پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۳۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
در بيست و هفتمین مرحله استاني مسابقات رفاقت مهر صورت گرفت:
بيست و هفتمین مرحله استاني مسابقات رفاقت مهر با حضور 160 عضو جوان جمعيت هلال احمر استان فارس از 11 تا 14 آبان ماه در حوزه ستادی این جمعیت برگزار و از نفرات و تيمهاي برتر تقدير شد که طی آن اعضای سازمان جوانان هلال احمر کازرون توانستند مقام اول دختران و مقام دوم پسران را در رشته حمل مصدوم از آن خود کنند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان فارس؛ اين دوره از مسابقات با حضور 80 تن از برادران و 80 تن از اعضاي خواهر در دو گروه مجزا و در رشته هاي حمل مصدوم، اسکان و امداد و كمكهاي اوليه برگزار گرديد.

فيض اله جعفري مدیر عامل جمعيت هلال احمر استان فارس در مراسم اختتاميه مسابقات رفاقت مهر امسال ضمن قدرداني از زحمات و تلاشهاي معاونت امور جوانان اين جمعيت در اين زمينه، گفت: برگزاري مسابقات رفاقت مهر يكي از برنامه هاي متنوع ، جذاب ، موثر و نشاط آوري است كه بسياري از اعضاي جوان جمعيت هلال احمر ، بخشي از قابليت ها و مهارتها را از اين طريق كسب مي نمايند.

معاون امور جوانان جمعيت هلال احمر استان فارس نيز در سخناني اظهار داشت: از جمله مهمترين اهداف مسابقات رفاقت مهر، ايجاد زمينه هاي دوستي و مهرباني در بين اعضاء ، پرورش روحيه تلاش ، سازندگي ، تعاون ، تعهد و كار گروهي و داوطلبانه ، شناخت ، رشد، پرورش و هدايت استعدادهاي بالقوه و تقويت انگيزه هاي اعضاء ، پرورش روحيه مشاركت جويي ، مسئوليت پذيري ، تعامل و همدلي در بين اعضاء است.

غلامحسین تجلی خواستار تقويت باورهاي ديني و توجه به تهذيب در متن سياستگذاري هاي آموزشي سازمان جوانان جمعيت هلال احمر شد و افزود: مسابقات رفاقت مهر يكي از فعاليتهاي تربيتي و آموزشي است كه به منظور كشف، رشد و شكوفايي استعدادهاي فرهنگي ، علمي و امدادي و افزايش سطح آگاهي اعضاي جوان از طريق ايجاد انگيزه بيشتر و رقابت سالم تر، طرح ريزي و اجرا مي شود.

وی كمك به ارتقاء توانمنديهاي علمي، معنوي و معرفتي اعضاء براي انجام فعاليتهاي امدادي و عام المنفعه و ايجاد رقابت سالم و غني سازي اوقات فراغت اعضاء را از ديگر اهداف برگزاري مسابقات رفاقت مهر اعلام كرد.

در پایان نتايج بيست و هفتمین مرحله استاني مسابقات رفاقت مهر در فارس اعلام شد، که در گروه خواهران شهرستان های کازرون، لار و جهرم در رشته حمل مصدوم به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در گروه برادران و در رشته حمل مصدوم شهرستان های شیراز، کازرون و سپیدان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب نمودند.

 

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
0
سلام
یه سوال از خاکسار دارم. رئیسی که در فکر خودش بسیار فعال جلوه میده و با این .... ها ، تبلیغ میکنه که ما رتبه اول شدیم یا دوم
واقعا خنده آور است
بین 5 تا تیم در استان
سه تا رتبه اول تا سوم معرفی میشه
و یکی تیم اخلاق
و آخری هم تیم برتر آیتم های جانبی

خب برادر من
در هر حالت شما یک مقام داشتید.
مقام آوری و داشتن مقام ، زمانی ارزش دارد که از استان فارس که حداقل 27 28 تا شهرستان داره ، اجازه حضور همه را بدهند تا رقابت استانی مطرح باشد.
گلچین کردن تیم ها و نهایتا دادن یک جایزه به هر تیم که نشد رقاااابت.

ما به این نوع تبلیغ ها می گوییم مبالغه
شاید مردم دانند
ولی می گوییم تا بدانند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴