پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۲۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
با همکاری بخشداری، شهرداری و تعدادی از دانش آموزان:
در اقدامی زیبا و فرهنگی، به ابتکار مهندس علوی بخشدار و مهندس رضایی شهردار بالاده، کارکنان بخشداری و شهرداری این شهر به همراه شهردار و بخشدار و تعدادی از دانش آموزان شهر بالاده، محیط اطراف امامزاده سید کمال الدین و گلزار شهدای بالاده را از ظروف پلاستیکی و زباله های به جا مانده از عزادارن پاکسازی و زیبا سازی نمودند

به گزارش کازرون نما، مهندس سید مجتبی علوی بخشدار جره بالاده در حاشیه این مراسم هدف از این کار را فرهنگ سازی و کمک و همکاری و همیاری مردم در تمیز نمودن محیط زیست عنوان نمود و افزود این افتخار بزرگی برای ما است که بتوانیم خدمتگذار عزاداران حضرت سیدالشهدا (ع) باشیم و امیدواریم با این کار گوشه ای از گرد و غبار عزاداران حسینی بر ما نیز بنشیند و شفاعتمان نماید

ظروف پلاستیکی باقی مانده از عزاداری عاشورا در شهر بالاده پاکسازی شد + عکس

علوی در عین حال این کار را اقدامی فرهنگی در جهت سالم سازی و تمیز نمودن محیط زیست و کمک نمودن همه اقشار جامعه در این امر حیاتی دانست و از مردم و به خصوص اهالی بخش خواست تا سرحد امکان زباله های کمتری تولید نموده و زباله های تولیدی را نیز از مبدا جداسازی نمایند تا بتوان زباله های قابل بازیافت را بازیافت نمود.

ظروف پلاستیکی باقی مانده از عزاداری عاشورا در شهر بالاده پاکسازی شد + عکس

ظروف پلاستیکی باقی مانده از عزاداری عاشورا در شهر بالاده پاکسازی شد + عکس

 همچنین مهندس رضایی شهردار بالاده نیز گفت: با توجه به اینکه مراسم عزاداری عاشورای حسینی در شهر بالاده به محل امامزاده سید کمال الدین و گلزار شهدای این شهر ختم می شد، و عزاداران در این محل تجمع نمودند، به ابتکار شهرداری و با کمک کارکنان و کارمندان شهرداری و بخشداری بالاده و تعدادی از دانش آموزان اقدام به این عمل خداپسندانه نمودیم تاضمن پاکسازی محیط، از زحمات پاکبانان در طول سال و به خصوص در این ایام قدردانی نماییم و از مردم و شهروندان نیز می خواهیم که پاکبانان این افشار زحمتکش و شریف را از خود بدانند و با تولید زباله کمتر و جداسازی زباله قابل بازیافت از منزل، علاوه بر حفاظت از محیط زیست، از پاکبانان این انسانهای زحمت کش نیر قدردانی نمایند.

ظروف پلاستیکی باقی مانده از عزاداری عاشورا در شهر بالاده پاکسازی شد + عکس

ظروف پلاستیکی باقی مانده از عزاداری عاشورا در شهر بالاده پاکسازی شد + عکس

ظروف پلاستیکی باقی مانده از عزاداری عاشورا در شهر بالاده پاکسازی شد + عکس



نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
0
0
آقای کازرون نما لطفا اسم کسی ک عکس رو هم گرفته ثبت کنید همینجوری عکس از سایت بالاده نیوز بر میدارید این عکس ها رو من گرفتم
مدیر پایگاه
باسلام
دوست عزیز عکس های مورد اشاره توسط روابط عمومی بخشداری برای سایت ارسال گردیده که مستندات آن هم موجود است و کازرون نما به صورت مستقیم از سایت بالاده نیوز عکسی برداشت ننموده.
البته پس از اعلام شما، بنده سایت بالاده نیوز را بررسی نمودم. عکسها با نام  "میلاد جوکار" در آن سایت با لگوی یک سایت خبری دیگر وجود داشت. اما مساله اینجاست که بخشداری پس از انعکاس این مساله و ادله همچنان اصرار دارد که عکس ها توسط اعضای بخشداری گرفته شده است. 
با این حال به استناد عکس های منتشره در "بالاده نیوز"، ما نام عکاس را مطابق آن در ذیل تصاویر اضافه نمودیم و شما میتوانید اعتراض خود را از طریق روابط عمومی بخشداری جره و بالاده دنبال نمایید
باتشکر
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷