پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸
فرمانده سپاه کازرون خبرداد:
سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی گفت: بسیج در تمام ارکان جامعه ظهور و بروز دارد و در هیچ صحنه ای از انقلاب میدان را خالی نکرده است لذا هفته بسیج باید نمادی برای به تصویر کشیدن شکوه و اقتدار این مجموعه مقدس باشد.

به گزارش کازرون نما، فرمانده سپاه کازرون در گفت و گو با تنویر از برگزاری 1040 برنامه به مناسبت هفته بسیج در سراسر شهرستان خبر داد و اظهارداشت: بسیج در تمام ارکان جامعه ظهور و بروز دارد و در هیچ صحنه ای از انقلاب میدان را خالی نکرده است لذا هفته بسیج باید نمادی برای به تصویر کشیدن شکوه و اقتدار این مجموعه مقدس باشد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی عزت امروز ملت ایران را ناشی از جان فشانی شهدا خواند و سپاس از صبر و بردباری خانواده های این بزرگواران را وظیفه همه آحاد مردم دانست و تاکید کرد: اگر دفاع جانانه فرزندان این ملت نبود مردم ما باید در مقابل سربازان بیگانه زانو می زدند و شرافت این آب و خاک لکه دار می شد و به علت جایگاه ویژه خانواده های معظم شهدا دیدار با 200 خانواده شهید در هفته بسیج صورت خواهد گرفت.

شرفی برگزاری 100 نشست بصیرتی هیئت منتظران موعود با محوریت «استکبارستیزی» را از جمله برنامه های این هفته برشمرد و بیان داشت: نفوذ راهبرد دشمن در ایران پسا برجام است و همه به ویژه مسئولین باید آن را جدی بگیرند و با برنامه ریزی توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

وی با تشکر از بسیجیان به جهت حضور فعال در همه عرصه ها هفته بسیج را قدردانی از زحمات شبانه روزی دلدادگان به انقلاب اسلامی خواند و عنوان داشت: چه می شود که امام راحل و عظیم الشان ما آرزوی خود را محشور شدن با بسیجیان می داند، قطعا به دست آمدن چنین جایگاه رفیعی با تلاش مخلصانه و نیت الهی جوانان مومن به وقوع می پیوندد.

شرفی در پایان پیاده روی خانوادگی، محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، اجتماع بزرگ اعضاء حلقات صالحین در مصلی جمعه، برگزاری مسابقات قوی ترین مردان کازرون، همایش های فرهنگی، علمی و سیاسی، اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه ایستادگی را از جمله برنامه های هفته بسیج برشمرد. 

منبع: تنویر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳