پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
برای نخستین بار در آکادمی تناسب اندام هدف:
در رقابت های آمادگی جسمانی، بیش از 80 نفر از بانوان ورزشکار و فعال در آکادمی هدف با داوری خانمها زهرا صادق زاده و شهین خیر در چهار آیتم ورزشی شامل :شکم خلبانی، پروانه، اسکوات استقامتی و شنای سوئدی به رقابت پرداختند .

به گزارش کازرون نما، فاطمه خاکسبز مدیریت داخلی و مسئول بانوان آکادمی هدف ضمن قدردانی از حضور و توجه عباس حسین پور مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون در اختتامیه  این رقابت ها، بیان کرد: هدف از برگزاری این رقابت ها، ایجاد جوی پرنشاط ، سالم و ایمن برای بانوان کازرونی است؛ که امید است در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری رقابتی بزرگتر در بین تمامی باشگاه های ورزشی سطح شهرستان کازرون به میزبانی آکادمی هدف باشیم تا بتوانیم فضای سالم رقابتی همراه با دوستی و همکاری را در ورزش بانوان ایجاد نماییم.

مسابقات آمادگی جسمانی ویژه بانوان برگزار شد.

در ادامه مراسم اختتامیه، عباس حسین پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، ضمن قدردانی از زحمات مسئولین آکادمی هدف بیان کرد: تلاش آکادمی هدف، شایسته تقدیر است و رضایت عمومی از این آکادمی بسیار مشهود می باشد. ایشان در خصوص نقش ورزش در زندگی بانوان تصریح کرد: یکی از عادات مثبت و سالم برای بانوان پرداختن به ورزش است و اداره ورزش نگاه ویژه ای به امور ورزش بانوان دارد.

در بخش آخر مراسم اختتاحیه نیز با حضور عباس حسین پور رئیس و علی غلامی مسئول امور باشگاه های ورزشی اداره ورزش و جوانان کازرون و سیده الهام ستونی زاده مسئول امور ورزش بانوان این اداره، از نفرات برتر با اهداء لوح سپاس و هدایای ارزنده تقدیر شد.

مسابقات آمادگی جسمانی ویژه بانوان برگزار شد.

نفرات برتر این دوره از مسابقات بشرح ذیل می باشد:

شکم خلبانی: سهیلا خدادادی، مهسا قناعتی، ملیکا قناعتی

پروانه: مهسا قناعتی، ملیکا قناعتی، سهیلا خدادادی

اسکوات استقامتی: مرضیه رئیسی، ملیکا قناعتی ، فاطمه کشاورز

شنا سوئدی: مریم جوکار، مهسا قناعتی، ملیکا قناعتی

نویسنده: سرویس ورزشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳