پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۳۵۶
تعداد نظرات: ۶۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲
در خطبه های نماز جمعه کازرون صورت گرفت:
خطیب نماز جمعه کازرون از نامزدهایی که به تشکیل جلسات سنگین با هزینه‌های سنگین خلاف شرع و قانون و راه‌اندازی کاروان مبادرت می‌کنند انتقاد کرد و افزود: کسی که هنوز به کرسی مجلس ننشسته این‌گونه خلاف قانون و شرع عمل می‌کند پس چگونه می‌تواند پس از راه‌یابی به مجلس قانون را رعایت کند.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به برگزاری باشکوه 13 آبان امسال و روز استکبارستیزی اظهار داشت: این حضور باشکوه نشانگر این است که ملت ایران در شناخت دشمن دچار خطا نشده‌ و دشمنی دشمنان به‌ویژه آمریکا را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کند.

وی با اشاره به تلاش برخی گروه‌ها و افرادی که در داخل کشور با استفاده از امکانات بیت‌المال در بزک کردن چهره آمریکا هستند، افزود: هدف از این تلاش‌ها به فرموده مقام معظم رهبری این است که چهره واقعی دشمن را از اذهان عمومی پنهان کنند تا آمریکا در نهان به دشمنی خود ادامه دهد و از پشت خنجر بزند.

امام‌جمعه کازرون به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با دانش‌آموزان و دانشجویان اشاره کرد و متذکر شد: معظم‌له در این دیدار فرمودند، در سال‌های اخیر کسانی مغرضانه یا خط‌ دهی از آمریکا و ساده‌لوحانه سعی کردند با چشم‌پوشی از تجربیات ملت، چهره آمریکا را بزک کرده و طوری وانمود کردند که اگر روزی آمریکا دشمن بوده دیگر امروز از دشمنی دست کشیده است.

خرسند با بیان اینکه امروزه نباید دشمنی دشمنان به‌ویژه آمریکا را به بوته فراموشی بسپاریم، تصریح کرد: آمریکا از هر توانی که داشته در دشمنی با ملت ایران دریغ نکرده و همچنان به آن ادامه می‌دهد.

وی به حمایت آمریکا از رژیم وحشی اسرائیل و رژیم مهمان‌کش و جنایت آل‌سعود اشاره کرد و گفت: هرجایی که آمریکا پا گذاشته جز ترور و آدم‌کشی و پرورش تروریسم هیچ سود و منفعتی به دنبال نداشته است.

امام‌جمعه کازرون از کسانی که به دنبال بزک کردن چهره پلید آمریکائیان هستند خواست چنانچه یک نقطه مثبت در پرونده سیاه این کشور سراغ دارند به ملت معرفی کنند.

خرسند با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه «هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید»، تصریح کرد: ملت ایران آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود می‌داند و تا این کشور به دشمنی‌های خود ادامه می‌دهد، بر اساس وظیفه شرعی و ملی شعار «مرگ بر آمریکا»، ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگر سخنان خود به دو انتخابات مهم پیش رو از جمله مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: آن چیزی که مهم بوده حضور باشکوه و مشارکت جدی و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است، چراکه این مشارکت دشمنان را ناامید می‌کند.

امام‌جمعه کازرون متذکر شد: در این انتخابات نباید مجلس خبرگان رهبری تحت‌الشعاع مجلس شورای اسلامی قرار گیرد، چراکه مجلس خبرگان در جایگاه رهبری و ولایت دارد و در تقویت رهبری مؤثر است.

خرسند اظهار داشت: دشمن حتی در نفوذ مجلس خبرگان رهبری نیز ناامید نیست و سعی در نفوذ این جایگاه را دارد تا قداست و اهمیت رهبری را بشکند.

وی رقابت اسلامی و سالم را به نامزدهای مجلس شورای اسلامی گوشزد کرد و از آنان خواست حرمت خود و رقیبان انتخاباتی را رعایت کنند و از شیوه‌های ناپسند و قانون‌شکن پرهیز کنند.

خطیب نماز جمعه کازرون از نامزدهایی که به تشکیل جلسات سنگین با هزینه‌های سنگین خلاف شرع و قانون و راه‌اندازی کاروان مبادرت می‌کنند انتقاد کرد و افزود: کسی که هنوز به کرسی مجلس ننشسته این‌گونه خلاف قانون و شرع عمل می‌کند پس چگونه می‌تواند پس از راه‌یابی به مجلس قانون را رعایت کند.

خرسند از دستگاه‌های مسئول به‌ویژه هیئت نظارت درخواست کرد، رفتارهای خلاف قانون و شرع نامزدها را رصد و در بررسی صلاحیت آنان توجه کنند.

وی از کسانی که توان بالای مسئولیت نمایندگی مجلس را دارند، درخواست کرد صحنه را خالی نکنند.

امام‌جمعه کازرون در پایان متذکر شد: در طول تصدی کسوت امامت جمعه این شهرستان سعی داشتم حرمت جایگاه امام‌جمعه را حفظ کنم و در انتخابات در طرفداری یا علیه شخصی اظهارنظر نکرده‌ام و درنهایت به انتخاب مردم حرمت قائل شده‌ام.

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۰
جوکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
0
2
صحبت های امام جمعه محترم کاملا به جا و قابل تقدیر است ولی لازم است به اطلاع ایشان رسانیده شود همان طور که شخص امام جمعه حق اظهار نظر « له » یا « علیه » کاندیداها را ندارند همچنین منسوبان رسمی و غیر رسمی ایشان اعم از اعضای دفتر و کسانی که به هر نحوی در شهر مشاورت و یا فعالیت های مرتبط با وی را پی گیری می نمایند نیز حق چنین فعالیت هایی را ندارند و بر همین اساس پیشنهاد می شود :
1 - ایشان در نماز جمعه بعد به صورت جدی از کسانی که به هر نحوی خود را منسوب به وی دانسته و در مجامع خصوص و عمومی در حمایت از کاندیدای خاصی حمایت می نمایند اعلام برائت کنند.
2 - طی دستورالعملی رسمی به تمام کسانی که در دفتر امام جمعه حضور دارند اعلام کنند که در صورت انجام فعالیت های انتخاباتی به نفع افراد خاص و یا علیه آنان با جدیت مورد برخورد قرار گرفته و از این مکان رسمی و دینی خلع مسئولیت خواهند شد.
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
1
3
برادر من مثل اینکه شورای نظارت بر انتخابات در شهرستان بسلامتی در خواب بسر میبرند،واقعا باید پرسید کاندیدی که هنوز تایید صلاحیتش نه به داره نه به باره و داره اینطور خرج میکنه از کجا این همه پول اورده،واقعا رای دادن به این افراد خیانت به خون شهدا است
دهاتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
1
2
با سلام و خسته نباشید خدمت برادر بزرگوار امام جمعه کازرونی ها. حضرت علی(ع) برای پیشرفت مسلمانان و اسلام سه شعار گذاشت و همه هستی خودش و خاندانش قربانی این سه شعار شدند 1- مکتب 2- وحدت 3- عدالت. خمینی کبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی در طول عمر پربرکت خودشان ذره ای از این شعار غفلت نکردند و هرچه داشتند فدای اسلام و مسلمین نمودند. وظیفه شرعی و قانونی هر ایرانی شرکت در انتخابات و فراهم نمودن بستر سالم برای تشویق دیگران برای شرکت در انتخابات می باشد . جریان اطلاعات به فضل خداوند و همت دلسوزان انقلاب اسلامی چون رودخانه در جامعه اسلامی ایران جاری است و گذشت زمانی که اطلاعات فقط در انحصار عده ای خاص بود. جناب امام جمعه محترم ازموده را ازمودن خطا است. کسانیکه با جان و مال در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند را باید احترام نمود و افرادیکه نماینده باندهای مافیایی زور و زر و تزویر هستند را از خود دور نمود. حزب الله پیروز است چون قران وعده داده است و منافق نابود است چون شیطان یاور انها است. ما اهل کوفه نیستیم سید علی رهبر فرزانه نظام مقدس جمهوری اسلامی را تنها بگذاریم حتی اگر شب و روز بر ما توسط منافقین و مخالفین نظام تهمت ببارد.
پاسخ ها
با افتخار يك روستازاده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
دوست عزيز و گرامي كه از همه بزرگان مايه گذاشته اي اي كاش با عدم انتخاب لفظ دهاتي نشان مي دادي كه گفنه هايت با باورهايت متفاوت نيست انتخاب توهين آميز اين عنوان از ادعاي شهريت و مدنيت بدور است اين را بدان و آگاه باش كه روستا هم مهد فرهنگ و اصالت است و هم منيع توليد و كار و تلاش
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
0
1
باسلام

باتاییدنظراقایاخانم جوکارکه دربالانظرگذاشته اند

1_جناب اقای خرسندکلمه نفوذاسم رمزبرخوردهای خلاف قانون وشرع باجناحهای دیگرسیاسی نگردد
البته طی روزهای گذشته شاهدبرخوردهای سیاسی بودیم و
دبیرشورای عالی امنیت ملی
نیزصراحتااعلام داشتنددستگیری های اخیرباقصدتسویه حساب شخصی است
2_ایت الله خامنه ای براساس قانون رهبرجمهوری اسلامی ایران است امااینگونه به ذهن متبادرنشودکه ایشان قدیس است ونمیشودبه وی انتقادکرد
اعضای خبرگان رهبری و حتی مردم حق دارندعملکردرهبری راموردنقدقراردهند
براساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران حکومت ازان خداست و خداان رابه مردم واگذارکرده پس حکومت ازان مردمه که مطابق قانون مردم حقشون رواعمال میکنند
براساس قانون اساسی
مردم خبرگان رهبری روانتخاب میکنندوخبرگان رهبری رهبرروانتخاب میکند
3_ کسانی که واردمجلس خبرگان خواهندشدفقیه هستندوشورای نگهبان انهاراتاییدمیکنندکسی هم نمیره فقیه ازامریکابرداره بیاره پس باگفتن اینکه توخبرگان میخوان نفوذکنندخبرگان هراسی ایجادنکنید
4_شماامام جمعه کازرون هستیداگرخلاف شرع وقانونی ازطرف کاندیدای احتمالی دیده ایدمیتوانیدباگزارش به دادگستری بامسوولین ذیرربط خواستاربرخوردقانونی باانهاشویدنه اینکه به این شکل فضای شهرستان رامسموم کنیداینگونه موضع گیری هااین رابه ذهن متبادرمیکندکه بااهداف خاصی صورت میپذیرد
5_درضمن جملات اخرشما نیزاینگونه به ذهنم متبادرشدکه عزم خودرابرای کاندیداتوری درمجلس خبرگان جزم کرده اید
درانتهااینکه سرنوشت مجلسین رامردم رقم خواهندزد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
0
پس این جلسات انتخاباتی که توسط دوستان شما در ... برگزار می گردد چه معنی داره؟مگه این جلسات معنیش همین نیست که تبلیغات زودهنگام شروع شده.برادر عزیز خواهشمندم به این دوستان تذکرات لازم رو بدید چون این دوستان با کاندیدی که هنوز معلوم نیست تاییدبشه یا نشه قرار و مدارشون گذاشتن و استین همت رو بالا زدن تا کاندیدای که در دل و قلب مردم جا داره رای نیاره.
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
0
این اقایونی که در انتخابات شورای اسلامی شهر توسط مردم محک زده شدن و نشون دادن که در نزد مردم هیچ جایگاهی اجتماعی ندارن چرا تو اون مجموعه دارن برای انتخابات تصمیم گیری میکنن.دیگه بعد از سپری شدن بیش از سی سال چرا نمیزارن مردم راحت باشن.
شاهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
0
تا این مجموعه و این افراد در شهرستان عنان تصمیم گیری رو در شهر یدک میکشن انتظار پیشرفت و بی طرفی رو نداریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
0
امام جمعه محترم خواهشمندیم به دوستان تذکر بدید جلسات انتخاباتی رو در ... تعطیل کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
0
حاج اقا ما به حضرتعالی اعتقاد داریم اما به این بازنشسته های سیاسی داخل مجموعه شما خیر
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
0
باسلام
کازرون نما
گویاتاکنون 7نظرروکه نوشته شده تاییدنکردین
ایا اگران نظرات درباره شخصیت های دیگرکه نمیخوام نام ببرم ایا بازهم تاییدنمیکردید؟ایااگرمثلادرباره رییس جمهوربودبازهم تاییدنمیکرددید؟
مصلحت اندیشی ها راکناربگذاریدوباشجاعت نظرات رامنتشرکنید
نگذاریدصدای مردم خفه بماند
هرفریادی که خفه شودفرداروزی ده هافریادازان بلندخواهدشد
موفق باشید
مدیر پایگاه
با سلام
دوست عزیز هیچ مصلحت اندیشی در تایید نظرات وجود ندارد جز جلوگیری از تهمت، افترا، توهین و نسبت دروغ و اثبات نشده. بنابراین هر نظری که حاوی موارد ذکر شده باشد تا آنجا که به کلیت نظر خدشه وارد نکند اصلاح و منتشر می شود در غیر اینصورت از نظر ما غیر قابل انتشار است. و در این مورد بین افراد معمولی جامعه که هیچ مسئولیت و شهرتی ندارند، با رئیس جمهور کشور تفاوتی از نظر ما وجود ندارد.
دوست عزیز هیچیک از سایت ها و نشریات کازرون را در حال حاضر نمیتوانید نام ببرید که مانند کازرون نما در انتشار نظرات مختلف مخاطبان خود، تا این حد بیطرفانه، باز و دموکراتیک عمل کند و نظرات مختلف و بعضا تند را منتشر نماید. بنابراین اندکی منصفانه و به دور از هیجان و احساسات قضاوت کنید.
شاد باشید
علی بحرانی - مدیرکازرون نما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
0
0
پس این اقای ... و ... که هم بازنشسته فکری،سیاسی و اجتماعی هستند چکاره هستند که در تمام امورات دخالت و تبلیغات زودهنگام رو برای مهندس ... رو شروع کردن
سهرابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
0
1
توجه همه خطبا و مدیران شهرستان را به این نکته جلب می نماییم که : بهترین روش برای تربیت و تعلیم مردم « عمل» گویندگان است والا سخن گفتن بسیار راحت و بی هزینه است و به قول معروف به عمل کار برآید به سخن دانی نیست!
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
0
0
امام جمعه محترم،یه بررسی و نظرسنجی از مردم داشته باشید متوجه میشید بعضی افراد که چندساله متل بختک افتادن رو شهرستان و جلو پیشرفت شهرستان رو میگیرین و میخوان تصمیم برای تمام مسئولین بگیرن و در تمام امرات دخالت دارن و نکته مهم که اینکه جایگاهی در بین مردم ندارن امروز به نام ... و در دفتر.... جلسه انتخاباتی میگیرن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
0
0
حرف دل همه مردم و دلسوزان شهرستان زدید.بازنشسته های سیاسی و اجتماعی که فاقدجایگاه اجتماعی هستند دیگر سکوت کنن و دیگر جلو پیشرفت شهرستان رو بخاطر خودخواهی نگیرن
رسواگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
0
0
یه سوال مهم و اساسی از این مشاورین بازنشسته بشه که معلوم بشه چند مرده حلاج بودن.جناب ... و عالیجناب هفت رنگ محبت بکنید بگید چند در صد جانبازی دارید؟ چند ماه سابقه جبهه و جنگ دارید؟اون زمانی که مردم جوان های رعنا خودشون رو برای پست و مقام شما در جبهه ها از دست میدادن شما کجا بودی؟خدا وکیل چی از جون شهرستان میخواید؟بچه هاتون که الحمداا..همه سرکارن.مدرک دکترا افتخاری هم بهت دادن.از صدقه سر نظام هم حقوق بازنشستگی میگیرید پس دیگه چه ... است.
دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
0
0
حاج اقا خرسند دوست ناشناس ما حرف خوبی زد انتخابات شورای شهر محک خوبی برای این بازنشسته اجتماعی و سیاسی بود.اینا دایه دار محبوبیت و خدمتگذاری به اصطلاح خودشون هستند.دیدید مردم چطور بهشون رای دادن نفر بیستم شدن یعنی قضاوت خدمتگذاری با مردم است پس بها دادن به این افراد جایی بسی تعجب
پاسخ ها
عباس دلاور رسواگر صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
خوب خودت کامت میذاری خودت هم میای تاییدش میکنی ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
4
1
محبوب قلب مردم دهقان ناصرابادی
پاسخ ها
شهروند کازرونی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
چه ربطی داشت؟
زور الكي نزن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
دهقان ناصرآبادي مهره سوخته از باند مشايي است
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
4
1
به امید خدا بعد از انتخاب دهقان ناصرابادی، سفارشات ... و ... برای مسولین دیگر جایگاهی ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
2
0
احسنت به امام جمعه محترم و ولایت مدار کازذون
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
0
ای کاش قبل از به فکر افتادن درمورد برگزاری جلسات انتخاباتی و مشکلات ان به فکر افراد ... و ... اطراف خودمان باشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
3
0
درود بر امام جمعه ولایتمدار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
0
اینطور نیست که شما میگید.... همیشه در قلب دشمنان جا داره
کاسب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
0
جریان جلسات پشت پرده چیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
3
1
فقط ،فقط ،فقط و فقط دکتر محسن مومن زاده
چون ایشان انسان بسیار بسیار با شخصیت و مهربان و دوست داشتنی و جدی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
0
خدمت امام جمعه محترم و خوانندگان سایت سلام و عرض ادب دارم.دوستان یا بانام یا بی نام اظهارنظرهای خوبی کردن.انشاا.. که این مطالب که نوشته شده در ارتباط با جلسات صحت نداشته باشه.البته مردم نسبت به این افرادی که جلسات برگزار میکنن شناخت کافی دارن و به امید خدا جواب انها را با رای قاطع به کاندیدا مورد قبول مردم میدن.این اقایون همینطور که دوستان فرمایش دادن جایگاهی در بین مردم ندارن پس جلسات اونا جای هیچ نگرانی نداره.همچنین که در شورای شهر نشون دادن که مردم اقبالی به اونا ندارن.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
0
2
ضمن تشکر از کازرون نما!
کسانی که در پست های مدیریتی نظام اسلامی خدمت می کنند اگر نیت خیر نداشته باشند قطعا جزو زیان کاران خواهند بود .
کسانی که از جایگاه خود سؤ استفاده می کنند بزرگ ترین خیانت کاران به شهدا و جانبازانند.
کسانی که به هر دلیل ، از نام و مقام مرتبط با ولایت و امام ره مایه می گذارند اما عملا در مسیر خلاف آنان گام بر می دارند قطعا دشمنان نظامند!
کسانی که با انجام تخلفات متعدد آن هم در جلوی چشمان مردم زجر کشیده می خواهند رای مردم را بربایند مطمینا سارقان مدرن نام دارند.
و ، کسانی که می خواهند در باره صدها هزار نفر مردم شهرستان در مرکز تصمیم گیری، فعالیت کنند اگر مرتکب امور خلاف شوند و مثلا با حل و فصل پرونده های قتل ، قاچاق مواد مخدر و ... از بازماندگان طلب رای نمایند قطعا خائنان به شهدا ، مردم ، علما ، ایثارگران و راه و روش حضرت امام ره و مقام عظمای ولایت امام خامنه ای خواهند بود.
و نهایتا کسانی که چشم بسته در کاروان متخلفین قرار می گیرند و بدون در نظر داشت مصالح عالیه نظام از کارچاق کنان متخلف حمایت انتخاباتی به عمل می آورند ، در فردای قیامت و روبروی شهدا و خوبان تاریخ بایستی پاسخ گوی بی تدبیری و بی توجهی خود باشند . یدالله فوق ایدیهم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
1
1
یکی از کاندیدا با کرایه کردن خودروهای تاکسی تلفنی از بخش ها و راه انداختن کاروان و رفتن به این بخش و اون بخش و دادن غذا فکر میکنه محبوبیت اینطور کسب میشه و مردم رو ... فرض کرده.دیگر با وعده های تو خالی برای بکارگیری نیرو و احدات پتروشیمی های مختلف و وانمود نمودن حمایت پدرخانم خود قصد رای اوری داره.دیگری بدون در نظر گرفتن سوابق ... و حمایت از ... و خان خان منشی و ... مردم و سوابق نه چندان موفق دوره مدیرکلی خود و ... به این و اون قصدتحریک افکار عمومی رو داره و دیگری.....،
علمدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
0
0
دیگه با این جلسات پشت پرده در چشم مردم ... میشید
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
0
1
مشخص کردن کاندیداهای متخلف و معرفی آنان به مردم کار خیلی مشکلی نیست اگر که :
1 - مسئولین مربوطه در کازرون واقعا تصمیم جدی داشته باشند تا از راه یابی این افراد به مرکز تصمیم گیری جلوگیری به عمل بیاورند.
2 - قانون مندی و رعایت قانون انتخاباتی از اصلی ترین وظیفه افرادی محسوب می شود که می خواهند به مرکز تصمیم گیری نظام بروند ، پس باید مصادیق افرادی که با پشت پا زدن به همه قوانین ، حق افراد و کاندیداهای قانون نگرا را زیر پا می گذارند را برای مردم تشریح نماییم.
3 - وقتی که مسئولین یا اطرافیان آنان بزرگ ترین کمک کننده به متخلفین انتخاباتی هستند و مقدمات معرفی آنان به آحاد جامعه را فراهم می نمایند و این مساله در جلو صدها هزار چشم !! اتفاق می افتد ، در این صورت نمی توان جز گسترش تخلف توسط متخلفین را انتظار داشت.
4 - راه های دیگری هم برای معرفی عملی متخلفین وجود دارد !، مثلا:
- از حضور خود و اطرافیانمان در پای سفره های مشکوک ، شبهه ناک و مخلوط به حرام متخلفین خودداری و جلوگیری نماییم.
- راه و روش شهدا ، امام ره ، مقام معظم رهبری ، ایثارگران و خانواده های متدینین را نصب العین قرار داده و از نشان دادن مسیر اشتباه ! به مردم و هم شهریانمان خودداری کنیم !
- در اظهارات و مواضعمان پیرامون افراد فاقد بصیرت و کسانی که از مسیر انقلاب و نظام فاصله دارند ثابت قدم باشیم و هر روز از این شاخه به آن شاخه نپریم !
- مواضعمان در « آشکار » و « پنهان » یکی باشد و اگر به دنبال آدم های پاک برای نمایندگی هستیم از « کم » یا « زیاد » بودن طرف داران آن کاندیدا واهمه نداشته باشیم !و در پایان توجه داشته باشیم که یدالله فوق ایدیهم.
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
0
0
از امام جمعه محترم خواهشمندیم بعنوان نماینده مقام معظم رهبری در شهرستان به کاندیداهای مشغول خدمت در هر سه قوه اخطار و برخورد در رابطه با تبلیغات غیر شرعی و غیر قانونی انجام دهند زیرا این افراد نقاط ضعف قانون را خوب یاد گرفته اند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را راحت دور می زنند و برای رسیدن به کرسی مجلس بدون ترس و نگرانی دست به هر اقدام ناشایستی می زنند. از یک کارمند دولت باید سوال شود که حقوق جنابعالی مگر ماهی چقدر است که دارد میلیاردی خرج می کند؟ پول ... و ... از کجا اماده که دارند هزینه می کنند؟ ملخک را نباید گذاشت چند بار بپرد . شورای نگهبان هرگونه کمک از طرف کاندیداهای نمایندگی مجلس را غیر قانونی می داند حتی کمک به مراکز دینی را .
مولا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
0
1
آغا سعید ، مخلص تمام بچه های جبهه و جنگ و دفاع مقدس هستیم و حاضریم اگه وارد صحنه انتخابات شدند با تمام امکانات کنارشون باشیم. مشکلات مردم جز با اقدامات بسیجی گونه نیروهای ارزشی امکان پذیر نیست چرا که تا به حال هر چه بدبختی کشیدیم از افرادی بوده که با نگاه تجاری و معاملاتی وارد رقابت شدند و پس از ورود به مجلس هم همه چیز را در بازار فروختند.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
1
این افراد با این طرز تفکراتشون باعث اختلاف بین امام جمعه وقت حاج اقا ایمانی با گروهای سیاسی شهرستان شدن،اونا فکر میگردن انقلاب متعلق به اونا هست در صورتیکه نه سابقه انقلابی و نه دفاع مقدس رو داشتن،پس چرا این توهم برشون داشت که خود را صاحب انقلاب و شهرستان دونستن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
1
مرگ بر منافق .مرگ بر منافق .مرگ بر منافق.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
2
یکی از کاندیداها پس از ناکامی در دوره قبل از صبح روز بعد از انتخابات کار خودش را آغاز کرد و هیچ خانه ای در کل شهرستان کازرون نیست که نرفته باشد و صله ارحام نکرده باشد و در اکثر مراسمات درگذشتگاه رفته است.نامبرده بسیار کسب ثواب می کند و ادم مومنی است!!! حتما رای بدهید. البته اگه تعداد روزهای کاری مجلس را با تعداد افرادی که نامبرده به آنها قول و وعده توخالی داده مقایسه کنید متوجه خواهید شد که اگر هر روز به کار یک نفر برسد، فقط تعداد اندکی از افراد را پوشش می دهد و دیگران گول خورده اند.... به همین راحتی... البته اگر در این دوره هیچ کار دیگری نکند و فقط کار نامبردگان را انجام دهد. صرفا جهت اطلاع.....
شهروند کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
با سلام
واحترام به همه نظرات به جای عزیزان منتقد.
هستند در بین این عزیزان بازنشسته کسانی که قبل از انقلاب، بخاطر اهداف انقلاب و اجرای فرامین بنیانگذار جمهوری اسلامی ماهها در زندان ها بسر می بردند و از خانه و کاشانه خود بدور بودند و مورد ضرب و شتم در زندان ها قرار گرفتند و چه توهین ها که نشنیدند
اگر کمی منصافانه قضاوت کنیم شاید شدت برخورد و لحن بد خود رو با این عزیزان کمتر کنیم ضمن اینکه جوانان متعهدی هم هستند که میتوانند در راستای اهداف انقلاب اسلامی و سیره امام خمینی ره در کنار امام جمعه محترم و نماینده ولی فقیه در این شهرستان خدمت صادقانه تری کنند

ضمنا بنده نه بردار نه خویشاندان این عزیزان هستم فقط جهت اطلاع دوستان منتقد و دلسوز این مطلب رو گذاشتم

خدایا
ما را در مسیر بصیرت و آگاهی قرار بده .
آمین
پاسخگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
شهروند محترم کازرونی،بحث اصلی همینه این افراد که مثل بختک از اونا نام برده میشه نه سابق زندان و نه از خانه و کاشانه خود دور شدند و نه مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند.اینا برای راحتی خودشون در کنار خانواده محترمشان در حال استراحت بودند.علت این بحث ها اینه که این افراد در زمان نیاز کشور به جهاد کجا تشریف داشتند،چطور وجدان اونا بهشون اجازه داد در تابستان که جوانان و پیرمردان دلیر مرد ایران اسلامی در گرمای سوزان خوزستان در حال نبرد بودند چطور زیر کولر در کنار خانواده استراحت می کردن یا در سرمای زیر صفر درجه کردستان در کنار بخاری منزل در حال خوردن لبو و شغلم خود بودن .خودتان قضاوت کنید اگر به وجدان بیدار داشته باشن،شبها از عذاب وجدان خوال به چشمانشان نمی امد.هر روز که بعد از جلسات به سمت خانه و کاشانه خود می رفتند و عکس جوانان را در بلوارهای شهر میدیدن چطور احساس ارامش می کردن،چطور می توانن در چشم پدر و مادر شهدا نگاه کنن و برای انان از روی هوا و حوس تصمیم بگیرن،به کدامین حق به خود اجازه میدهند.
پاسخ ها
شهروند کازرونی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
جناب پاسخگوی عزیز
من هم موافقم که افرادی هستند که نباید در دفتر امام جمعه محترم باشند و هستند جوانان عزیز و قوی فکری که راه کارهای خوبی میند
ولی ما بر سر دوراهی قرار گرفتیم
جوانان دارای فکر خوب و عالی ولی بعضا بی اطلاع از اهداف انقلاب و امام راحل (ره)

یک منتقد وقتی فردی رو نقد میکنه باید جایگزین بهتر و منطقی تر هم داشته باشه
که در جامعه ما متاسفانه فقط منتقد هست
و کمتر نظریه پرداز داریم
خدا عاقبت همه ما رو ختم به خیر بگرداند

اللهم وقفنا تحب و ترضی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
کسانی که برای بقا خودش شهرستان رو به ته چاه می برد و جلو پیشرفت شهرستان رو میگیرد فردای قیامت باید پاسخگو باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
بیش از سی سال این اقایون تصمیمات شهرستان رو گرفتن این شده که عقب ماندگی از در و دیوار شهر می باره، یه بار دخالت نکنید تا دلسوزان واقعی وارد عمل شوند تا ببینید به چی میگن پیشرفت
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
من بعنوان یه جوان که با برخی از این بازنشستگان دفتر امام جمعه محترم و حزب بازار ارتباط داشته م خودم شاهد برخوردهایی با قشر جوان بوده م که اصلا در حد تحمل یه جوان نیست، برخی از این بازنشستگان، بازنشسته نیستند ورشکسته سیاسی هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
0
چه اصطلاح زیبا :بازنشسته سیاسی = ورشکسته سیاسی
مختاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
1
1
مشکل ، کاندیداها نیستند بلکه مشکل اصلی کسانی هستند که زمینه ی تخلف این کاندیداها را فراهم می نمایند ! مسئولین باید از خودشان بپرسند چرا افراد پاکی مانند دکتر دهقان فرد که هم دارای بالاترین تحصیلات حوزوی ، بیش ترین سابقه حضور در دفاع مقدس و همچنین بیش ترین سابقه حضور در پست های مدیریتی کلان کشوری و بین المللی است را رها می کنید و در مقابل به کسانی میدان می دهید که نه تنها هیچ گونه سابقه ای در آوردگاه های حساس نظام نداشته اند بلکه آشکارا همه قوانین و مقررات را زیر پا می گذارند و به ریش بچه های حزب اللهی و ولایتی هم می خنددند! بر همین اساس و بنا به مثال معروف « خود کرده را تدبیر نیست» . وقتی که همین مسئولین پای سفره شبهه ناک و بعضا حرام تعدادی از کاندیداهای متمول می نشینند و دو لپی ! به خوردن و آشامیدن مشغول می شوند ؟! چه انتظاری از مردمی دارند که گاها حتی به همین یک وعده غذا نیز محتاج هستند.ولی باید مطمئن باشیم که « یدالله فوق ایدیهم ».
جوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
1
کامالا درسته، به کسانی که در یه انتخابات ساده مثل شورای شهر نفر بیستم میشوند و هیچ یک از اعضا لیست انتخاباتی حزب متبوعشان رای نمیاره ورشکسته سیاسی گویند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
0
دوستان می توانند به عنوان دلسوزان شهرستان و به عنوان یک فریضه الهی که امربه معروف و نهی از منکر می باشد علت تنفر مردم از این اقایون رو من باب تذکر وتلنگری برای انان در نظرها بیان کنند؟؟؟؟؟
درست کار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
1
1
برا من هم این سئوال پیش اومده که اگه آغایون می گند ما دنبال یه فرد ولایتی و دلسوز و متخصص برا نمایندگی شهرستانیم چرا خودشون و اطرافیانشون شب و روز دنبال همین افراد متخلف اند ولی یه شخصی مث آغای حاج دهقان فرد را رها می کنن و حتی زمینه برا حضور و معرفی ایشون رو هم از بین می برن ؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
0
واقعا برای این اقایون متاسفم که هنوز متوجه نشدن که مردم به انان هیچ توجهی نمیدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
1
0
راستی این مدرک دکترا افتخاری که بهت دادن بابت چی هست؟
۱.سابقه قبل از انقلاب
۲.زندان سیاسی رفتن
۳.سابقه جبهه دار بودن
۴.درصد جانبازی داشتن
۵.خانواده شهدا بودن
۶.سطح سواد بالا
۷. مرد دار بودن
۸.محبوبیت در دل مردم
۹.محور وحدت بودن
۱۰.انجام دادن کارهای عام المنفعه
۱۱.سوابق متعدد مدیریتی
بینی و بین الله خودت بگو بجز یک مورد که هنوز صحت ان هم معلوم نیست که اونم به گفته خودت باز کردن حساب بانکی جهت ستاد پشتیبانی جبهه چی بوده برای این شهرستان؟!؟!؟!؟!؟!؟!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
0
0
با سلام،به گفته بعضی از دوستان به گوش ما رسیده که بعضی از کاندیداهای مجلس به دفتر ... رفته و آنجا به گرما از آنها استقبال می شود و حتی برنامه های شام یا نهار آنجا صورت می گیرد، جالب اینجاست که اسامی این کاندیدا کسانی هستند که از همین العان به صورت علنی و غیر مجاز هزینه های سنگین و پول های هم گفتی در سطح شهرستان هزینه می شود لذا اگر این صحبت ها واقعیت باشد باید ... این مراسمات را تعطیل کند
سايتي كه بايد مستقل باشد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
1
سايت محترم كازرون نما
اگرچه مي دانم اين كامنت را بارگذاري نمي كنيد اما ...
چرا اخبار مربوط به جهاد كشاورزي شهرستان كازرون را با تاكيد و توصيه حاج آقا خاص حذف كرديد شما شرعا و قانونا بايد امانت داري كنيد والا سايت شما سايت تشريفاتي و سفارشي خواهد بود
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام. 
خوشبختانه هیچگاه (حداقل در مدت یک سال و نیمی که بنده مدیر سایت بوده ام) هیچ خبری نه به توصیه کسی منتشر و نه به توصیه کسی از روی سایت حذف شده است. تمامی اخبار یا از سوی روابط عمومی ها ارسال می گردد که ما کاملا اختیاری و براساس ارزش و اهمیت و اولویت خبر آنها را در صفحات و سرویس های مختلف منتشر می کنیم و یا خبرها از خبرگزاری های رسمی مانند مهر، ایرنا، فارس، تسنیم و ... گرفته می شود و بخشی هم توسط عکاسان و خبرنگاران همکار با سایت تولید می گردد که باز هم هیچگونه و فشار و توصیه ای نیست.
حال ممکن است خبر مورد نظر شما به دلیل ترتیب اخبار از صفحه اول خارج شده باشد، ولی در صفحات داخلی و سرویس های مختلف خبری قابل دسترسی است. اگر هم به صورت مصداقی بفرمایید بهتر می توانیم پاسخگو باشیم.
شاد باشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
واقعیت گرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
3
1
دوستان گرامی ، قدر حاج آقا خرسند امام جمعه ولایتمدار محبوب و شجاع شهرستان کازرون بدانید . در خصوص عزیزانی که در دفتر ایشان فعالت میکنند بایستی عرض کنم . چرا دور قبل این اقلیت روی این عزیزان بحث نمیکردند چون همراه خودشان می دیدند . البته این عزیزان با مردم حرکت میکنند در چارچوب اهداف نظام مقدس و هر کجا احساس کنند احاد مردم شهرستان از شخصی ( مسول ) ناراضی هستند از آن حمایت نمیکنند . عزیزان در دفتر واقعا در راستای امورات فرهنگی ، نماز جمعه ، امورات مردم زحمت میکشند نباید نسبت به آنها برخورد ناشایست کرد . یکی از دوستان در دفتر میشناسم چون با امام جمعه و مردم است و با یک شخص خاص که مهره سوخته است ، نیست مورد هجمه اطرافیان کم رنگ آن یک نفر قرار گرفته . اتفاقا بسیار فعال و زرنگ هستند . و کاری به مسائل حاشیه ای ندارد . با این حال که میدانستند نماینده دفتر است با بی احترامی با ایشان برخورد کردند . و الان خودشان با افراد ناموجه به ییلاق و قشلاق میروند . با سرمایه دار میچرخند . شعار استفاده و حمایت از سرمایه دار میدهند ولی .... خودتان میدانید ! الان همه میدانیم قدر و منزلت افراد را . امام جمعه عزیز مومن و هوشیار است و میداند هدف از تخریب بعضی عزیزان دفتر توسط ... چیست . در آینده خواهیم دید نماینده مردمی و مردم چه حمایتی از مردم و ارزشها و مقام شامخ روحانیت و امام جمعه عزیز خواهند کرد . و به شعار هرکه با ما نیست بر ماستکه یک شعار آمریکایی است نباید توجه کرد . ملاک ولایت و رهبری ، نظام مقدس ، خدمت به مردم باید باشد . وسلام
جعفرقلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
0
0
این افراد همیشه سعی داشتن اب رو گلی کنن و یه اختلاف ساده رو اینقدر کش میدن تا بزرگ بشه بعد از طریق به اهداف ... و ... خود میرسن یا اینکه خودشون رو بعنوان رابط وسط و دلسور قرار میدن .
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
0
خدا از ادمهای که بخاطر بقا خودشون اینده یه شهرستان رو خراب میکنن نمی گذرد اقای ... و عالیجناب هفت رنگ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
0
هرکس به شهر و دیار خود بخاطر هوا و هوس خیانت کنه،انشاا.. در همین دنیا تاوان خیانتش رو بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
0
ﺑﻌﻀﻰ ﻭﻗﺘﻬﺎ ﺑﻪ ﺟﺎﻯ ﺟﺮ ﻭ ﺑﺤﺚ ﮐﺮﺩﻥ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﻃﺮﻑ
ﻧﮕﺎﻩ ﻣﻴﮑﻨﻢ ﻭ ﺗﻌﺠﺐ ﻣﻴﮑﻨﻢ ﮐﻪ ﺍﻳﻦ ﺣﺠﻢ ﻭﺳﻴﻊ ...
ﻭ ... ﭼﻄﻮﺭ ﺗﻮﻯ ﮐﻠﻪ ﺍﻯ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﮐﻮﭼﮑﻰ ﺟﺎ ﺷﺪﻩ؟
واقعا تعجب نکنید از این افراد
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
0
مجلس در راس امر است وشرکت در انتخابات تکلیف الهی .عزیزان فصای کشور کم کم انتخاباتی استوهرچه به اسفند ماه نزدیک میشویم ای فضا پر رنگتر میشود واین امر مختص شهرستان مانیست کل کشور وشهرستانهای دیگر هم این حال وهوا رادارد .میتینگهای انتخاباتی احزاب ,جناههای سیاسی فعال کشور همه وهمه در این عرقه فعالند باید به کسانی که از هم اکنون فعال این عرصه هستند وایجادشور ونشاط در بین مردم میکنند وزمینه حضور آنهارادر پای صندوقهای رای فراهم میآورند وابهت ایران اسلامی رابه رخ دشمنان میکشند ،دست مریزاد گفت .الحق اینان سربازان خط مقدم برای دفاع از کیان کشورند .برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای ولبیک به ندای رهبر عزیزمان تبلیغ کرد .عده ای باهزینه شخصی بعنوان کاندیدا در این عرصه حاضرند ووفعالیت میکنند .مهم حضور حداکثری مردم در دوانتخابات هفتم اسفند است که این کاندیداها زحمتش رامیکشند .مثل دوره های قبل بالاخره یکی انتخاب میشه ودور تسلسل ادامه میابد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
0
0
یکی نیست بگه اقای ... تو که به همه خاصته های مردم قول مدی. اخه مگه بوجه کشور دست تو است با بو جه شهرستان کازرون نصف خرابی های ... هم درست نمی شه . پس سعی کن اگه چیزی شدی که اثلا نمی شی دور جاده تو ... سندلی هم نصب کن تا راحت تر بتونن به ماشین های تو جاده متیلک به پرونند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳