پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
دکتر علی اکبر عارف تشریح کرد:
حجت الاسلام دکتر علی اکبر عارف مسئول بسیج اساتید واحد کازرون با تشریح برنامه‎های هفته بسیج از عموم دانشجویان و اساتید جهت شرکت در این برنامه ها دعوت بعمل آورد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی اکبر عارف مسئول بسیج اظهار داشت: هفته بسیج همه ساله با اجرای برنامه های متنوع و با حضور اساتید و دانشجویان برگزار می گردد.

معاون فرهنگی دانشجویی واحد کازرون با اشاره به فهرست برنامههای بسیج اساتید ازجمله برگزاری مسابقه فوتسال، تجلیل از اساتید بسیجی و رزمنده درسطح واحد، برپایی جلسات سخنرانی ویژهگرامیداشت هفته بسیج، اظهارداشت: درطول این ایامتمامیمکاتبات اداری دانشگاه در سربرگهایی مزین به سخنان حضرت امام(ره) ومقام معظم رهبری صورت می گیرد.

وی در این راستا اعلام نمود، زیارت و گل باران قبور شهدا، اجرای برنامه شب شعر بسیج با حضور شاعران برجسته شهرستان ازفهرست برنامه های ما در این ایام است.

دکتر عارف ازبرپایی اردوی فرهنگی ویژه استادان و خانواده ها خبر داد و گفت: در این اردو از برنامه های فرهنگی مناسب برای شرکت کنندها استفاده می کنیم

وی در پایان با اشاره به برگزاری همایش بزرگ تحول علومانسانی گفت: این همایش برای اولین بار در سطح واحد برگزار می شود و در راستای بیانات مقام معظم رهبری در خصوص علوم انسانی برگزار می گردد.

معاون فرهنگی دانشجویی واحد کازرون اظهار داشت: تهیه بیانیه بمناسبت هفته بسیج یکی دیگر از فعالیتهایی است که در این هفته انجام می شود.

نویسنده: اصغر جوکار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳