پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
امام‌جمعه موقت کازرون:
خطیب موقت نماز جمعه کازرون گفت: آمریکا تا به خوی استکباری خود ادامه می‌دهد ملت ایران شعار «مرگ بر آمریکا» 13 آبان ماه را بالنده‌تر از سال‌های پیش سر می‌دهد.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمدجواد عزمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کازرون با گرامی‌ داشت 13 آبان ماه روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) اظهار داشت: امروزه نظام سلطه به‌ویژه آمریکای جنایتکار هم‌چنان به حیات غاصبانه و درنده‌خویی خود ادامه می‌دهد و به دنبال نفوذ و فتنه‌انگیزی در جهان اسلام است بنابراین چنین نظامی قابل‌اعتماد نیست.

وی بابیان اینکه بنیاد آمریکا با عهدشکنی و خودبرتربینی شکل‌ گرفته است گفت: تکلیف دولتمردان این کشور توسط سرمایه‌داران صهیونیستی و یهودیان ازخدابی‌خبر تعیین می‌شود و به‌نوعی آلت دست و فرمان‌بردار آنان است.

امام‌جمعه موقت کازرون به نقش آمریکایی‌ها در ترورهایی که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در کشورمان صورت گرفته اشاره کرد و افزود: این کشور ظالم و ستمگر است و در بدو پیروزی انقلاب اسلامی صدام ملعون و دیگر کشورهای مرتجع عربی را وارد جنگ با ایران کرد و در مذاکرات هسته‌ای نیز هرچه دست‌وپا زد که شعار مرگ بر آمریکا را از اذهان ملت ایران بزداید نتوانست کاری از پیش برد.

عزمی ادامه داد: تا آمریکا از خوی استکباری و نظام سلطه‌گری خود دست نکشد ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا را هرسال بالنده‌تر از سال‌های پیش سر خواهد داد.

وی هشتم آبان‌ماه روز پدافند غیرعامل را گرامی داشت و تصریح کرد: حفظ قدرت دفاعی و بنیه نظامی یکی از تأکیدات امام راحل بوده و با توجه به سوق‌الجیشی بودن کشورمان ازلحاظ تنوع اقلیم آب‌وهوایی، منابع غنی نیروی انسانی و مملو از نعمت‌های سرشار خدادادی در دنیا عقل حکم می‌کند که از یک قوه عظیم و مستحکم دفاعی بهره‌مند باشیم.

امام‌جمعه موقت کازرون بابیان اینکه غفلت از بنیه دفاعی کشور تهاجم و تجاوز دشمنان را در پی خواهد داشت، متذکر شد: برای اینکه کشورمان از توطئه‌های رنگارنگ دشمنان درامان باشد باید بنیه دفاعی درنهایت توان شکل گیرد تا هیچ دشمنی جرئت چپ نگاه کردن نداشته باشد.

عزمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا دشمن ما و نظام ما است گفت: این کشور امروزه مظهر کامل استعمار نو است و هیچ بهره‌ای از اخلاقیات انسانی نبرده و از هیچ جنایتی نیز در دنیا ابایی ندارد و دائم در پی اجرای نقشه‌های شوم خود است.

وی اختلاف‌افکنی در میان قومیت‌ها ازجمله ترک، لر، عرب و کرد و... و مذاهب شیعه و سنی را یکی از نقشه‌های شوم آمریکای جنایتکار برشمرد و اذعان داشت: آمریکا با اختلاف‌افکنی در دنیا به دنبال برآوردن منافع خود و تأمین امنیت اسرائیل غاصب است.

امام‌جمعه موقت کازرون صدور حکم اعدام شیخ نمر توسط کشور عربستان را محکوم و تصریح کرد: جرم این عالم روحانی جز روشنگری چه بوده و به چه گناه و فسادی دست داشته که سزاوار حکم اعدام است.

عزمی در پایان به رژیم پلید آل سعود گوشزد کرد چنانچه دست به خون این عالم روحانی دراز کند و وی را در راه هدفش که همان عزت‌بخشی به شیعیان و نگاه‌داشتن حرمت بقیع است به شهادت برساند صدها روحانی دیگر راه آن را ادامه خواهند داد و شیعیان ساکت نمی‌نشینند و پیامد بدی برای آنان رقم خواهد خورد.

نویسنده: سرویس سیاسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳