پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶
گزارش:
بحران آب که این روزها نگرانی های بسیاری را در بین مردم ومسئولین کشور ما بوجود آورده خطری جدیست که باید آن را نیز جدی گرفت و راهکارهای مناسبی برای مقابله با آن اتخاذ نمود و مطمئناً فرهنگ سازی عمومی در این زمینه می تواند بهترین وموثرترین شیوه باشد.

محمود رضا پولادی: خوشبختانه با همت بلند مسئولین آموزش وپرورش کازرون این روزها گامهای خوبی در جهت ارتقای فرهنگ عمومی در زمینه صرفه جویی در مصرف اب برداشته می شود.

برگزاری همایش وسمینار علمی آب  در اردیبهشت ماه گذشته تحت عنوان همایش " آب برای زندگی " نخستین حرکتی بود که در این زمینه صورت پذیرفت. اخیرا نیزبه مناسبت روز فرهنگ عمومی  یک همایش میدانی و خیابانی در زمینه مصرف بهینه اب  توسط مدیریت آموزش وپرورش  و با همکاری اداره آب شهرستان برگزار گردید که بسیار مورد توجه شهروندان قرار گرفت.

مدیر اجرایی این همایش سرکار خانم رزمی از دبیران آموزش وپرورش و مسئول بخش فرهنگی وهنری آموزش وپرورش بودن .در این همایش یک روزه که به صورت میدانی وخیابانی برگزار شد  سه کمپ در سه نقطه پر رفت و آمد شهر تشکیل شد و دانش آموزان دبستانی و دبیرستانی با استقرار در این مکان ها به اجرای برنامه های متنوعی در زمینه مسئله آب پرداختند.

اجرای سرود توسط دختران دبستان بهجت العلماء ، پخش بروشورهای تبلیغاتی در زمینه مصرف بهینه اب بین شهروندان ، اجرای برنامه نقاشی بر روی بوم به صورت زنده در زمینه مصرف آب و مصاحبه با شهروندان در باره شیوه های درست مصرف آب بخش هایی از این برنامه زیبا و ارزشمند بود.

کمپ اصلی این همایش در میدان شهدا تشکیل شده بود و دو کمپ دیگر در خیابان امام خمینی کنار اداره پست و جنب هلال احمر دائر گردیده بود و مدارس بهجت العلما ( به مدیریت خانم نوروزی) و دبیرستان  دخترانه یزدانی ( به مدیریت خانم فرجی ) و دبیرستان دخترانه فرزانگان ( به مدیریت خانم عبداللهی)و هنرستان فاطمه زهرا و اداره آب و هلال احمر  ومهد وپیش دبستانی های نوآوران ( به مدیریت خانم استوان ) و بچه های ایران ( به مدیریت خانم انصاری   در اجرای این برنامه همکاری کاملی داشتند.سرکار خانم رزمی و  آقایان جاویدی؛  احمدی ، گلستان ، روستا ، نوروزی و یزدانی و برخی دیگر از مسئولین آموزش وپرورش  به همراه آقایان صمیمی و دیوانی از اداره آب و مهندس کاظمینی از موسسه سیزده فروردین و تشکل حامیان شهر سبز در کنار دانش آموزان حضور چشمگیری داشتند. از نکات جالب این همایش مجری گری زیبای دانش آموزخردسال یسنا قاسمی از آموزشگاه بهجت العلما بود که بسیار مورد توجه قرار گرفته بود.

گزارشی تصویری از این برنامه گویای  بخشی از آن چیزی است که پنج شنبه در سطح خیابان های شهر ما انجام شد


نویسنده: محمودرضا پولادی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳