پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
شهردار کازرون خبر داد:
نخستین جلسه کمیته درآمدی به منظور ارائه راهکارهای مناسب جذب حداکثری درآمد با حضور شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر، معاونت های مالی و درآمد، عمران و خدمات شهری در شهرداری برگزار گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون، سید مهدی مکی در این جلسه، تحقق درآمدهای پیش بینی شده در بودجه سال ۹۴ را یکی از انتظارات جدی شورای اسلامی شهر و شهرداری کازرون برشمرد و گفت: با توجه به ماهیت نهاد شهرداری که بدون وابستگی به بودجه های دولتی مبتنی بر هزینه و درآمد است، جذب درآمدهای مالی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و متضمن اجرای پروژه ها و طرح های عمرانی و خدماتی می باشد.

وی افزود: خدمت‌رسانی به مردم و توسعه خدمات شهری از مهم‌ترین وظایف ما محسوب می‌شود که باید تلاش کنیم تا ضمن رضایت مندی شهروندان به نقطه اوجی در این زمینه دست پیدا کنیم.

شهردار کازرون بیان کرد: نگاه ها در بحث درآمدزایی نباید به واحد خاصی معطوف شود بلکه ما از طریق گسترش اقدامات در حوزه های عمران، خدمات شهری، فضای سبز و ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان می توانیم رضایت مردم را کسب کرده و با رفتار عالمانه و آگاهانه شهروندان را در پیشرفت کارها سهیم نماییم که به وسیله پرداخت به موقع عوارض از سوی آنها در عمران و آبادانی شهر گام های موثری را برداریم.

مکی راهکارهای افزایش درآمد را کاهش هزینه ها، پرداخت بدهی ها با توجه به برنامه ریزی های دقیق مالی و بر اساس بودجه مصوب دانست و گفت: استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در راستای جذب منابع مالی و سرمایه گذاری، تشکیل «کمیته تشخیص و تعیین دقیق تر منابع درآمدی زود بازده» و تعیین و شناسایی منابع درآمدی پایدار از دیگر راه های کسب درآمد می باشد.

شهردار کازرون در بخشی دیگر از سخنان خود اجرای طرح‌های عمرانی با محوریت رفع مشکلات شهری را مهم ارزیابی کرد و با تاکید بر انجام این مهم اظهار داشت: در کنار اجرای طرح‌های شهری نیاز است اجرای طرح‌هایی با عنوان طرح‌های توسعه‌ای نیز مدنظر مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

مکی گفت: ارائه بسته های تشویقی و تخفیف در همه مراحل ساخت و صدور پروانه با توجه به رکود ساخت و ساز مسکن از راهکارهای شهرداری کازرون در جذب درآمد است.

شهردار کازرون خواستار جدیت مسئولان مربوطه در حوزه های حقوقی، اجرائیات، ماده صد، اصناف، نوسازی و درآمد نسبت به پیگیری وصول مطالبات معوق پرونده های ملکی شد.

نویسنده: رحیم زارع
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴