پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۳۸۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
به مناسبت سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر صورت گرفت:
به مناسبت شصت و هشتمین سال تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، تعدادی از اعضا جوان جمعیت هلال احمر شهرستان کازرون با امام جمعه این شهرستان دیدار نمودند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کازرون، حجت الاسلام والمسلمین خرسند در این دیدار با تبریک سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر اظهار داشت، رمز موفقیت جمعیت هلال احمر در حوادث غیر مترقبه، اعتماد مردم و به ویژه جوانان است. ایشان با اشاره به اهمیت علم و یادگیری در دین مبین اسلام، بر توسعه آموزش همگانی امداد و کمک های اولیه در شهرستان تاکید نمود.

امام جمعه کازرون دربخش دیگری از صحبت های خود، با دعوت از اعضا جوانان جمعیت هلال احمر به اخلاص در عمل گفت: شما اعضای سازمان جوانان هلال احمر باید در ابعاد معنوی الگو و نمونه باشید که الحمدلله هستید. از پوشش ظاهری تا رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی و پایبندی به انجام واجبات و مستحبات باید الگو و نمونه و اسوه باشید. ایشان همچنین از فعالیت ها و خدمات جمعیت هلال احمر شهرستان کازرون تقدیر نمود.

لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار صمیمی، عزیزاله خاکسار رئیس جمعیت هلال احمر کازرون گزارشی از فعالیت های جمعیت هلال احمر کازرون را ارائه داد.

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
علی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
2
0
حاج آقا خرسند انصافا از بهترین ائمه جماعات کشور هستند.
نظری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
2
جناب کازرون نما! ضمن احترام به سایت شما و همچنین « جایگاه »رفیع نمایندگی ولایت فقیه و امامت جمعه شهرستان ، طبق بررسی های به عمل آمده ، انتخاب هر فردی به عنوان « نمایندگی ولی فقیه » دارای ساز و کارهای ویژه ای است و بر همین اساس هر امام جمعه ای لزوما از داشتن نمایندگی ولی فقیه برخوردار نمی باشد و تعداد امام جمعه هایی که همزمان دارای حکم نمایندگی ولی فقیه هستند بسیار اندک هستند.در استان فارس ظاهرا تنها امام جمعه ای که هم زمان دارای نمایندگی ولایت فقیه بوده ، آیت اله ایمانی هستند و بقیه تنها دارای حکم امامت جمعه اند ، لذا انتساب افراد به القابی که رسما از این عناوین برخوردار نیستند علاوه بر این که خلاف ضوابط می باشد ، قطعا مخالف با اخلاق دینی و کاری محسوب می شود .
نظری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
2
جناب کازرون نما! لطفا بفرمایید چرا علی رغم توضیحات فوق الذکر باز هم واژه « نماینده ولی فقیه » را از گزارش خودتان حذف نکرده اید ؟!
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
باتوجه به اینکه این خبر توسط روابط عمومی جمعیت هلال احمر ارسال شده و آنها بیش از ما به سازو کار حاکم بر عناوین و مسئولیت های شهرستان آگاهی دارند، بنده قبل از دستکاری خودسرانه خبر ، بهتر دیدم تا مساله را مستقیما از خود امام جمعه محترم استعلام نمایم. لذا تا پاسخ ایشان تغییری در متن ایجاد نخواهد شد
شاد باشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
نظری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
2
ضمن تشکر از اقدام شایسته مدیر محترم کازرون نما نسبت به اصلاح تیتر و متن گزارش و حذف پسوند « نماینده ولی فقیه » از امام جمعه شهرستان ، یاد آور می شود در مراسم های مختلف شهرستان ( رسمی و غیر رسمی)بارها شنیده می شود که این اشتباه به صورت مکرر اتفاق افتاده و متاسفانه هیچ گونه تذکری نیز توسط مسئولین زی ربط حاضر در جلسات داده نمی شود که در همین راستا پیشنهاد می شود مدیر دفتر امام جمعه با انتشار بیانیه ای نسبت به اصلاح این امر تذکر لازم را به مداحان و مجریان جلسات ارایه فرمایند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹