه شده اند...
سعی،کنید اصل خودتان را تقویت کنید که توانایی دارید..این روش بنظر جوابونمی دهد...
موفق باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳