پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۳۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۳

9 آبان ماه جاری مطلبی تحت عنوان نقدجلسات مجازی کاندیدهای احتمالی مجلس که توسط آقای نیما نجفی به ایمیل سایت ارسال شده بود در این سرویس و بخش مقالات انتشار یافت. شب گذشته نیز پیامی از طرف شخصی به نام آقای حامد اسدی در ذیل این مطلب درج گردید مبنی بر اینکه آن مطلب کپی برداری از مقاله ایشان است. بررسی های ما و عدم دفاع آقای نجفی نشان داد که ادعای آقای اسدی صحت دارد. لذا ضمن برداشتن مطلب یادشده از صفحات سایت، توضیحات ارسالی توسط آقای حامد اسدی نویسنده اصلی مقاله مربوطه به شرح زیر خدمت خوانندگان محترم ارائه می گردد.

همچنین اگرچه کازرون نما در این کپی برداری نقشی نداشته و تنها به انتشار مطلب ارسالی توسط مخاطبان سایت اقدام نموده که امری متعارف می باشد و نیز به استناد درج همین مطلب در سایت چنار آنلاین به نام "نیما نجفی" آن را در صفحه مقالات انتشار داده، اما برخود لازم می داند از اشکال پیش آمده از آقای حامد اسدی و نیز همه مخاطبین خود عذرخواهی نماید. قطعا کازرون نما تدابیری را برای جلوگیری از تکرار چنین مواردی در آینده اتخاذ خواهد نمود.

علی بحرانی  - مدیرکازرون نما

بسمه تعالی

مدیران مسئول محترم پایگاه های وزین خبری تحلیلی کازرون نما و چنارآنلاین
با‌ سلام

احتراماً؛ با توجه به درج مطلبی با عنوان « نقد جلسات مجازی کاندیدهای احتمالی مجلس » با قلم نیما نجفی به تاریخ 9 آبان، جهت محفوظ ماندن حق نویسنده و به سرقت رفتن این مقاله توسط شخص نامبرده لازم به توضیحات و ارائه مستنداتی پیرامون این موضوع جهت تنویر افکار خوانندگان گرامی شهرستان فرهیخته کازرون می باشد لذا جهت درج در آن سایت ها حضورتان ارسال می گردد.

ابتدا مستندی دال بر این سرقت علمی اعلام میکنم که نوشته فوق الذکر با لینک «دینگ دینگ واتساپ پیام کاندید احتمالی مجلس »با قلم حامداسدی درسایت خبر نورآباد و دیارممسنی درتاریخ 28  مهرماه منتشر شده و اگر دراین زمینه به تاریخ منتشر شده این مطلب درسایت کازرون نما وچنار انلاین توجه کنید درتاریخ  9آبان ماه می باشد و ادعای بنده کاملا در این زمینه صدق می کند که سرقت مقاله از طرف جناب نیما نجفی بوده است.

ثانیا در عصر انفجار اطلاعات و تکنولوژی که فضاهای مجازی امکان برداشت هر گونه نوشته یا مطلبی را از این فضا فراهم کرده، روشن است صاحبان آثار نیز این حق را برای خود قائلند که با ذکر منابع و رفرنس های لازم یک کار تحقیقی و در خور توجه انجام دهند.

ثالثا همانگونه که مستحضرید کار نویسندگی سختی های رنج آور ذهنی دارد و به این سختی کاملا اشراف دارید که یک رویه علمی، طبیعی و متداول در همه ی دنیا این چنین به سختی جمع آوری میشوند.

لذا از محضر مدیران محترم این رسانه ها درخواست دارم که با نگاهی معقولانه این اصل را پذیرا باشند و نویسنده محترم هم از باب روشن کردن افکار عمومی به این اشتباه خود به کپی برداری بودن نسخه انتشاری در سایت های فوق اعتراف کند تا خدای ناکرده دراین میان دلی آزرده نشود.

لینک آرشیو خبرنورآباد:

http://noorabad.com/fa/news/1779 دینگ-دینگ-واتساپ-پیام-کاندید-احتمالی-مجلس

14آبان93

حامداسدی

رونوشت:

v      پایگاه خبری دیارممسنی

v      پایگاه خبری اطلاع رسانی خبرنورآباد


نویسنده: کازرون نما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
غریب فاضل نیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
0
4
با سلام و احترام خدمت همه همشهریان عزیز و با تشکر از مدیریت محترم سایت کازرون نما که با شجاعت تمام نسبت به موضوع سرقت علمی انجام شده اقدام نمودند.
واقعیت این است که مدت هاست به دلایل گوناگون قلم فرسایان زبردست و صاحب نظر و فرهیخته شهرستان قلم را در غلاف کرده اند و گوشه نشینی را اختیار کرده اند و همین مسئله زمینه را برای جولان برخی قلم بدستان ناپخته که به دنبال رشدی بادبادکی هستند فراهم اورده است.
هم ازاین رو بار ها و با رها شاهد انتشار مطالب و به اصطلاح مقالات بسیار سخیف و کم محتوی که در برخی موارد نیز اشکارا کپی برداری شده از سایت های دیگر بوده و نه تراوشات ذهنی نویسنده در برخی سایت ها ی اینترنتی شهرستان بوده ایم که لازم است مدیران محترم این سایت ها دقت لازم را در این خصوص بخرج بدهند.
با احترام.
فاضل نیا- دانشیار بخش جامعه شناسی و برنامه ریزی اجتماعی دانشگاه شیراز
حامداسدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
1
1
باسلام امیدوارم مدیر سایت چنارآنلاین به کار اشتباه خود اعتراف کند و الا شکایتی مکتوب تقدیم هییت نظارت بر رسانه هی کشوری ومعاونت مطبوعاتی استان فارس خواهم کرد که نیمانجفی مدیراین سایت دراین زمینه ضربه سنگینی را می بینند تا پایان روزکاری شنبه منتظرخواهم ماند.امیدوارم که به خود بیاد وتوضیحاتی را ارائه دهد.کوچک همه شما عزیزان حامداسدی ممسنی
پاسخ ها
نیما نجفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
لینک متن کامل عذرخواهی :
http://chenaronline.ir/12334
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷