پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
مدیر آموزش و پرورش کازرون در مراسم هفته بهداشت روان تاکید کرد:
کاظم عباسی، مدیر آموزش و پرورش کازرون، یادگیری مهارت های زندگی را برای سلامت روان دانش آموزان ضروری عنوان کرد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، عباسی که به مناسبت هفته بهداشت روان در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه شهید صادق زاده صحبت می کرد، گفت: مدرسه خوب باید مهارت های زندگی که تضمین کننده سلامت روان انسان هاست را آموزش دهد.

یادگیری مهارت های زندگی تضمین کننده سلامت دانش آموزان است

مدیر آموزش و پرورش کازرون با اشاره به موثر بودن آموزش مهارتهای زندگی در زندگی افراد بیان کرد: توجه به امر ارتقا سلامت روان و آموزشهای مرتبط می تواند تضمین کننده سلامت، کارایی، رضایتمندی و ارتقای توانایی های افراد شود.

عباسی ضمن اشاره به تعدادی از مهارت های زندگی اظهار داشت: این مهارت ها به افراد کمک می کند تا تصمیماتشان را با آگاهی اتخاذ کرده، به طور موثر ارتباط برقرار کنند، مهارت های مقابله ای و مدیریت شخصی خود را گسترش دهند و زندگی سالم و بانشاط داشته باشند.

یادگیری مهارت های زندگی تضمین کننده سلامت دانش آموزان است

 وی گفت: عمده ترین هدف ما در این هفته ارتقاء و افزایش آگاهی و تغییر و اصلاح نگرش دانش آموزان نسبت به مسائل بهداشت روان است .

دکتر برامکی، ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون نیز با گرامیداشت هفته بهداشت روان گفت: فردی از نظر روانی سالم است که بتواند استعدادهای ذاتی خود را بشناسد و با توجه به آن هدف خود را تعیین کرده و بر استرس های عادی زندگی غلبه کند و روابط اجتماعی صحیحی برقرار نماید.

ریاست شبکه بهداشت و درمان کازرون با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی سلامت از جانب مقام معظم رهبری افزود: انسان سالم محور توسعه پایدار است.

یادگیری مهارت های زندگی تضمین کننده سلامت دانش آموزان است

لازم به ذکر است هفته پایانی مهر ماه، از ۲۴ تا ۳۰ مهر، به نام هفته بهداشت روان می باشد، که امسال «حفظ کرامت انسانی در سلامت روان» نامگذاری شده است. این مراسم با حضور فرماندار کازرون، مدیر آموزش و پرورش، ریاست شبکه بهداشت و درمان، شهردار، ریاست اداره بهزیستی و جمعی از مسئولین این شهر به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه شهید صادق زاده برگزار شد. 

نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳