پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۳۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
در کازرون صورت گرفت:
صابر سهرابی معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در روز پنج شنیه مورخ 21 آبان ماه با مدیر مسئول هفته نامه بیشاپور و نمایندگان جراید دیگر شهرستان دیدار کرد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون، در این دیدار صمیمانه که  در دفتر ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون و به منظور تبادل نظریات و ارائه پیشنهادات و آشنایی با قوانین جدید حوزه مطبوعات برگزار شد، سهرابی معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس طی سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت های مستمر روزنامه نگاران و اصحاب جراید در شهرستان  کازرون طی چند ساله اخیر و اینکه شهرستان کازرون جزو شهرستان های پیش گام در امر روزنامه نگاری می باشد، بیان داشت: بنده همواره از مسائل و مشکلات جراید شهرستان مطلع هستم و امسال نیز در بحث تقسیم آگهی ها نهایت تلاش خود را کردیم که آگهی ها در سطح استان به صورت عادلانه در بین روزنامه ها تقسیم شوند و جراید شهرستان باید بدانند که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بحث یارانه ها بر اساس آیتم های خاص و مشخصی به سراسر  روزنامه های سطح استان و کشور کمک می کند که دوستان ما در شهرستان کازرون نیز باید نسبت به این موارد و قوانین آگاهی و اشراف کامل داشته باشند.

دیدار معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس با مسئولین جراید کازرون

ایشان در ادامه سخنان خود بیان داشت: نشریاتی که در این دوره یارانه به آنها تعلق نگرفته است باید بدانند که یکی از دلایل آن عدم ثبت اطلاعات نشریه در سامانه e-rasaneh.ir می باشد و درباره بیمه خبرنگاری هم باید گفت از دیگر موارد ضروری برای مدیر مسئولان نشریات اجرای ماده 46 قانون مطبوعات می باشد که به بیمه نمودن خبرنگاران مربوط است.

دیدار معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس با مسئولین جراید کازرون

در ادامه موسی مطهری زاده مدیر مسئول هفته نامه بیشاپور ٰ مسعود صالح پور نماینده هفته نامه سلمان،  سرکار خانم ضرغام به نمایندگی دفتر روزنامه طلوع و محمدرضا خنشا رئیس اداره به ارائه پیشنهادات و نظریات خود پرداختند . 

دیدار معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس با مسئولین جراید کازرون

نویسنده: سرویس فرهنگی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند مستقل و با انصاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
0
0
باسلام و احترام خدمت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قائمیه
به چه علت سوپرمارکت (... مربوط به ...)که در ورودی چهارراه اصلی اولاد و مزاحم دید رانندگان میباشد به دلایل غیرمنطقی و پشت پرده که منافع شخصی عده ای خاص را تامین میکند عقب نشیبنی نکرده .اما از یک سری مردم فقیر و بی درآمد فشار می آورید.
خدا راضی نیست از این تصمیمات یک بام و دو هوای شما.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳