پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۳۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
فرمانده سپاه کازرون در دیدار با فرمانده واحدهای پیشگام:
سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی گفت: بسیجی کسی است که حاضر است در هر عرصه ای که ورود می کند از همه چیز خود برای رسیدن به اهدافش که اهداف انقلاب اسلامی است بگذرد، همچون شهید فهمیده که جانش را برای دفاع از کشور و اسلام فدا کرد.

به گزارش کازرون نما، به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی مسئولین حوزه شهید فهمیده و واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی خواهر و برادر در قالب طرح جوانه های امید با فرمانده سپاه کازرون دیدار کردند.

فرمانده سپاه کازرون الگوی دانش آموز بسیجی را شهید فهمیده نوجوان سیزده ساله دانست و خاطرنشان کرد: بسیجی کسی است که حاضر است در هر عرصه ای که ورود می کند از همه چیز خود برای رسیدن به اهدافش که اهداف انقلاب اسلامی است بگذرد، همچون شهید فهمیده که جانش را برای دفاع از کشور و اسلام فدا کرد.

بسیجی همه چیز خود را فدای انقلاب می کند

شرفی با اشاره به تلاش برخی افراد جاهل برای زنده کردن نمادهای طاغوتی در مدارس اظهارداشت: بسیج دانش آموزی به عنوان یک نهاد توانمند و گسترده باید در مقابل چنین جریانات و تفکراتی که قصد دارند فرزندان این ملت را از آرمان های انقلاب دور کنند بایستد و اجازه ندهد فرهنگ غربی در مدارس ریشه بدواند.

وی در ادامه به وجود اختلاف نظرها و سلایق گوناگون در کشور اشاره کرد و بیان داشت: هیچ گاه نباید توقع داشته باشیم همه ابزارهای مدنظر ما فراهم باشد و حتی گاهی با افرادی مواجهه می شویم که نه تنها کمکی نمی کنند بلکه مدام سد راه می شوند اما نباید از ادامه راه نومید شد و با تمام توان باید موانع را کنار زد.

شرفی فرمانده واحدهای مقاومت را به تقویت بنیه علمی توصیه کرد و عنوان داشت: ما نمی خواهیم دانش آموزی با معدل 19 وارد بسیج شود و پس از مدتی با افت تحصیلی روبه رو شود، چنین اتفاقی به معنای پس رفت است و اگر مسئول واحدی درس را اولویت چندم خود قرار دهد به درد بسیج نمی خورد.

بسیجی همه چیز خود را فدای انقلاب می کند

این مقام مسئول در ادامه افزود: پس از جنگ تحمیلی مشاهده می شد که گاها افرادی مسئولیت های کشور را بر عهده می گرفتند که اعتقاد چندانی به انقلاب نداشتند و زحمتی برای این کشور نکشیده بودند و با کمال وقاحت به رزمندگان می گفتند خب زحمت کشیدید اما حالا که جنگ تمام شد بروید کنار و اداره کشور را به ما واگذارید.

وی با بیان اینکه ما نیروی تنبل و درس نخوان نمی خواهیم تصریح کرد: اکنون نباید اجازه دهیم چنین اتفاقاتی در قالب های دیگر تکرار شود و راه آن تقویت بنیه علمی نوجوانان و جوانان مومن است تا مدیریت آینده کشور را بر عهده بگیرند.

بسیجی همه چیز خود را فدای انقلاب می کند

در پایان نیز تعدادی از مسئولین واحدهای بسیج دانش آموزی نظرات خود را پیرامون مسائلی از قبیل نحوه همکاری مدیران مدارس با واحدهای مقاومت، هجم زیاد کاغذ بازی، زمان نامناسب اعزام به اردوی راهیان نور، ساماندهی هیأت مذهبی دانش آموزی، ایرادات مستند سازی فعالیت ها، حذف کمک هزینه راهیان نور از جانب آموزش و پرورش بیان نمودند.

منبع: تنویر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خیاط
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
0
0
بسیج مدرسه عشق است . بسیج دانشگاه ایثار است . بسیج حافظ انقلاب و خون شهداست . بسیج استکبار ستیز است . بسیج سدی پولادین در مقابل نفوذ دشمن و استکبار است . بسیج درخت استقامت و میوه اش اقتدار و غیرت و عزّت است .
بی شناسنامه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
0
0
افعال رو اشتباه گذاشتی.آخرش است نیست بود هست...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳