پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
توسط هيات هندبال كازرون انجام شد:
همايش تجليل از دكتر داود توكلي عضو هيئت رئيسه و رئيس كميته داوران و قوانين بازي فدراسيون هندبال آسيا ،عضو كميته داوران و قوانين بازي فدراسيون بين الملي هندبال و نايب رئيس اول فدراسيون هندبال جمهوري اسلامي ايران در سالن زنده ياد نصراله مرداني به ميزباني هيات هندبال برگزار گرديد.

به گزارش کازرون نما، اين همايش از ساعت 9 صبح با حضور جمعي از مسئولين شهرستان از جمله فرماندار شهرستان کازرون، رئيس دفتر نماينده شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی، فرماندهي محترم منطقه انتظامي کازرون،‌ روساي ادارات و نهادهاي دولتي و غيردولتي، گروهاي مردم نهاد،‌ پيشكسوتان ورزشي،‌ ورزشكاران و ورزشي دوستان و ... در سالن زنده ياد مرداني با برنامه هايی از جمله مرثيه خواني مداحان به مناسبت بازگشت وي از سفر حج،‌ سخنراني فرماندار محترم، ‌فرمانده محترم منطقه انتظاميف ارائه گزارش عملكرد سه ماهه هيات هندبال و اهداف پيش روي هيات توسط مهندس نكوئي بخش رئيس هيات هندبال، پخش كليپ هاي مربوط به پيشكسوتان هندبال در سنوات گذشته و صحبت هاي دكتر داود توكلي برگزار گرديد.

برگزاري همايش تجليل از دكتر داود توكلي

عباس حسین پور مدیریت اداره ورزش و جوانان کازرون نیز به نمایندگی از جامعه ورزشی کازرون ضمن خیر مقدم به دکتر توکلی اسطوره ملی هندبال و تقدیر از زحمات ایشان در پیشبرد اهداف ورزش در سطوح ملی و بین المللی و نیز تقدیر از زحمات  بهادر ریاضی اسطوره ی هندبال کازرون و سایر اعضاء هیات ورزشی هندبال به رسم یادبود با اهداء لوح سپاس و یک عدد ربع سکه بهار آزادی از دکتر توکلی قدردانی کرد.

همچنین در این همایش ياد و خاطره شهيدان شهرستان كازرون خصوصا شهيدان هندباليست ارجي، شهبازي فرد، ‌اعتمادي، ‌سبزواري فرد، سياوشي،‌ رضوي ‌و باستان گرامي داشته شد و به مقام شهدا اداي احترام شد.

برگزاري همايش تجليل از دكتر داود توكلي

در پايان از دكتر داود توكلي و علي اصغر توكلي( پدر هندبال فارس) و برخي از پيشكسوتان هندبال به رسم يادبود و با لوح تقدير و هدايايي از سوی تنی چند از مدعووین تجليل بعمل آمد.

داود توكلي فرزند علي اصغر توكلي پدر هندبال فارس است. داود فعاليت خود را از سال 56 و زيرنظر محمدحسن مصلايي پور از دبيران زحمتكش آموزش و پرورش در مدرسه داريوش (شهيد بهبهاني نژاد فعلي) آغاز كرد. او كه در يك خانواده هندبال رشد يافته بود عاشق اين رشته جذاب بود و در سال 1363 موفق به دريافت مدرك داوري درجه سه شد وي با راهنمايي پدر و تلاش بي وقفه خود پله هاي ترقي را به سرعت پيمود و خيلي زود به يكي از بهترين داوران هندبال ايران تبديل شد.

وي در سال 79 الي 81 مدير اجرايي كنفدراسيون هندبال آسيا در كويت بود و از آن پس تا كنون عضو هيئت رئيسه و رئيس كميته داوران اين كنفدراسيون نيز است. ايشان 15 سال به عنوان تنها داور خارجي مقيم آلمان مسابقه هاي بوندسليگا را قضاوت كرد وي كه تعهد و عرق عجيبي به ايران و البته شهر كازرون دارد، هرگز اصل و ريشه خود را فراموش نكرد به طوري كه در مسابقات سطح اول دنيا از جمله المپيك لندن و جام جهاني هميشه خود را يك كازروني دانسته و داشته هاي خود را برگرفته از تجربيات گذشته از اين شهر مي داند.

نویسنده: حسن شفیعی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷