پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۰:۳۵
استاندار و نمايندگان مردم استان فارس در مجلس شوراي اسلامي، مسائل و مشكلات و نيازهاي اين استان را با مقامات كشوري و وزيران مربوط، مطرح و بررسي كردند.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي استانداري فارس، در ديدار محمد‌رضا رضازاده استاندار فارس و نمايندگان اين استان در مجلس شوراي اسلامي با وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات مقرر شد تا پايان سال جاري تمام جاده‌هاي اصلي فارس داراي پوشش تلفن همراه شود.
در اين جلسه راه‌اندازي پروژه وايمكس و نسل جديد تلفن همراه اول در فارس مطرح شد ومشكلات شركت مخابرات راه دور ايران نيز مورد بحث و بررسي قرار گرفت و مقرر شد شركت مخابرات ايران در واگذاري پروژه‌ها و پرداخت مطالبات به اين واحد توجه داشته باشد.
براساس اين گزارش، استاندار فارس و نمايندگان اين استان در مجلس شوراي اسلامي همچنين به طور جداگانه با وزيران جهاد كشاورزي، بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و راه و ترابري نيز ديدار كردند و ضمن تشريح مشكلات فارس در هر يك از اين بخش‌ها بر ايجاد رديف مستقل براي اين استان در قانون بودجه سال آينده و افزايش سهم اعتبارات اين بخش تأكيد كردند.
اين گزارش حاكي است، در نشست استاندار و نمايندگان فارس در مجلس شوراي اسلامي با وزير نيرو، مصوبات سفر هيئت دولت مورد بررسي قرار گرفت و براي افزايش اعتبارات سهم اين وزارتخانه و پروژه‌هاي كاهش اثرات خشكسالي هماهنگي لازم به عمل آمد و در جلسه با وزير راه و ترابري هماهنگي لازم براي تنظيم برنامه زمان‌بندي بهره‌برداري از راه‌آهن شيراز- اصفهان در فازهاي مختلف انجام شد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۹
25
0
آیا در ديدار نمايندگان مجلس و استاندار فارس با وزرا، نماینده کازرون خواست مردم (احداث تونل بناف و اتوبان شدن جاده جدید کازرون )را با وزيرمحترم راه و ترابري مطرح نموده است؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۸۷/۰۵/۳۰
67
0
واقعا آیا نماینده کازرون در این دیدار احداث تونل بناف و اتوبان شدن جاده جدید کازرون ارژن را پی گیری نموده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶