پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۲۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۶
روزهای چهارم، پنجم و ششم محرم:
به‌ مناسبت ایام سوگواری اباعبداله الحسین(ع) دانش آموزان کازرونی در قالب هیئت یاوران مهدی(عج) طی سه روز به عزاداری در سطح شهر پرداختند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، کاظم عباسی، مدیر آموزش و پرورش کازرون، ضمن تقدیر از حضور پرشور دانش آموزان در مراسم سوگواری اباعبداله الحسین(ع) گفت: این مراسم به منظور تعمیق محبت اهل بیت (ع) در قلب دانش آموزان و حضور یکپارچه آنان در آیین های مذهبی محرم برگزار شد، که هیأت­های عزاداری دانش آموزی به صورت هماهنگ و متمرکز همانند دیگر هیأت­های مذهبی شهر در مسیرهای مشخص شده حرکت کرده و به سینه­زنی، زنجیرزنی و مداحی پرداختند.


عباسی اضافه کرد: حضور چشم‌گیر و سازماندهی شده دانش‌آموزان، هنرنمایی در اجرای فرهنگ ایثار و شهادت بود که نوجوانان امروز به منصه ظهور رساندند.

وی افزود: دانش‌آموزان با در دست داشتن پرچم های «یا حسین شهید» و «یا ابوالفضل» ثابت کردند که عاشورا به زمان و مکان خاصی تعلق ندارد.

مدیر آموزش و پرورش کازرون تصریح کرد: اجرای برنامه سوگواری سید و سالار شهیدان حسین‌ابن‌علی (ع) توسط دانش‌آموزان صورت گرفت و در مراسم دسته‌روی و زنجیرزنی دانش‌آموزان ذاکر اهل‌بیت (ع) شده بودند.

کاظم عباسی با اشاره به اینکه تمامی مدارس کازرون هم به اجرای سوگواری دهه نخست محرم می‌پردازند، افزود: تمامی تشکل‌های دانش‌آموزی در برپایی مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان مشارکت دارند.

در پایان مدیر آموزش و پرورش کازرون از همکاری و حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه، راهنمایی و رانندگی، ریاست شبکه بهداشت و درمان، اوراژانس، رئیس شورای هیئت های مذهبی، مدیران، مربیان و دبیران مدارس، هیئت های مذهبی و همچنین مردم که با سعه صدر در برگزاری باشکوه این مراسم یاری رسان آموزش و پرورش بودند، تقدیر و تشکر نمود.

شایان ذکر است که دانش آموزان متوسطه دوره دوم در روز چهارم، دانش آموزان متوسطه دوره اول در روز پنجم و دانش آموزان ابتدایی در روز ششم به عزاداری پرداختند.  

نویسنده: ایمان مرتجز
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
0
0
کلاسهای درس چی شد ؟؟؟!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸