پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۴۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
خطیب جمعه قائمیه:
حجت الاسلام قهرمان عباسی امام جمعه قائمیه گفت: امروز زشت‌ترین رویداد جهانی که توسط گروهک‌های تروریستی به‌وقوع می‌پیوندد ردپای آمریکا در آن آشکار است.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام قهرمان عباسی در خطبه‌های این هفته شهر قائمیه، با گرامیداشت هفته بسیج به رویدادهای زشت تروریستی جهانی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز زشت‌ترین تروریست جهانی ساخته‌ و پرداخته استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا بوده که دست‌آویزی برای ناامن کردن جهان شده است.

وی به رویدادهای منطقه از جمله جنگ سوریه، یمن، عراق و فلسطین اشاره و تصریح کرد: این رویدادها خوش‌خدمتی و مزدوری آل سعود به اربابانش است که برای تأمین امنیت رژیم پلید صهیونیستی صورت می‌گیرد.

امام‌ جمعه قائمیه به تلاش دشمن به‌منظور نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: عدم برنامه‌ریزی جامع در تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه به بیرون از کشور برای حل مشکلات اقتصادی راه نفوذ را به دشمنان باز می‌کند که باید مردم و مسئولان مراقب باشند.

عباسی متذکر شد: هوشیاری و ابتکار عمل و تصمیم‌گیری راهبردی بر مبنای توصیه‌های مهم رهبری و تبیین سیاست‌های کلی ایشان در حوزه‌های مختلف مانند حوزه سلامت، محیط‌زیست، علم و فرهنگ علمی کشور، اقتصاد مقاومتی دفاع و امنیت با محوریت شعار استکبارستیزی می‌تواند راه نفوذ را بر دشمنان ببندد.

وی با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج ذخیره گران‌قدر اللهی برای انقلاب و میراث ماندگار معنوی اندیشه اللهی امام (ره) است که باید مانند رود خروشان همیشه در حال حرکت باشد.

خطیب نماز جمعه قائمیه بابیان اینکه بسیج یک سازمان نظامی نیست بلکه یک سازمان فراگیر همه‌جانبه است متذکر شد: امروز بسیج سه وظیفه مهم ازجمله مبارزه با نفوذ دشمن، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و کمک برای تحقق اقتصادی مقاومتی را به عهده دارد که در هرکدام باید جدیت لازم را داشته باشد.

عباسی ادامه داد: پروژه نفوذ فرهنگی و سیاسی همانند پروژه تهاجم فرهنگی زیرساخت‌های خود را سازماندهی و ساماندهی می‌کند که اگر به‌موقع اقدام مقتضی انجام نگیرد بعدها باید  هزینه بیشتری متحمل شد.

وی یکی دیگر از عرصه‌های فعالیت بسیج را مبارزه با آسیب‌های اجتماعی مانند معضلات بیکاری، اعتیاد، بی‌بندوباری، تولید و توزیع مشروبات الکلی و قاچاق کالا برشمرد و گفت: امروزه بسیجیان باید با اقتدار در این عرصه وارد شوند و پاسخگو باشند.

امام‌ جمعه قائمیه کمک به دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی را از دیگر فعالیت بسیج عنوان کرد و بیان داشت: اگر همین وام خودرو که امروزه خوراک تبلیغات شده که نوعی آسیب به ‌نظام است و کارشناسان مختلف از ضعف‌های متعدد آن می‌گویند به‌عنوان وام خوداشتغالی در اختیار سازمان بسیج در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی قرار گیرد برای توان داخلی کشور به‌منظور رفع معضل اقتصادی مفید است.

نویسنده: سرویس سیاسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳