پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
در مسابقات منطقه ای قرآن کریم قوه قضائیه:
سید سجاد حسینی از حوزه قضایی جره و بالاده و منصوره ایلانی از حوزه قضایی کازرون که در قالب کاروان ۱۸ نفره قرآنی استان فارس در سومین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌ها و کارکنان قوه قضائیه شرکت کرده بودند، موفق به کسب رتبه دوم در رشته درک مفاهیم و ترتیل خواهران شدند.

به گزارش کازرون نما، در این دوره از مسابقات که با میزبانی استان یزد برگزار شد؛ کاروان قرآنی استان فارس در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ده جزء، حفظ پنج جزء و حفظ دو جزء و همچنین درک مفاهیم در بخش خواهران و برادران حائز رتبه‌های بر‌تر شدند.

معاون فرهنگی دادگستری استان فارس در حاشیه مراسم اختتامیه این مسابقات گفت: استان فارس در این دوره از مسابقات با درخشش شرکت کنندگان علی رغم تعداد کمتر شرکت کننده با کسب ۴ مقام اول، ۸ مقام دوم و یک مقام سوم در جمع استان‌های میهمان بهترین نتیجه را کسب کرد.

وحید سروستانی با بیان اینکه در این مسابقات ۸۹ نفر از شش استان جنوب و جنوب شرق کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند گفت: سطح کمی و کیفی سومین دوره این مسابقات بخصوص با حضور خانواده کارکنان دستگاه قضایی نسبت به دوره گذشته ارتقاء قابل توجهی یافته بود.

وی با ببان اینکه برگزیدگان استان فارس با پشت سرگذاشتن چند دوره آمادگی و بازآموزی و آشنایی با نحوه برگزاری مسابقات از آمادگی ذهنی و روحی خوبی برخوردار بودند افزود: منتخبان قرآنی استان فارس از میان ۱۶۰ برگزیده مرحله استانی انتخاب شده بودند که نفرات اول مرحله استانی در مسابقات منطقه ۴ کشور نیز خوش درخشیدند.

سرپرست کاروان قرآنی استان فارس همچنین از حضور نفرات بر‌تر سومین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌ها و کارکنان قوه قضائیه منطقه ۴ در مسابقات سراسری در بهمن ماه سال جاری در تهران خبر داد و افزود: استان فارس با ۴ شرکت کننده در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ ۱۰ جزء و مفاهیم با رقبای کشوری خود به رقابت می‌پردازد.

معاون فرهنگی دادگستری استان فارس با تقدیر از تلاش‌های برگزیدگان قرآنی استان فارس از حمایت‌های رئیس کل دادگستری استان فارس از فعالیت‌های قرآنی تقدیر کرد و اظهار داشت: این موفقیت حاصل حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان و جدیت در اجرای سیاست‌های فرهنگی معاونت فرهنگی قوه قضائیه است.

وی اظهار امیدواری کرد: حمایت‌های مسئولان قضایی بخصوص ریاست کل دادگستری استان بتوانیم در مرحله نهایی و کشوری مسابقات قرآن کریم کارکنان قوه قضاییه رتبه‌های بر‌تر را کسب کنیم.

در این دوره از مسابقات محمد حسن‌زاده سروستانی در رشته قرائت برادران از حوزه قضایی سروستان و‌ها مریم حریری در رشته ترتیل خواهران از حوزه قضایی استهبان، عشرت السادات حسینی در رشته حفظ ۱۰ جزء از حوزه قضایی خرمبید و زهره کلامی در رشته درک مفاهیم از حوزه قضایی استهبان حائز رتبه اول مسابقات قرآن کریم خانواده‌ها و کارکنان قوه قضائیه در منطقه ۴ کشور شدند.

همچنین وحید سروستانی معاون فرهنگی دادگستری و قاضی تجدید نظر استان در رشته ترتیل، سید سجاد حسینی در رشته درک مفاهیم از حوزه قضایی جره و بالاده، علی اکبر مظفری در رشته حفظ ۵ جزء از حوزه قضایی مرودشت، محمد پیمانی در رشته حفظ ۱۰ جزء از حوزه قضایی شیراز و فاطمه مددی دررشته حفظ ۲ جزء از حوزه قضایی فسا، بتول مُدرکی در رشته حفظ کل قرآن در بخش خانواده از حوزه قضایی شیراز، زهرا محمدی‌زاده در رشته حفظ کل قرآن در بخش کارکنان از حوزه قضایی شیراز و منصوره ایلانی در رشته ترتیل خواهران از حوزه قضایی کازرون رتبه دوم این دروه از مسابقات را کسب کردند.

در رشته درک مفاهیم خواهران نیز خانم هاجر سخاوت از حوزه قضایی لارستان رتبه سوم را به دست آورد.

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴