پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۴۰۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
سرپرست جدید دانشگاه آزاد واحد کازرون در نشست با اعضای هیئت علمی این دانشگاه گفت: باید بین ما ایجاد انگیزه و نشاط بیشتری باشد و اگر انگیزه نباشد هیچ حرکت مثبتی درکار انجام نمی‎گیرد ما وظیفه داریم در تک تک دانشجویان ایجاد انگیزه کنیم تا دانشجویان نسبت به دانشگاه احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند

به گزارش کازرون نما به نقل از خبرنگار خبرگزاری آنا: سرپرست واحد کازرون با اشاره به تاریخچه درخشان کازرون گفت: شهرستان کازرون با پیشینه تاریخی کهن درتاریخ انقلاب جزء یازده شهرحکومت نظامی بوده است و در جنگ تحمیلی با اهداء 1100 شهید از دارای عزت وافتخاربزرگی است.

نشست اعضای هیأت‎علمی دانشگاه آزاد با سرپرست  جدید این واحد برگزار شد + عکس

خاتمساز اظهارکرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون ریشه درعمق شهرستانی چون کازرون دارد که دارای تمدن تاریخی و شناسنامه مذهبی روشنی است، و این فرهنگ کازرون موجب توسعه و استحکام مراکز علمی و فرهنگی این دیار گردیده است .

نشست اعضای هیأت‎علمی دانشگاه آزاد با سرپرست  جدید این واحد برگزار شد + عکس

سرپرست واحد کازرون: با ارائه گزارش از وضعیت مالی دانشگاه خواهان همکاری و همفکری همکاران هیأت علمی درجهت راهاندازی گروه های اقتصادی و مشارکت در شرکتهای دانش بنیاد شد.

نشست اعضای هیأت‎علمی دانشگاه آزاد با سرپرست  جدید این واحد برگزار شد + عکس

وی افزود: مشکلات این واحد بسیار زیاد است، اما وجود شما هم برایم پتانسیل بالایی دارد، گرچه به لحاظ مدیریتی حل مشکل به عهده مدیریت دانشگاه است اما به لحاظ اخلاقی وظیفه تمام همکاران است تا ما را یاری دهند و بتوانیم با کمک شما دانشگاه را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

دکتر خاتمساز بیان داشت: باید بین ما ایجاد انگیزه و نشاط بیشتری باشد و اگر انگیزه نباشد هیچ حرکت مثبتی در کار انجام نمیگیرد. ما وظیفه داریم در تک تک دانشجویان ایجاد انگیزه کنیم تا دانشجویان نسبت به دانشگاه احساس مسئولیت بیشتر داشته باشند.

نشست اعضای هیأت‎علمی دانشگاه آزاد با سرپرست  جدید این واحد برگزار شد + عکس

سرپرست واحد کازرون گفت: نباید هویت شخصی بر هویت اجتماعی ما غلبه کند و اگر خواستههای شخصی ما بر ضرورت های دانشگاه اولویت پیدا کند موجب عقب افتادگی سیستم میشود و ما باید احساس کنیم همگی داخل یک قایق هستیم و اگرقایق طوفان زده شود همه غرق و نابود میشویم باید تلاش کنیم قایق دانشگاه به سمت ساحل هدایت شود.

 وی افزود: خیلی از شخصیتهای علمی و مدیریتی کشور از همین واحد دانشگاهی رشد کردهاند و ضربالمثلی هست که وقتی قطاری درحال حرکت است به طرف آن سنگ پرتاپ میکنند نه قطاری که  ایستاده باشد، امیدوارم با تلاش و همکاری شما آنچه عقب  هستیم بتوانیم  جبران کنیم .

در ادامه جلسه به صورت پرسش و پاسخ ادامه یافت و استادان سؤالات، پیشنهادات و انتقادات خود را ارائه نمودند و خواهان ارتباط بیشتر با ریاست دانشگاه شدند.

نشست اعضای هیأت‎علمی دانشگاه آزاد با سرپرست  جدید این واحد برگزار شد + عکس

در پایان جلسه از تعداد 15 نفر از اساتید ممتاز قرآنی که در بیستمین دوره از مسابقات سراسری قرآن و عترت حائز کسب مقامهای برتر بودهاند تجلیل و با اهداء لوح و هدیه از آنان تقدیر به عمل آمد.

نویسنده: اصغر جوکار
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
2
3
معاونین رو نگاه کن تو رو خدا....گلچینه ها گلچین..آقای رییس دانشگاه، هدف فقط رفتن شریفی نبود..هدف حذف ده پانزده نفری هم که ادم شریفی بودن و پست دارند، هست..خصوصا معاون ... و سایر معاونین و البته چند نفر از کارمندان مسول....
شک نکنید اگر همه این افراد جابجا نکنید، جو مخالف شما خیلی خیلی زودتر از انکه حتی فکرشو بکنید، در مقابل شما قرار خواهد گرفت..معاون ... ، از دوستان قدیم شماست و همه و همه باایشون مخالف هستن،،باید ببینید رفاقت و رو در وایسی را فدای . دانشگاه خواهید کرد یا خیر???انشاله موفق باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
آقا بذارید از راه برسه، هیشکی بیشتر از ایشون دلش نمیخواد معاون هاش باهاش همراه باشن چون با معاونین همراه کار مدیریت به مراتب راحتتر میشه.
اصولاٌ هم هر مدیری میدونه که تا چند ماه نباید به تغییر دست بزنه تا همه چی بیاد دستش. بعدش اگه دید افرادی بهتر از اینا هستن که میتونن همراهیش کنن دست به تغییر میزنه.
این حرف ها و موضع گیری های امثال شما باعث میشه که اگر هم بخواد دست به تغییری بزنه محتاطتر عمل کنه یا اصلاٌ عمل نکنه.
شما هم دلت نه برای دانشگاه میسوزه نه برای دانشجو. دلت برا خودت میسوزه که احتمالاٌ حضور این افراد در پست های معاونت منفعتی رو ازت گرفته.
از همین الان جو سازی نکنید. اینو به دوستای دیگت هم بگو. این به نفع خودتونه. اینجوری که عمل میکنید نتیجه عکس میده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
0
با سلام
کازرون نما حکم دکتر خاتم ساز سرپرستی است یا ریاست که تیترهای شما مدام دیدار با سرپرست می نویسد چون که حکم سرپرستی و ریاست از بسیاری جهات با هم متفاوت است
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
برابر با اخباری که روابط عمومی دانشگاه آزاد برای ما ارسال می کند، ظاهرا حکم ایشان سرپرستی است.
شاد باشید
کارمند سما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
0
سلام
با عرض تبریک و آرزوی موفقیت به آقای دکتر خاتم ساز
آقای دکتر شما از ابتدا تلاش می کنید که هزینه ها را کنترل و کاهش دهید . و تصمیمی درست است . اما آیا از سما خبر دارید که سالها آقای ... با آزارها و اذیت های خود ما را رنجاندند بعد از سیزده سال ایشان رفتند . قبل از آمدن دکتر همراهی بیش از 60 میلیون از پول سما را با امضاء خود به عنوان ... و ... و ... . ولی متاسفانه دوباره بعنوان رئیس مجتمع مدارس پستی خود ساخته برگشته و سه روز در هفته می آید و بیش از دومیلیون حقوق می گیرد .پستی که اصلا نیازی به آن نیست و نبوده و با دخالتهای خود و نفوذی که دارد موجب رنجش خاطر اساتید و کارکنان گردیده است . و همین امر موجب نارضایتی و عدم انگیزه کارکنان شده است .
خواهشمند است ضمن بررسی اسناد ، جهت حذف ایشان اقدام عاجل فرمائید . با تشکروآرزوی سربلندی برای شما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸