پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
نمایش “شب واقعه” به نویسندگی دکتر محمد عارف و کارگردانی محمد رضا پشنگیان روز دوشنبه ۱۸ آبان ساعت ۱۸:۳۰ میزبان عکاسان و خبرنگاران خواهد بود.

به گزارش دریافتی کازرون نما، نمایش "شب واقعه” به نویسندگی دکتر محمد عارف استاد دانشگاه و نویسنده و منتقد برجسته کازرونی، از ۱۷ آبان ماه به مدت ۱۵ شب ساعت ۱۸:۳۰ در سالن پرواز به روی صحنه می رود. داستان نمایش "شب واقعه” در مورد خولی است که بعداز فاجعه دردناک کربلا هدیه ای گرانبها را هدف رضایت عبیداله ابن زیاد و رسیدن به کاخ آروزهای خود وارد خانه اش می کند و زنانش که یکی دوستدار اهل بیت اما روشندل و دیگری بینا اما کوردل و در پی آمال و آرزوهای دنیوی خود است اما بی خبر از اقدام وحشتناک خولی بتدریج خود را در دامن حلیمه ای می یابد که حتی با نابینایی خود بینا تر و آگاه تر از زمان خود است و این بزرگی روح خود را از مولا و سرورش حضرت ابا عبداله حسین (ع) می داند. درگیری خولی و همسران خود قصه ای دراماتیک را رقم می زند و در نهایت …

محسن صفری ، مهتاب شکریان ، سمیه سلمانی به عنوان بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. حمید فضل اله ، سحرهنرور ، فریدگلریز ، نفیسه شفیعی ، میثم اسدی ، مرجان محمد اسماعیلی ، سحر سادات ، سجاد صادقی ، مونا گرگانی و سجاد صادقی گروه حرکات فرم این نمایش هستند. همچنین مهدی مقیمی اسفند آبادی ، محسن صفری (دستیارکارگردان و برنامه ریز) ، کانون تبلیغاتی اوژن آو (مجری طرح) ، مهدی مقیمی اسفندآبادی (مدیرتولید) ، سمیه سلمانی (طراح صحنه ولباس) ، حمید فضل ا… (طراح حرکت و فرم) ، نفیسه شفیعی (منشی صحنه) ، رامین عبدالهی (آهنگساز) ، میترا محمد اسماعیلی (مدیر روابط عمومی و بازرگانی) ، محمد حق جو (مشاور رسانه ای) ، فرزانه کریمی (طراح پوستر و بروشور) ، عباس شاهچراغی ، امید عرفانی (عکاس) و گروه هنری ارنیکا به عنوان تبلیغات مجازی با این گروه همکاری می کنند.

سالن پروار در خیابان پیروزی، روبروی متروی پیروزی ،مجتمع فرهنگی و هنری امیر سرتیپ احمد واعظی واقع شده است

نمایش

نویسنده: سرویس فرهنگی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷