پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
سرهنگ بهروز کشتکار خبر داد:
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون از توقيف 26 دستگاه موتورسيكلت متخلف در اين شهرستان با اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي خبر داد.

به گزارش کازرون نما، سرهنگ بهروز کشتکار گفت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف پيشگيري از جرائم و ناامن کردن منطقه براي اراذل و اوباش و متخلفان در سطح شهرستان "كازرون" اجرا شد.

وي افزود: در اين طرح تعداد دو دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو مسروقه کشف، 26 دستگاه موتورسیلکت و 2 دستگاه خودرو متخلف و مزاحم توقیف، 7 خرده فروش موادمخدر دستگير و در بازرسي از 5 باب مغازه و منزل آنها مقاديري موادمخدر کشف شد.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان "کازرون" تصريح کرد: متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.
"سرهنگ کشتکار" با قدرداني از مشاركت و همكاري شهروندان با پليس در اجراي طرح های اجرایی، از عموم شهروندان درخواست كرد: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاری اجتماعی، مراتب را از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اطلاع، تا در کمترين زمان نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان اقدام شود.

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸