پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸
در قالب کاروان راهیان ‌نور:
مدیر آموزش و پرورش کازرون از اعزام نخستین گروه دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: 320 دانش‌آموز پسر کازرونی در قالب کاروان راهیان ‌نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، کاظم عباسی در حاشیه این اعزام، اظهار کرد: مهم‌ترین هدف از اعزام کاروان‌ های راهیان ‌نور در قالب دانش‌آموزان مشتاق به بازدید از این مناطق، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، بازگویی ایثار و رشادت‌های آنان و بزرگداشت ارزش‌های این انقلاب است.

320 دانش‌آموز پسر کازرونی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان و فرهنگیان به مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز شده است، افزود: نخستین اعزام اردوی راهیان‌ نور پسران انجام شد و با برنامه‌ریزی انجام‌ شده دانش‌آموزان دختر نیز بزودی به این اردو اعزام خواهند شد.

320 دانش‌آموز پسر کازرونی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

مدیر آموزش و پرورش کازرون ادامه داد: زمان در نظر گرفته‌ شده برای این سفر دانش‌آموزان جهت بازدید از مناطق جنگی جنوب کشور، در مجموع سه روزه است که دانش‌آموزان در طول حضور در مناطق عملیاتی از خرمشهر، شلمچه، اروندکنار و هویزه بازدید می کنند.

320 دانش‌آموز پسر کازرونی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

عباسی همچنین به بیان اهمیت برگزاری این چنین اردوهایی اشاره و تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مقابله با جنگ نرم دشمنان از جمله اهداف دیگر اردوهای راهیان‌نور است.

320 دانش‌آموز پسر کازرونی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی همچنین هدف از اعزام این کاروان را معرفی الگوها و اسطوره‌های دوران دفاع مقدس، ایجاد پیوند عاطفی بین نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با نسل اول انقلاب و همچنین ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان عنوان کرد و یادآور شد: اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی به مناطق جنگی از جمله برنامه‌های منظم این نهاد با همکاری سپاه است که با قوت انجام می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش کازرون در پایان با بیان اینکه آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت موجب بصیرت ‌افزایی آنان در برابر توطئه‌های دشمن در قالب جنگ نرم است، گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان و اثرات مخرب فضای مجازی و ماهواره بر روی باورها و اعتقادات نسل جوان، امروز وظیفه ما سرمایه‌گذاری بیشتر برای تقویت باورهای نسل جوان و ایجاد فضایی سالم در مقابل ابزارهای دشمنان است.

320 دانش‌آموز پسر کازرونی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

شایان ذکر است که اعزام این دانش آموزان در قالب 8 دستگاه اتوبوس، با بدرقه مدیر آموزش و پرورش و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون از محل گلزار شهدای بهشت زهرای این شهر انجام گرفت. 

نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳