پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
به منظور هم اندیشی و ارتقاء سطح دانش دبیران
به منظور هم اندیشی و ارتقاء سطح دانش دبیران، دوره یک‌ روزه کارگاه آموزشی قطبی دبیران متوسطه دوره دوم غرب استان فارس در کازرون برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، جلسه قطبی گروه های آموزشی متوسطه دوره دوم با حضور مدیران و دبیران دروس مختلف مدارس غرب فارس در کازرون برگزار شد.

رضا جاویدی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون، گفت: در این طرح استانی، فارس به 18 قطب تقسیم شده است تا هدف کیفیت بخشی به آموزش از این طریق محقق گردد.

کارگاه آموزشی قطبی دبیران متوسطه غرب فارس در کازرون برگزار شد


رضا جاویدی تصریح کرد: کارگاه آموزشی قطبی یک‌روزه غرب استان فارس با حضور مدیران و معاونان آموزشی و دبیران 6 منطقه از جمله کازرون،  قائمیه، خشت و کمارج، جره و بالاده و کوهمره نودان و عشایر سیار به میزبانی آموزش‌ و پرورش کازرون برگزار شد.

وی گفت: در این دوره آموزشی 613 نفر از مدیران، معاونان آموزشی و دبیران رشته‌های مختلف مقطع متوسطه دوره دوم شرکت داشتند که توسط سرگروه‌های آموزشی اعزامی از مرکز این استان به بررسی دروس مربوطه و آخرین فنون و روش‌های تدریس، تغییرات کتب درسی، بررسی و تحلیل سوالات کنکور سراسری و نیز بررسی ابهامات و اشکالات پیش روی دبیران پرداخته شد.

در ادامه علیرضا شجاعی پور، رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش فارس، به تحلیل آماری بررسی نمرات امتحانات نهایی و کنکور و نیز ارتباط و همبستگی آنها با روش ها و فنون تدریس و برنامه هفتگی دانش آموزان و تأثیر مثبت و نقش ارزنده مشاوران در مدرسه در موفقیت دانش آموزان پرداخت.

سپس رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش فارس از خوابگاه های شبانه روزی بازدید نموده و در جمع دانش آموزان خوابگاهی در مورد مسائل و مشکلات آنان بحث و تبادل نظر گردید. 

نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳