پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۳۶۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
طی آئینی در کازرون صورت گرفت:
در آئینی باشکوه به‌صورت نمادین دومین دوره المپیاد ورزشی درون‌ مدرسه‌ای در کازرون آغاز شد.

به گزارش کازرون نما، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش کازرون، امروز در حاشیه آئین افتتاح دومین دوره المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای که با حضور مدیر آموزش‌وپرورش کازرون و جمعی از مسئولان و کارشناسان حوزه تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش‌وپرورش فارس به‌صورت نمادین در دبیرستان متوسطه اول شاهد حاج مصلحیان کازرون صورت گرفت، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروزه کشورهای توسعه‌یافته و درحال‌توسعه، انجام فعالیت‌های ورزشی برای شهروندان به‌ویژه دانش‌آموزان را نوعی کامیابی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تلقی می‌کنند.

حکمت ورع گفت: با توجه به اینکه حرکت و جنبش از ویژگی‌های حیات انسان به‌شمار می‌رود، بنابراین تکیه‌ بر این امر مهم باعث افزایش عزت‌نفس، اعتمادبه‌نفس، ضریب سلامتی جسمانی، سلامت روحی و روانی و... می‌‌شود.

وی تصریح کرد: از سال تحصیلی 94-93 طرح المپیاد درون‌مدرسه‌ای در دستور کار معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارتخانه آموزش‌وپرورش قرارگرفته و امسال دومین دوره را پشت سر می‌گذارد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش کازرون، هدف از برگزاری این المپیاد را تحقق شعار تحصیل، تهذیب و ورزش در مدارس، ارتقای سطح سلامت و نشاط و شادابی دانش‌آموزان و افزایش سرزندگی محیط مدارس، بهبود و توسعه آمادگی جسمانی و مهارت‌های ورزشی و حرکتی دانش‌آموزان و افزایش نرخ پوشش آنان در فعالیت‌های فوق‌برنامه ورزشی، غنی‌سازی اوقات فراغت و تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به شرکت در فعالیت‌های ورزشی برشمرد.

ورع، بهره‌گیری از توان‌مندی و مشارکت معلمان، والدین دانش‌آموزان در سازمان‌دهی و اجرای رویدادهای ورزشی، ایجاد فرصت مشارکت برای دانش‌آموزان به‌منظور تمرین کار تیمی بسیار مؤثر دانست و گفت: تمام تلاش‌ها در راستای بهبود روحیه سخت‌کوشی، مسئولیت‌پذیری و ترویج احساس مفید بودن در اجرای فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی ورزش آموزشگاه‌ها بر توسعه و ترویج نهضت داوطلبی در فعالیت‌های ورزشی آموزشگاهی است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش کازرون در پایان خاطرنشان کرد: آموزشگاه‌های کازرون طی دو سال گذشته در مسابقات ورزشی سطح این استان خوش درخشیده و در مجموع در رشته‌های ورزشی مختلف مقام نخست را به خود اختصاص داده‌اند که جا دارد از دانش‌آموزان، مربیان، پیشکسوتان و کارشناسان فعال این حوزه تقدیر و تشکر کنم.

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
1
هههه اره توی مدرسه ما بود خیلی هم مخسره بود مخصوصا قسمت خواندن سرود جمهوری اسلامی که به علت خراب بودن اسپیکر خیلی مسخره بازی شد
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
1
البته مدرسه ما حقش بود داخل سرود خواندن آبروش بره چون سی ساله دارن از یک اسپیکر خراب استفاده میکنن ودلشون نمیاد یه اسپیکر بخرن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
1
این نصف حقشونه که ابروشون رفت چون دلشون نمیاد یه اسپیکر بخرن سی ساله دارن از یه اسپیکر خراب استفاده میکنن... من نمیدونم این پول هایی که ما به عنوان شهریه به مدرسه میدیم کجای مدرسه خرج میشه این سوالی هست که تمامی بچه های مدرسه شاهد حاج مصلحیان دارن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷